eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawBezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych, oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych, oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110084530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piekarskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 576 23 76

1.5.8.) Numer faksu: (82) 576 68 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk.krasnystaw@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkkrasnystaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly&p2=83448

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych, oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82fd12f9-85bd-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00116493/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 670000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie realizowana w okresie 12 miesięcy, licząc od daty rozpoczęcia dostaw.
2) Przewidywana ilość zakupionego paliwa w okresie obowiązywania umowy:
- olej napędowy ON - 90.000 litrów
- benzyna bezołowiowa Pb 95 - 1.100 litrów
Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości poszczególnych paliw są wielkościami oszacowanymi z należytą starannością, jednakże dane te mają charakter orientacyjny, służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. W zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy.
3) Zamawiający informuje, że w okresie obowiązywania umowy zakupi minimum 60% łącznej ilości paliwa określonej powyżej (pkt. 2.3. ppkt. 2) SWZ).
4) Oferowane przez Wykonawcę paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680), a także w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2020 poz. 727), oraz odpowiadać pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, a także muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych.
Realizacja zamówienia:
1) Realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w formie bieżących, bezgotówkowych tankowań – dokonywanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego – do zbiorników pojazdów (w tym do samochodów o masie powyżej 3,5 t), urządzeń oraz maszyn i kanistrów (określonych przez Zamawiającego) na stacjach/stacji paliw będących/będącej w dyspozycji Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dysponować stacją paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 7,0 km od siedziby Zamawiającego (ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw) – licząc odległość po drogach utwardzonych oraz z uwagi na specyfikę działalności Zamawiającego – umożliwiającą tankowanie każdego dnia w miesiącu 24h/dobę.
Adres ww. stacji paliw Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu Oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Stacja/stacje paliw będące w dyspozycji Wykonawcy, w celu realizacji zamówienia, muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania (Dz.U. z 2014r., poz. 1853, ze zm.).
3) Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie w miejscu dystrybucji, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
4) Wykonawca musi zapewnić bezgotówkową realizację zakupu paliwa, w każdy dzień miesiąca przez 24/h dobę.
5) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie zakupione paliwo w oparciu o cenę jednostkową podaną na dystrybutorze Wykonawcy w dniu tankowania, pomniejszoną
o stały upust (wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ)
6) Każdorazowa sprzedaż paliw ewidencjonowana będzie na dokumencie wydania towaru (WZ), na którym winny być zawarte co najmniej następujące informacje:
• numer rejestracyjny pojazdu, nazwa maszyny i urządzenia,
• data tankowania,
• rodzaj i ilość zatankowanego paliwa,
• cena jednostkowa paliwa na dystrybutorze w dniu tankowania,
• jednostkowa cena sprzedaży paliwa po zastosowaniu stałego upustu,
• wartość sprzedanego paliwa.
7) Zakup paliwa powinien być każdorazowo potwierdzony na dokumencie wydania (WZ) podpisem zarówno pracownika stacji, jak również czytelnym podpisem kierowcy pojazdu/pracownika PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie, a także poprzez wpisanie ilości pobranego paliwa do karty drogowej.
8) Zestawienie dowodów WZ będzie podstawą do wystawienia faktury.
9) Wykonawca będzie wystawiał faktury w odstępach tygodniowych.
10) Do faktury powinny być załączone dowody WZ.
11) Wykaz pojazdów uprawnionych do tankowania oraz maszyn i urządzeń należących do Zamawiającego przekazany będzie Wykonawcy po podpisaniu umowy.
12) Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu bankowego, na rachunek Wykonawcy wskazany na prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę fakturze, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania e-faktur, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazywania na wyznaczony adres e-mail Zamawiającego, tj.: faktury@pgkkrasnystaw.pl. Za datę otrzymania faktury przyjmuję się datę wpływu faktury na ww. adres e-mail.
Pełny zakres informacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego określono w SWZ i na stronie prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 681851,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 681851,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681851,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw KOGUT Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5640001554

7.3.3) Ulica: Okrzei 125

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 681851,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2024-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.