eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskowolaRozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ GMINNY OŚRODEK ZDROWIA W KOŃSKOWOLI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431269369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 95

1.5.2.) Miejscowość: Końskowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goz_konskowola@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gozkonskowola.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52a84e54-0d19-4f94-a2f8-9420a50be07d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52a84e54-0d19-4f94-a2f8-9420a50be07d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00624015/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli o windę osobową z wiatrołapem"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Program fundusze UE dla Lubelskiego 2021-2027- Działanie 7.8 Infrastruktura ochrony zdrowia (typ projektu 1,2,3) Priorytet VII lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych. Projekt pn. „Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/GOZ/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i modernizacji budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli poprzez jego rozbudowę o windę osobową z wiatrołapem. Zakres obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe, 2. Roboty ziemne, 3. Roboty żelbetowe, murarskie, izolacyjne, 4. Roboty żelbetowe, izolacyjne w szybie windy, 5. Wykonanie podkładu pod posadzkę na gruncie wiatrołapu, 6. Wykonanie dachów, 7. Roboty wykończeniowe (posadzki, stolarka i ślusarka, tynki, okładziny i malowanie) 8. Wykonanie elewacji i opaski, 9. Zakup i montaż windy, 10. Prace elektryczne (w tym instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu, instalacje elektryczne wewnętrzne, pomiary powykonawcze).
Zamawiający informuje ż bubudynek SP ZOZ POZ w Końskowoli zlokalizowany jest na działce nr ewid. 458/5, przy ul. Lubelskiej 95 w Końskowoli, na terenie osady miejskiej wpisanej do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/856 na mocy decyzji znak: KL.IV. 5349/6/83 z dnia 17 maja 1983 r. Roboty powinny być realizowane zgodnie z Decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: IN.5142.290.1.2022 z dnia 11.05.2022 r., w treści której orzeka on o wydaniu pozwolenia SP ZOZ Gminnemu Ośrodkowi Zdrowia na realizację robót budowlanych mających polegać na wykonaniu rozbudowy o windę osobową z wiatrołapem w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej.
Celem przeprowadzonych robót jest zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób posiadających ograniczenia w poruszaniu się.
Wykaz dokumentów określających szczegółowy opis przedmiotu zamówienia który należy wykonać został opisany w dokumentacji projektowej technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do 30.12.2024 do godz. 9:00 złożono następujące oferty:

1 Artmed sp. z o.o., ul. Św. Antor lok. 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Cena: 601 591,22 zł
2 Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa ul. Pawia 51/72, 01-030 Warszawa, Cena: 693.720,00 zł
3 PEGAZ-BUD Stępień Michał ul. Do Dysa 20a, 20-149 Lublin, Cena: 447 000,00 zł
4 ERGER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul. Limanowskiego 1A , 32-020 Wieliczka, Cena: 589 083,90 zł
5 IZABELA MIELEWCZYK KAMBUD, ul. Kocborowska 7-9, 83-200 Starogard Gdański: Cena: 645 100,00 zł
6 GRUPA PMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Koralowa 10/15 20-583 Lublin, Cena: 515 939,34 zł
7 LIVERO Adam Żebrowski, ul. Kościelna 3/7 07-310 Komorowo, Cena: 785 000,00 zł.

Z uwagi na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia zachodzi uzasadniona przesłanka do unieważnienia postępowania

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 358 220,70 zł, złotych.

Na podstawie przeprowadzonej analizy planu rzeczowo-finansowego oraz stanu faktycznego zaangażowania środków, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia powyższej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.