Og³oszenie z dnia 2025-01-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00605025/01 - Og³oszenie z dnia 2024-11-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10207951.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ”.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c333c94e-a164-432d-8333-47fdfd4bee63
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00016359
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048602/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00605025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-140/XI/24
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 257178,89
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r.”
1. Zakres zadania obejmuje obs³ugê i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych na placu ¦w. Ma³gorzaty oraz na placu Grunwaldzkim, w tym:
1) wykonywanie wszelkich czynno¶ci zwi±zanych z prawid³owym funkcjonowaniem i obs³ug± toalet publicznych znajduj±cych siê na pl. ¦w. Ma³gorzaty oraz na pl. Grunwaldzkim, a w szczególno¶ci:
a) udostêpnienie toalety publicznej na pl. ¦w. Ma³gorzaty
w dni powszednie, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 08.00 – do 15.00,
w soboty 08.00 – 14.00,
w I niedzielê miesi±ca lub w niedzielê, w któr± odbywa siê „gie³da staroci” od 8.00 do 16.00,
w ¦wiêta Wielkanocy, Bo¿ego Narodzenia oraz inne dni ¶wi±teczne – toaleta nieczynna,
b) udostêpnienie toalety publicznej na pl. Grunwaldzkim
w dni powszednie, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 – do 15.00,
w soboty 8.00 – 14.00,
w I niedzielê miesi±ca lub w niedzielê, w któr± odbywa siê „gie³da staroci” od 8.00 do 16.00,
w ¦wiêta Wielkanocy, Bo¿ego Narodzenia oraz inne dni ¶wi±teczne – toaleta nieczynna,
c) zapewnienie osób do obs³ugi toalet publicznych w godzinach ich otwarcia w sposób ci±g³y,
d) codzienne utrzymanie czysto¶ci, odpowiedniego stanu sanitarnego i estetyki we wszystkich pomieszczeniach w toaletach publicznych,
e) codzienne opró¿nianie koszy na ¶mieci,
f) mycie ¶cian wewnêtrznych i drzwi wg potrzeb oraz na zlecenie Zamawiaj±cego lecz nie rzadziej ni¿ 2 razy w tygodniu,
g) mycie okien wg potrzeb oraz na zlecenie Zamawiaj±cego,
h) mycie zewnêtrznych drzwi oraz rolet wg potrzeb oraz na zlecenie Zamawiaj±cego lecz nie rzadziej ni¿ 1 raz w miesi±cu,
i) utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w otoczeniu toalet publicznych, m.in. poprzez zamiatanie i od¶nie¿anie chodników i doj¶æ do szaletów, zbieranie odpadów, w pasie do 2 metrów od szaletów,
j) zapewnienie niezbêdnych ¶rodków czysto¶ci oraz ¶rodków higienicznych w toaletach publicznych (wraz z pokrywaniem wydatków z tym zwi±zanych) takich jak: myd³o w p³ynie, rêczniki papierowe, papier toaletowy, jednorazowe worki na ¶mieci, od¶wie¿acze powietrza, kostki zapachowo-dezynfekuj±ce do muszli klozetowych i pisuarów, ¶rodki chemiczne do sprz±tania,
k) zapewnienie niezbêdnego sprzêtu do sprz±tania (wraz z pokrywaniem wydatków z tym zwi±zanych) takich jak: mopy, miot³y, kije, ¶cierki, wiadra itp.
l) dokonywanie napraw i konserwacji urz±dzeñ armatury sanitarnej, wyposa¿enia sanitarnego oraz niezbêdnych elementów s³u¿±cych do prawid³owego funkcjonowania szaletów (wraz z pokrywaniem wydatków z tym zwi±zanych) takich jak: wymiana ¼róde³ o¶wietlenia (¿arówki, ¶wietlówki), naprawa zamków, sp³uczek, syfonów, kranów, przy³±czy do WC, ³±czników do WC, zaworów wodnych, w³±czników ¶wiat³a, przetykanie niedro¿nych odp³ywów w obrêbie obiektu, usuwanie awarii hydraulicznych, bie¿±ce oczyszczanie rynien i rur spustowych ( na pl. ¦w. Ma³gorzaty), wymiany zu¿ytych lub uszkodzonych lub nie nadaj±cych siê do naprawy czê¶ci zamiennych oraz urz±dzeñ zwi±zanych z funkcjonowaniem szaletów tj. deski sedesowe, dozowniki na myd³o, szczotki toaletowe, kosze na odpady, uchwyty na papier toaletowy, itp.,
m) naprawy i remonty nie wymienione powy¿ej, a zaakceptowane przez Zamawiaj±cego oraz naprawy lub wymiany urz±dzeñ spowodowane aktami wandalizmu bêd± wykonywane na podstawie odrêbnych zleceñ przez Zamawiaj±cego,
n) Wykonawca zobowi±zany jest do wywozu odpadów powsta³ych w wyniku ¶wiadczenia us³ug wraz z ponoszeniem kosztów z tym zwi±zanych.
1) Wykonawca zobowi±zany jest do pobierania op³at za korzystanie z toalet publicznych w wysoko¶ci okre¶lonej w aktualnym Zarz±dzeniu Prezydenta Miasta ¦widnicy (Zarz±dzenie nr 0050 – 162/2023 z dnia 31 maja 2023 r.), dot. pobierania op³at m.in. za korzystanie z toalet publicznych.
2) Op³aty za korzystanie z toalet publicznych stanowi± dochód Zamawiaj±cego, w zwi±zku z czym Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzania miesiêcznych zestawieñ wp³ywów z op³at za korzystanie z poszczególnych toalet publicznych i przekazania ich na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w terminie do 7 dnia miesi±ca po miesi±cu, w którym dokonano sprzeda¿y.
4) Zestawienie miesiêcznych wp³ywów wraz z dokumentem potwierdzaj±cym przekazanie ich na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu do 7 dnia miesi±ca po miesi±cu, w którym dokonano sprzeda¿y.
5) Dochody z toalet publicznych Wykonawca ma obowi±zek ewidencjonowaæ na podstawie kas fiskalnych, które stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego tj. kas POSNET BINGO HS EJ (2 szt.).
6) Zamawiaj±cy na czas ¶wiadczenia us³ugi przez Wykonawcê przekazuje 2 kasy POSNET BINGO HS EJ do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem i wymogami prawid³owej eksploatacji.
7) Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzania szkoleñ w zakresie obs³ugi kas fiskalnych we w³asnym zakresie.
8) Wykonawca nie mo¿e w ¿adnej formie udostêpniaæ kas fiskalnych osobom trzecim w celach innych ni¿ realizacja us³ugi oraz Wykonawca nie mo¿e przenosiæ kas fiskalnych poza miejsce ich u¿ytkowania, tj.: toaleta publiczna na pl. ¦w. Ma³gorzaty i toaleta publiczna na pl. Grunwaldzkim.
9) Sprzeda¿ us³ug Wykonawca bêdzie prowadzi³ w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do dokonywania rejestracji ka¿dej sprzeda¿y us³ugi przy zastosowaniu ww. kas fiskalnych i dokonywania wydruku z ka¿dej sprzeda¿y paragonu fiskalnego oraz wydawania orygina³u paragonu osobie korzystaj±cej z toalety.
11) Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzania raportu fiskalnego dobowego po zakoñczeniu sprzeda¿y za dany dzieñ, nie pó¼niej jednak ni¿ przed dokonaniem pierwszej sprzeda¿y w dniu nastêpnym oraz sporz±dzaniu raportu fiskalnego za okres miesiêczny po sprzeda¿y w ostatnim dniu miesi±ca, nie pó¼niej jednak ni¿ przed rozpoczêciem sprzeda¿y w nastêpnym miesi±cu.
12) Raporty, o których mowa powy¿ej oraz inne dokumenty emitowane przez kasê, a tak¿e ewidencjê obrotu i kwot podatku nale¿nego Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu do 7 dnia miesi±ca po miesi±cu, w którym dokonano sprzeda¿y.
13) Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
a) utrzymania przekazanych kas fiskalnych w nale¿ytej sprawno¶ci,
b) zg³aszania Zamawiaj±cemu ka¿dej nieprawid³owo¶ci w pracy kas fiskalnych, oraz innych informacji maj±cych znaczenie do prawid³owego funkcjonowania kas.
c) poddawania kontroli nienaruszalno¶ci kasy i prawid³owo¶ci jej pracy na ka¿de ¿±danie w³a¶ciwych organów oraz zg³aszanie Zamawiaj±cemu o rozpoczêciu kontroli przez te organy,
d) ewidencjonowania sprzeda¿y przy u¿yciu kasy rezerwowej lub zaprzestania sprzeda¿y, a przypadku gdy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy nie mo¿e byæ prowadzona ewidencja obrotu i kwot podatku nale¿nego przy zastosowaniu kas fiskalnych,
e) przechowywania ksi±¿ki kasy w okresie jej u¿ytkowania w miejscu jej u¿ytkowania oraz udostêpniania jej na ¿±danie w³a¶ciwych organów lub s³u¿by serwisowej, a w przypadku jej utraty do zg³oszenia tego faktu Zamawiaj±cemu oraz poniesienia kosztów wydania jej duplikatu,
f) prowadzenia sprzeda¿y wy³±cznie w trybie fiskalnym.
14) Wykonawca odpowiada finansowo za prawid³owo¶æ u¿ytkowania kas fiskalnych, a w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zwi±zanych z obs³ug± kas lub na³o¿eniem kary przez organy skarbowe na Zamawiaj±cego, w zwi±zku z nieprawid³owym u¿ytkowaniem kas fiskalnych przez osoby obs³uguj±ce toalety publiczne, Wykonawca bêdzie obci±¿any tymi kosztami.
15) Konserwacja, serwis oraz ewentualne naprawy kas fiskalnych bêd± wykonywane przez serwisanta wskazanego przez Zamawiaj±cego, który poniesie wydatki finansowe zwi±zane z serwisem, chyba ¿e konieczno¶æ naprawy kas fiskalnych wynikaæ bêdzie z winy Wykonawcy.
16) Zaopatrzenie w materia³y eksploatacyjne niezbêdne do pacy kas fiskalnych nale¿y do obowi±zków Wykonawcy.
17) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za utratê lub uszkodzenie kas fiskalnych.
2. Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy toalety publiczne do obs³ugi i utrzymania na podstawie protoko³u zdawczo-odbiorczego.
3. Obowi±zkiem Wykonawcy jest dba³o¶æ o kompletno¶æ wyposa¿enia i rozliczenie siê z powierzonego mienia po zakoñczeniu przedmiotu umowy.
4. W przypadku wyst±pienia jakichkolwiek awarii, usterek i niesprawno¶ci instalacji lub urz±dzeñ Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie zawiadomiæ Zamawiaj±cego.
5. Wykonawca nie odpowiada za skutki aktów wandalizmu i kradzie¿y pod warunkiem niezw³ocznego zg³oszenia ich Zamawiaj±cemu oraz na Komendê Powiatow± Policji.
6. W przypadku stwierdzenia niew³a¶ciwego stanu sanitarnego toalet publicznych przez Powiatow± Stacje Sanitarno-Epidemiologiczn± Wykonawca bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶æ i koszty mandatów i grzywien.
7. Po wyga¶niêciu umowy Wykonawca dokona przekazania toalet publicznych na podstawie protoko³u zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca obowi±zany jest zwróciæ toalety publiczne w stanie niepogorszonym, poza normalnym zu¿yciem.
9. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci i szkód powsta³ych na skutek dzia³añ lub zaniedbañ ze strony Wykonawcy zobowi±zany jest on do usuniêcia nieprawid³owo¶ci i szkód na w³asny koszt, w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
10. Wykonawca jest zobowi±zany do uzgadniania z Zamawiaj±cym wszelkich zmian w sposobie zagospodarowania pomieszczeñ w toaletach publicznych.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiaj±cy wymaga realizacji us³ug od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215500-2 - Toalety publiczne
90000000-7 - Us³ugi odbioru ¶cieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprz±tania i us³ugi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 265000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 420660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zachodnia Grupa Us³ugowa Spó³dzielnia Socjalna
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Przedsiêbiorstwo Rozwoju Spo³ecznego Spó³dzielnia Socjalna Obszar 14 Spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993276387
7.3.3) Ulica: Teatralna 26
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Wykonawca nie zosta³ wskazany.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZACHODNIA GRUPA US£UGOWA SPÓ£DZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygra³a firma
ZACHODNIA GRUPA US£UGOWA SPÓ£DZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 265000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Miasto ¦widnica: Urzêdu Miejskiego oraz Urzêdu Stanu Cywilnego zlokalizowanych przy ul. Armii Krajowej 47-49"
- Dostawy okulistycznych materia³ów szewnych
- Dostawy materia³ów medycznych do biopsji tkanek piersi wraz z dzier¿aw± systemu do zabiegów
- Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy
- Organizacja szkoleñ/kursów/warsztatów dla nauczycieli w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci" FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 i "ekoMy" FEDS.08.01-IZ.00-0274/24"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w ¦widnicy w latach 2025-2026.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bie¿±ce utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTÊPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Dwukrotne w roku 2025 sprz±tanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ci±gów pieszo-rowerowych, ¶cie¿ek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdañsk
- Oczyszczanie i naprawa urz±dzeñ podczyszczaj±cych wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ci±gu ulic na terenie miasta Bielska-Bia³ej
- Wynajem toalet przeno¶nych wraz z us³ug± serwisow± na k±pieliskach miejskich
- Dostawa i monta¿ toalety trzystanowiskowej na Stadion ¯u¿lowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp.
- Opró¿nianie koszy rozstawionych wzd³u¿ ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
wiêcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.