Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00516165/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych, oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110084530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piekarskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 576 23 76
1.5.8.) Numer faksu: (82) 576 68 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk.krasnystaw@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkkrasnystaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly&p2=834481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych, oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82fd12f9-85bd-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00116493/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 670000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie realizowana w okresie 12 miesięcy, licząc od daty rozpoczęcia dostaw.
2) Przewidywana ilość zakupionego paliwa w okresie obowiązywania umowy:
- olej napędowy ON - 90.000 litrów
- benzyna bezołowiowa Pb 95 - 1.100 litrów
Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości poszczególnych paliw są wielkościami oszacowanymi z należytą starannością, jednakże dane te mają charakter orientacyjny, służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. W zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy.
3) Zamawiający informuje, że w okresie obowiązywania umowy zakupi minimum 60% łącznej ilości paliwa określonej powyżej (pkt. 2.3. ppkt. 2) SWZ).
4) Oferowane przez Wykonawcę paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680), a także w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2020 poz. 727), oraz odpowiadać pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, a także muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych.
Realizacja zamówienia:
1) Realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w formie bieżących, bezgotówkowych tankowań – dokonywanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego – do zbiorników pojazdów (w tym do samochodów o masie powyżej 3,5 t), urządzeń oraz maszyn i kanistrów (określonych przez Zamawiającego) na stacjach/stacji paliw będących/będącej w dyspozycji Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dysponować stacją paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 7,0 km od siedziby Zamawiającego (ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw) – licząc odległość po drogach utwardzonych oraz z uwagi na specyfikę działalności Zamawiającego – umożliwiającą tankowanie każdego dnia w miesiącu 24h/dobę.
Adres ww. stacji paliw Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu Oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Stacja/stacje paliw będące w dyspozycji Wykonawcy, w celu realizacji zamówienia, muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania (Dz.U. z 2014r., poz. 1853, ze zm.).
3) Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie w miejscu dystrybucji, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
4) Wykonawca musi zapewnić bezgotówkową realizację zakupu paliwa, w każdy dzień miesiąca przez 24/h dobę.
5) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie zakupione paliwo w oparciu o cenę jednostkową podaną na dystrybutorze Wykonawcy w dniu tankowania, pomniejszoną
o stały upust (wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ)
6) Każdorazowa sprzedaż paliw ewidencjonowana będzie na dokumencie wydania towaru (WZ), na którym winny być zawarte co najmniej następujące informacje:
• numer rejestracyjny pojazdu, nazwa maszyny i urządzenia,
• data tankowania,
• rodzaj i ilość zatankowanego paliwa,
• cena jednostkowa paliwa na dystrybutorze w dniu tankowania,
• jednostkowa cena sprzedaży paliwa po zastosowaniu stałego upustu,
• wartość sprzedanego paliwa.
7) Zakup paliwa powinien być każdorazowo potwierdzony na dokumencie wydania (WZ) podpisem zarówno pracownika stacji, jak również czytelnym podpisem kierowcy pojazdu/pracownika PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie, a także poprzez wpisanie ilości pobranego paliwa do karty drogowej.
8) Zestawienie dowodów WZ będzie podstawą do wystawienia faktury.
9) Wykonawca będzie wystawiał faktury w odstępach tygodniowych.
10) Do faktury powinny być załączone dowody WZ.
11) Wykaz pojazdów uprawnionych do tankowania oraz maszyn i urządzeń należących do Zamawiającego przekazany będzie Wykonawcy po podpisaniu umowy.
12) Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu bankowego, na rachunek Wykonawcy wskazany na prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę fakturze, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania e-faktur, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazywania na wyznaczony adres e-mail Zamawiającego, tj.: faktury@pgkkrasnystaw.pl. Za datę otrzymania faktury przyjmuję się datę wpływu faktury na ww. adres e-mail.
Pełny zakres informacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego określono w SWZ i na stronie prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 681851,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 681851,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681851,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw KOGUT Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5640001554
7.3.3) Ulica: Okrzei 125
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA PALIW KOGUT SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STACJA PALIW KOGUT SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 681851,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2024-01-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika magazynowego Zamawiającego
- DOSTAWY PALIW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH LODR W KOŃSKOWOLI W 2025 R.
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego, etyliny Pb 95 do pojazdów oraz sprzętu Zakładu Komunalnego w Radziłowie w 2025 r.
- Dostawa paliw napędowych dla Gminy Wojciechowice na rok 2025
- Dostawa paliwa dla Gminy Walim w 2025 r.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.