Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498444/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie oraz w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wł. Andersa 34a
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-950
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 094 34 28 656
1.5.8.) Numer faksu: 094 36 77 113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pokos@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-koszalin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b41f39c-846b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie oraz w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b41f39c-846b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123608/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie oraz w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3039-7.261.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 107 w Koszalinie.Usługa ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje stałą, bezpośrednią ochronę:
a) w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 7:30 - 15:30 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny;
b) w środy w godzinach 7:30 - 17:00 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny.
Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje świadczenie usługi ochrony fizycznej, a przede wszystkim:
1. Utrzymanie ładu i porządku publicznego w obiekcie;
2. Stałe patrolowanie i dozór budynku oraz terenu do niego przylegającego;
3. Ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego;
4. Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń;
5. Reagowanie na mogące wystąpić́ sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi i działania zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacja w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń́ losowych (np. zalanie wodą, itp.);
6. Natychmiastowe reagowanie na wezwania pracownika chronionego obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa;
7. Zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki;
8. Podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku, na terenie chronionego obiektu, a w sytuacjach tego wymagających powiadomienie Policji;
9. Ustalanie uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych;
10. Wezwanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego;
11. Zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich Policji;
12. Zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu;
13. Bieżące informowanie Prokuratora Rejonowego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu;
14. Podejmowanie działań określonych dla ochrony w instrukcji ppoż. oraz na wypadek innych zagrożeń;
15. Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkład pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych;
16. Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż, zaworów wodnych oraz sygnalizacji włamania i napadu;
17. Znajomość funkcjonowania Systemów Alarmowych znajdujących się w obiekcie oraz wspomaganie się nimi w trakcie wykonywania usługi;
18. Powiadamianie o zdarzeniach Prokuratora Rejonowego lub wyznaczonej przez niego osoby (w razie potrzeby).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 100828,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu przy ul. Waryńskiego 8 w Kołobrzegu.Usługa ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje stałą, bezpośrednią ochronę:
a) w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 7:30 - 15:30 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny;
b) w środy w godzinach 7:30 - 17:00 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny.
Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje świadczenie usługi ochrony fizycznej, a przede wszystkim:
1. Utrzymanie ładu i porządku publicznego w obiekcie;
2. Stałe patrolowanie i dozór budynku oraz terenu do niego przylegającego;
3. Ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego;
4. Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń;
5. Reagowanie na mogące wystąpić́ sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi i działania zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacja w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń́ losowych (np. zalanie wodą, itp.);
6. Natychmiastowe reagowanie na wezwania pracownika chronionego obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa;
7. Zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki;
8. Podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku, na terenie chronionego obiektu, a w sytuacjach tego wymagających powiadomienie Policji;
9. Ustalanie uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych;
10. Wezwanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego;
11. Zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich Policji;
12. Zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu;
13. Bieżące informowanie Prokuratora Rejonowego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu;
14. Podejmowanie działań określonych dla ochrony w instrukcji ppoż. oraz na wypadek innych zagrożeń;
15. Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkład pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych;
16. Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż, zaworów wodnych oraz sygnalizacji włamania i napadu;
17. Znajomość funkcjonowania Systemów Alarmowych znajdujących się w obiekcie oraz wspomaganie się nimi w trakcie wykonywania usługi;
18. Powiadamianie o zdarzeniach Prokuratora Rejonowego lub wyznaczonej przez niego osoby (w razie potrzeby).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 102375,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115423,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115423,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115423,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony „Szabel” Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ochrony Mienia „Discretio” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692311505
7.3.3) Ulica: ul. Morska 11
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-212
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115423,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112893,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112893,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112893,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony „Szabel” Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ochrony Mienia „Discretio” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692311505
7.3.3) Ulica: ul. Morska 11
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-212
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112893,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Utwardzenie części terenu działki nr 21/25 obręb 0020 przy ul. J. Dąbrowskiego w Koszalinie"
- Dostawa gotowych podłóż hodowlanych do diagnostyki mikrobiologicznej i szczepów wzorcowych do kontroli jakości, w raz z dzierżawą mikroskopu optycznego dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzyżowanie z DW 208 - Polanów
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.