Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00032538/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
- 2025/BZP 00117067/01 - Wynik z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00131791/01 - Wynik z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Długoterminowy najem fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223910100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Długoterminowy najem fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cafd7f07-3912-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/188722/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/188722/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/188722/notice/public/details
2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) włączoną obsługę JavaScript;
d) zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
e) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową w wersji wspieranej przez producenta, obsługującą TLS 1.2.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- jeżeli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku w formacie innym niż „pdf" zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem),
- Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej, bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.
4. Dopuszczalny format podpisu osobistego:
− dokumenty w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpisywać podpisem wewnętrznym (otoczonym),
− dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
5. Dopuszczalny format podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.
6. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami został opisany w pkt. 5 Części I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w pkt. 28 Części I SWZ oraz w załączniku do Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.27.19.2024.KD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Długoterminowy najem 2 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych z nadwoziem typu sedan o napędzie hybrydowym segmentu klasy „D”.
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zamiennie będzie używał sformułowań: „fabrycznie nowe samochody osobowe”, „samochody” i „pojazdy”.
Umowa będzie obowiązywała od dnia jej zawarcia przez cały okres najmu pojazdów. Najem pojazdów realizowany będzie przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu przekazania pojazdu, dla każdego pojazdu z każdego zadania oddzielnie, przy czym ich dostawa nastąpi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (formularz ten będzie stanowił załącznik do umowy). Zamawiający zastrzega, że termin realizacji dostawy pojazdów będących przedmiotem zamówienia nie może być dłuższy niż 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zamówienie podstawowe) bądź od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego (opcja).
Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 1 (każdego pojazdu odrębnie):
1. Dostarczone pojazdy powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 r., powinny być wolne od wad fizycznych oraz stanowić własność Wykonawcy lub być w jego dyspozycji na podstawie innego niż własność tytułu prawnego. Zamawiający wymaga dostarczenia pojazdów fabrycznie nowych.
2. Parametry, cechy techniczne i konstrukcyjne, jak też wyposażenie pojazdów oferowanych powinny odpowiadać wszelkim obowiązującym normom i wymaganiom bezpieczeństwa.
3. Zamawiający nie dopuszcza podstawienia pojazdów będących przedmiotem zabezpieczenia względem praw osób trzecich.
4. Pojazdy zostaną dostarczone przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Warszawie przy ulicy Obozowej 43, 01-161 Warszawa. Dostawa odbędzie się w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:00.
5. Nie dopuszcza się dostawy samochodów powystawowych i testowych.
6. W zakresie Zadania 1 Zamawiający żąda dostawy dwóch sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych z nadwoziem typu sedan o napędzie hybrydowym segmentu klasy „D” tego samego producenta, tego samego modelu i wersji wyposażenia oraz w tym samym kolorze.
7. Wszystkie pojazdy powinny być objęte gwarancją przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek napraw pojazdów poza autoryzowanymi stacjami obsługi producenta samochodów. Zakaz ten nie dotyczy przeprowadzenia serwisu ogumienia oraz okresowych przeglądów.
Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie (zamówienie podstawowe) obejmującym:- Zadanie 1 - Długoterminowy najem 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego z nadwoziem typu sedan o napędzie hybrydowym segmentu klasy „D”,
oraz zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj. obejmującego:
- Zadanie 1 - Długoterminowy najem 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego z nadwoziem typu sedan o napędzie hybrydowym segmentu klasy „D”,
na zasadach prawa opcji (opcja). Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od decyzji Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w terminie do 180 dni kalendarzowych od dnia dostawy ostatniego pojazdu dostarczonego w ramach zamówienia podstawowego (dla każdego zadania oddzielnie), w sytuacji gdy zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na pojazdy osobowe w związku z zatrudnieniem nowych osób wymagających dostępu do aut bądź z wyłączeniem z eksploatacji któregoś z pojazdów osobowych będących własnością Zamawiającego.
Uprawnionym do złożenia zamówienia częściowego w imieniu Zamawiającego będzie Koordynator realizacji umowy ze strony Zamawiającego, bądź inna osoba stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostaje obowiązek realizacji zamówienia w zakresie ilościowym zgodnym ze złożonym zamówieniem częściowym, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między stronami.
Termin realizacji dostawy pojazdów w zakresie zamówienia częściowego objętego prawem opcji nie może przekroczyć terminu dostawy, który został zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
Cena oferty brutto - Waga – 75 %
Termin realizacji dostawy - Waga – 25 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Długoterminowy najem 2 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych z nadwoziem typu SUV o napędzie hybrydowym segmentu klasy „D”.
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zamiennie będzie używał sformułowań: „fabrycznie nowe samochody osobowe”, „samochody” i „pojazdy”.
Umowa będzie obowiązywała od dnia jej zawarcia przez cały okres najmu pojazdów. Najem pojazdów realizowany będzie przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu przekazania pojazdu, dla każdego pojazdu z każdego zadania oddzielnie, przy czym ich dostawa nastąpi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (formularz ten będzie stanowił załącznik do umowy). Zamawiający zastrzega, że termin realizacji dostawy pojazdów będących przedmiotem zamówienia nie może być dłuższy niż 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zamówienie podstawowe) bądź od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego (opcja).
Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie
Zadania 2 (każdego pojazdu odrębnie):
1. Dostarczone pojazdy powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 r., powinny być wolne od wad fizycznych oraz stanowić własność Wykonawcy lub być w jego dyspozycji na podstawie innego niż własność tytułu prawnego. Zamawiający wymaga dostarczenia pojazdów fabrycznie nowych.
2. Parametry, cechy techniczne i konstrukcyjne, jak też wyposażenie pojazdów oferowanych powinny odpowiadać wszelkim obowiązującym normom i wymaganiom bezpieczeństwa.
3. Zamawiający nie dopuszcza podstawienia pojazdów będących przedmiotem zabezpieczenia względem praw osób trzecich.
4. Pojazdy zostaną dostarczone przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Warszawie przy ulicy Obozowej 43, 01-161 Warszawa. Dostawa odbędzie się w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:00.
5. Nie dopuszcza się dostawy samochodów powystawowych i testowych.
6. W zakresie Zadania 2 Zamawiający żąda dostawy dwóch sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych z nadwoziem typu SUV o napędzie hybrydowym segmentu klasy „D” tego samego producenta, tego samego modelu i wersji wyposażenia oraz w tym samym kolorze.
7. Wszystkie pojazdy powinny być objęte gwarancją przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek napraw pojazdów poza autoryzowanymi stacjami obsługi producenta samochodów. Zakaz ten nie dotyczy przeprowadzenia serwisu ogumienia oraz okresowych przeglądów.
Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie (zamówienie podstawowe) obejmującym:- Zadanie 2 - Długoterminowy najem 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego z nadwoziem typu SUV o napędzie hybrydowym segmentu klasy „D”,
oraz zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj. obejmującego:
- Zadanie 2 - Długoterminowy najem 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego z nadwoziem typu SUV o napędzie hybrydowym segmentu klasy „D”,
na zasadach prawa opcji (opcja). Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od decyzji Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w terminie do 180 dni kalendarzowych od dnia dostawy ostatniego pojazdu dostarczonego w ramach zamówienia podstawowego (dla każdego zadania oddzielnie), w sytuacji gdy zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na pojazdy osobowe w związku z zatrudnieniem nowych osób wymagających dostępu do aut bądź z wyłączeniem z eksploatacji któregoś z pojazdów osobowych będących własnością Zamawiającego.
Uprawnionym do złożenia zamówienia częściowego w imieniu Zamawiającego będzie Koordynator realizacji umowy ze strony Zamawiającego, bądź inna osoba stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostaje obowiązek realizacji zamówienia w zakresie ilościowym zgodnym ze złożonym zamówieniem częściowym, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między stronami.
Termin realizacji dostawy pojazdów w zakresie zamówienia częściowego objętego prawem opcji nie może przekroczyć terminu dostawy, który został zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
Cena oferty brutto - Waga – 75 %
Termin realizacji dostawy - Waga – 25 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Długoterminowy najem 5 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym segmentu klasy „C”.
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zamiennie będzie używał sformułowań: „fabrycznie nowe samochody osobowe”, „samochody” i „pojazdy”.
Umowa będzie obowiązywała od dnia jej zawarcia przez cały okres najmu pojazdów. Najem pojazdów realizowany będzie przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu przekazania pojazdu, dla każdego pojazdu z każdego zadania oddzielnie, przy czym ich dostawa nastąpi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (formularz ten będzie stanowił załącznik do umowy). Zamawiający zastrzega, że termin realizacji dostawy pojazdów będących przedmiotem zamówienia nie może być dłuższy niż 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zamówienie podstawowe) bądź od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego (opcja). W zakresie Zadania 3 Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę pojazdów w ramach zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, że dostawa ostatniego pojazdu w ramach zamówienia podstawowego nastąpi w terminie nie dłuższym niż zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 3 (każdego pojazdu odrębnie):
1. Dostarczone pojazdy powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 r., powinny być wolne od wad fizycznych oraz stanowić własność Wykonawcy lub być w jego dyspozycji na podstawie innego niż własność tytułu prawnego. Zamawiający wymaga dostarczenia pojazdów fabrycznie nowych.
2. Parametry, cechy techniczne i konstrukcyjne, jak też wyposażenie pojazdów oferowanych powinny odpowiadać wszelkim obowiązującym normom i wymaganiom bezpieczeństwa.
3. Zamawiający nie dopuszcza podstawienia pojazdów będących przedmiotem zabezpieczenia względem praw osób trzecich.
4. Pojazdy zostaną dostarczone przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Warszawie przy ulicy Obozowej 43, 01-161 Warszawa. Dostawa odbędzie się w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:00.
5. Nie dopuszcza się dostawy samochodów powystawowych i testowych.
6. W zakresie Zadania 3 Zamawiający żąda dostawy pięciu sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym segmentu klasy „C” tego samego producenta, tego samego modelu i wersji wyposażenia oraz w tym samym kolorze.
7. Wszystkie pojazdy powinny być objęte gwarancją przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek napraw pojazdów poza autoryzowanymi stacjami obsługi producenta samochodów. Zakaz ten nie dotyczy przeprowadzenia serwisu ogumienia oraz okresowych przeglądów.
Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie (zamówienie podstawowe) obejmującym:- Zadanie 3 - Długoterminowy najem 4 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym segmentu klasy „C”,
oraz zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj. obejmującego:
- Zadanie 3 - Długoterminowy najem 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym segmentu klasy „C”,
na zasadach prawa opcji (opcja). Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od decyzji Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w terminie do 180 dni kalendarzowych od dnia dostawy ostatniego pojazdu dostarczonego w ramach zamówienia podstawowego (dla każdego zadania oddzielnie), w sytuacji gdy zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na pojazdy osobowe w związku z zatrudnieniem nowych osób wymagających dostępu do aut bądź z wyłączeniem z eksploatacji któregoś z pojazdów osobowych będących własnością Zamawiającego.
Uprawnionym do złożenia zamówienia częściowego w imieniu Zamawiającego będzie Koordynator realizacji umowy ze strony Zamawiającego, bądź inna osoba stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostaje obowiązek realizacji zamówienia w zakresie ilościowym zgodnym ze złożonym zamówieniem częściowym, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między stronami.
Termin realizacji dostawy pojazdów w zakresie zamówienia częściowego objętego prawem opcji nie może przekroczyć terminu dostawy, który został zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
Cena oferty brutto - Waga – 75 %
Termin realizacji dostawy - Waga – 25 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, dlatego nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.11.5. Na ofertę składają się:
11.5.1. wypełniony Formularz elektroniczny dla danego zadania dostępny i generowany poprzez Platformę (Formularz ofertowy);
11.6. Do oferty Wykonawca dołącza:
11.6.1. oryginał dokumentu wadium, jeśli wadium jest składane w innej formie niż pieniężna – zgodnie z zapisami pkt. 10.4. SWZ
11.6.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
11.6.3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).
11.6.4. w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w pkt. 11.9.3. SWZ
11.6.5. Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:- Zadanie 1 – 3 100,00 zł,
- Zadanie 2 – 2 800,00 zł,
- Zadanie 3 – 4 100,00 zł.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.9. Oferta wspólna
9.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika.
9.3. Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w sposób określony w pkt. 11.7.3. SWZ.
9.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507).
9.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa: w art. 108 ust. 1 ustawy, w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507). W tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej wypełnia oświadczenie – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
9.6. Oświadczenia lub formularze sporządzone zgodnie z załączonymi do SWZ wzorami, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
9.7. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.6.2. SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy uczestnik konsorcjum oraz wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie.
9.8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
9.9. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających ich przewidzenia w SWZ, a także zmian, których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy – Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych we wzorze umowy – Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/188722/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507).INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu ciężarowego (o DMC do 3,5) do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- "Zakup samochodu osobowego (mikrobus 9-osobowy) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Wolbromiu"
- dostawa pojazdu strażackiego o masie do 3,5 t
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego 6 osobowego z opcją wykupu"
- "Zakup i dostawa samochodu osobowego typu Bus 9-cio osobowy dla Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.