Og³oszenie z dnia 2025-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu uzdatniania, przesy³u i dystrybucji wody pitnej dla Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA JAB£ONOWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118431
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onowo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: /+48/ 56 69 76 800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.brzoskowska@jablonowopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.jablonowopomorskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu uzdatniania, przesy³u i dystrybucji wody pitnej dla Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-11dd9a1e-e040-4489-8847-19cfec091265
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00017040
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00013140/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja systemu uzdatniania, przesy³u i dystrybucji wody pitnej dla Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiaj±cy informuje, ¿e na realizacjê zamówienia ubiega siê o dofinansowanie w ramach KPOD.03.15-IW.14-001/2 inwestycji B3.1.1 „Inwestycje w zrównowa¿on± gospodarkê wodno-¶ciekow± na terenach wiejskich”, objêtej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w jêzyku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie/proceedings i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zalecenia:
1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z
Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773) zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.
2) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf .
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip ,
b) .7Z .
4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10 MB (wraz z podpisem), oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB (wraz z podpisem).
5) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach ni¿ .pdf zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
8) Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje siê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, (dane kontaktowe Urz±d Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie).
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie na adres: Urz±d Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie lub iodo@jablonowopomorskie.pl .
3) Pani / Pana dane bêd± przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016 r. ze zm.) w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (art. 18, art. 74), jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u Administratora lub okresu trwa³o¶ci projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze ¶rodków zewnêtrznych.
6) Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przetwarza³ dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach sk³adanych przez Wykonawcê oraz w publicznie dostêpnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14 ust. 2 lit. f).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które s± nieprawid³owe oraz prawo do uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, które s± niekompletne. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa, w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8) Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych Zamawiaj±cemu jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób opieraj±cy siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
10) Nie przys³uguje Pani / Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych,
b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPP.271.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I zamówienia - Modernizacja systemu uzdatniania, przesy³u i dystrybucji wody pitnej dla Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, na któr± sk³adaj± siê z nastêpuj±ce zadañ:
Zadanie nr 1 - Rozbudowa sieci wodoci±gowej dystrybucyjnej w miejscowo¶ci Nowa Wie¶ Szlachecka,
Zadanie nr 2 - Modernizacja (budowa, przebudowa i rozbudowa) Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Mileszewy.
Szczegó³owo przedmiot zamówienia dla Czê¶ci I zosta³ opisany w PFU stanowi±cym za³±cznik nr 9a do SWZ pn.: Opis Przedmiotu Zamówienia i za³±czniku nr 2a do SWZ – wzór umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 255 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt. 7) PZP. Przewiduje siê, ¿e warto¶æ zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7, to 20 % zamówienia podstawowego. Szczegó³owe informacje na temat zamówieñ, o których mowa powy¿ej znajduj± siê w za³±czniku nr 2a,2b do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Ad 1. Cena
Cena oferty (Cn) – oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = 100, pomno¿one przez wspó³czynnik 0,60; oferty nastêpne bêd± oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtañszej, wg wzoru
Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej;
C of.b. - cena oferty badanej.
Ad 2. Okres gwarancji na roboty budowlane
Uwaga!
1) Zaoferowany okres gwaracji jest to¿samy z zaoferowanym okresem rêkojmi. Okres rêkojmii zostaje wiêc rozserzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancjii;
2) Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia;
3) Maksymalny okres gwarancji dla oceny oferty wynosi 72 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia;
4) Je¿eli którykolwiek wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ maksymalny podany przez zamawiaj±cego, otrzyma liczbê punktów tak±, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji;
5) Je¿eli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wska¿e okres krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji (36 miesiêcy), oferta taka bêdzie podlega³a odrzuceniu.
6) Brak w ofercie wpisu dotycz±cy d³ugo¶ci okresu gwarancji, bêdzie traktowany przez Zamawiaj±cego jako minimalny 36 miesiêczny okres gwarancji.
Okres gwarancji (G) – oferta z najd³u¿szym terminem gwarancji otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = 100, pomno¿one przez wspó³czynnik 0,40; oferty nastêpne bêd± oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najd³u¿szym okresem gwarancji, wg wzoru:
G = G of. b. /G. of. z najd³u¿szym zaoferowanym okresem gwarancji x 100 x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji;
G of.b. - okres gwarancji oferty badanej;
G of.n. - okres gwarancji oferty z najd³u¿szym zaoferowanym okresem gwarancji.
Oferta (czê¶ciowa) najkorzystniejsza, to oferta (czê¶ciowa) która otrzyma najwy¿sz± liczbê punków stanowi±c± sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z kryteriów
i w ramach danej czê¶ci.
O = Cn + G
O - ocena oferty w punktach (suma);
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II zamówienia - Modernizacja systemu uzdatnia, przesy³u i dystrybucji wody pitnej dla Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, na któr± sk³adaj± siê z nastêpuj±cych zadañ:
Zadanie nr 3 – Modernizacja (budowa, przebudowa i rozbudowa) Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Górale,
Zadanie nr 4 - Budowy spinki wodoci±gowej pod torami elektrycznej linii kolejowej Olsztyn – Poznañ.
Szczegó³owo przedmiot zamówienia dla Czê¶ci II zosta³ opisany w PFU stanowi±cym za³±cznik nr 9b do SWZ pn.: Opis Przedmiotu Zamówienia i za³±czniku nr 2b do SWZ – wzór umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 255 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt. 7) PZP. Przewiduje siê, ¿e warto¶æ zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7, to 20 % zamówienia podstawowego. Szczegó³owe informacje na temat zamówieñ, o których mowa powy¿ej znajduj± siê w za³±czniku nr 2a,2b do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Ad 1. Cena
Cena oferty (Cn) – oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = 100, pomno¿one przez wspó³czynnik 0,60; oferty nastêpne bêd± oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtañszej, wg wzoru
Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej;
C of.b. - cena oferty badanej.
Ad 2. Okres gwarancji na roboty budowlane
Uwaga!
1) Zaoferowany okres gwaracji jest to¿samy z zaoferowanym okresem rêkojmi. Okres rêkojmii zostaje wiêc rozserzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancjii;
2) Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia;
3) Maksymalny okres gwarancji dla oceny oferty wynosi 72 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia;
4) Je¿eli którykolwiek wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ maksymalny podany przez zamawiaj±cego, otrzyma liczbê punktów tak±, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji;
5) Je¿eli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wska¿e okres krótszy ni¿ minimalny okres gwarancji (36 miesiêcy), oferta taka bêdzie podlega³a odrzuceniu.
6) Brak w ofercie wpisu dotycz±cy d³ugo¶ci okresu gwarancji, bêdzie traktowany przez Zamawiaj±cego jako minimalny 36 miesiêczny okres gwarancji.
Okres gwarancji (G) – oferta z najd³u¿szym terminem gwarancji otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = 100, pomno¿one przez wspó³czynnik 0,40; oferty nastêpne bêd± oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najd³u¿szym okresem gwarancji, wg wzoru:
G = G of. b. /G. of. z najd³u¿szym zaoferowanym okresem gwarancji x 100 x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji;
G of.b. - okres gwarancji oferty badanej;
G of.n. - okres gwarancji oferty z najd³u¿szym zaoferowanym okresem gwarancji.
Oferta (czê¶ciowa) najkorzystniejsza, to oferta (czê¶ciowa) która otrzyma najwy¿sz± liczbê punków stanowi±c± sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z kryteriów
i w ramach danej czê¶ci.
O = Cn + G
O - ocena oferty w punktach (suma);
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w niniejszej SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. Zdolno¶æ techniczna
Czê¶æ I zamówienia– wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie i/lub modernizacji stacji uzdatniania wody i budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie i/lub modernizacji sieci wodoci±gowej, o ³±cznej warto¶ci ka¿dej z tych dwóch robót nie mniejszej ni¿ 2.500.000,00 z³ netto, w formule zaprojektuj i wybuduj.
Czê¶æ II zamówienia – wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty budowlanej polegaj±ce na budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie i/lub modernizacji stacji uzdatniania wody pitnej i budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie i/lub modernizacji sieci wodoci±gowej, o ³±cznej warto¶ci ka¿dej z tych dwóch robót nie mniejszej ni¿ 2.500.000,00 z³ netto, w formule zaprojektuj i wybuduj.
Je¿eli Wykonawca z³o¿y ofertê na czê¶æ I i II wystarczy, ¿e wyka¿e siê nastêpuj±cym do¶wiadczeniem w zakresie zdolno¶ci technicznej: wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie i/lub modernizacji stacji uzdatniania wody i budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie i/lub modernizacji sieci wodoci±gowej, o ³±cznej warto¶ci ka¿dej z tych dwóch robót nie mniejszej ni¿ 2.500.000,00 z³ netto, w formule zaprojektuj i wybuduj.
B. Zdolno¶æ zawodowa - wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, posiadaj±cymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane, tj.:
Czê¶æ I zamówienia
1) Jedna osoba, która bêdzie pe³niæ w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia funkcjê Kierownika budowy, posiadaj±c±:
a) uprawnienia budowlane (aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sanitarnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (zwanej dalej „ustaw± PB”) lub odpowiadaj±cymi im uprawnieniami (w szczególno¶ci wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub wydanymi obywatelom innych pañstw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi b±d¼ dopuszczonymi do wykonywania w Polsce),
b) posiadaj±ca do¶wiadczenie, zdobyte w ci±gu ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w pe³nieniu funkcji kierownika budowy w ww. specjalno¶ci, w zakresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie stacji uzdatniania wody pitnej i budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie sieci wodoci±gowej, o ³±cznej warto¶ci ka¿dej z tych dwóch robót nie mniejszej ni¿ 2.500.000,00 z³ netto, w formule zaprojektuj i wybuduj.
Do¶wiadczenie zawodowe obejmowaæ powinno ca³y okres procesu budowy, tj. od daty przekazania placu budowy do dnia zakoñczenia czynno¶ci koñcowego odbioru robót;
2) Jedna osoba (Kierownika robót w bran¿y konstrukcyjno - budowlanej) posiadaj±ca:
a) uprawnienia budowlane (aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (zwanej dalej „ustaw± PB”) lub odpowiadaj±cymi im uprawnieniami (w szczególno¶ci wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub wydanymi obywatelom innych pañstw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi b±d¼ dopuszczonymi do wykonywania w Polsce),
3) Jedna osoba (Kierownik robót w bran¿y elektrycznej) posiadaj±ca:
a) uprawnienia budowlane (aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (zwanej dalej „ustaw± PB”) lub odpowiadaj±cymi im uprawnieniami (w szczególno¶ci wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub wydanymi obywatelom innych pañstw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi b±d¼ dopuszczonymi do wykonywania w Polsce) od co najmniej 5 lat;
Czê¶æ II zamówienia
1) Jedna osoba, która bêdzie pe³niæ w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia funkcjê Kierownika budowy, posiadaj±c±:
a) uprawnienia budowlane (aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sanitarnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (zwanej dalej „ustaw± PB”) lub odpowiadaj±cymi im uprawnieniami (w szczególno¶ci wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub wydanymi obywatelom innych pañstw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi b±d¼ dopuszczonymi do wykonywania w Polsce),
b) posiadaj±ca do¶wiadczenie, zdobyte w ci±gu ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w pe³nieniu funkcji kierownika budowy w ww. specjalno¶ci, w zakresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie stacji uzdatniania wody pitnej i budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie sieci wodoci±gowej, o ³±cznej warto¶ci ka¿dej z tych dwóch robót nie mniejszej ni¿ 2.500.000,00 z³ netto, w formule zaprojektuj i wybuduj.
Do¶wiadczenie zawodowe obejmowaæ powinno ca³y okres procesu budowy, tj. od daty przekazania placu budowy do dnia zakoñczenia czynno¶ci koñcowego odbioru robót;
2) Jedna osoba (Kierownika robót w bran¿y konstrukcyjno - budowlanej) posiadaj±ca:
a) uprawnienia budowlane (aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (zwanej dalej „ustaw± PB”) lub odpowiadaj±cymi im uprawnieniami (w szczególno¶ci wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub wydanymi obywatelom innych pañstw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi b±d¼ dopuszczonymi do wykonywania w Polsce),
3) Jedna osoba (Kierownik robót w bran¿y elektrycznej) posiadaj±ca:
b) uprawnienia budowlane (aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (zwanej dalej „ustaw± PB”) lub odpowiadaj±cymi im uprawnieniami (w szczególno¶ci wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub wydanymi obywatelom innych pañstw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi b±d¼ dopuszczonymi do wykonywania w Polsce) od co najmniej 5 lat;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 3 do SWZ). O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, wykonawca z³o¿y zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – za³±cznik nr 3a do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 3 do SWZ). O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca z³o¿y:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi za³±cznik 7 do SWZ);
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy tych robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi za³±cznik 7a do SWZ ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Je¿eli dotyczy:Za³±cznik nr 4 - wzór zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
Za³±cznik nr 5 - wzór o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;
Za³±cznik nr 6 - wzór o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, sk³adane na podst. art. 117 ust. 4 PZP;
Pe³nomocnictwo.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:
Czê¶æ I 30.000,00 z³ ( s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100)
Czê¶æ II 30.000,00 z³ ( s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100)
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Uwaga: Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. jeden z cz³onków konsorcjum).
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 6 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ewentualne zmiany umowy zosta³y przewidziane w za³±cznikach 2 a i 2b - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie/proceedings w my¶l PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt.1) Pzp wymaga przed z³o¿eniem oferty odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna to oglêdziny miejsca, w którym bêd± wykonywane roboty budowlane objête przedmiotem niniejszego zamówienia. Wizja lokalna jest uzasadniona poniewa¿ roboty budowlane, które bêd± wykonywane w ramach zamówienia prowadzone bêd± w ju¿ istniej±cym obiekcie, a przedmiot zamówienia obejmuje w pierwszej kolejno¶ci zaprojektowanie, a nastêpnie wykonanie robót budowlanych. Maj±c na uwadze z³o¿ony stan faktyczny dotycz±cy obiektu, na którym na byæ realizowane zamówienie, odbycie wizji umo¿liwi wykonawcom rzetelne obliczenie ceny oferty i podjêcie decyzji o z³o¿eniu oferty.Zasady odbycia wizji lokalnej:
1. Wykonawcy w terminie do 21 stycznia 2025 r. powinni zarejestrowaæ siê na odbycie wizji lokalnej przez przes³anie za po¶rednictwem strony prowadzonego postêpowania swojego wniosku rejestrowego – Za³±cznik nr 8 do SWZ. Zamawiaj±cy informuje, ¿e odbycie wizji lokalnej jest przewidziane w dniu 24 stycznia 2025 r. o godzinie 10:00.
2. Ka¿dy z wykonawców odbywa wizjê lokaln± w obecno¶ci osoby upowa¿nionej po stronie Zamawiaj±cego do odbycia wizji. Osob± upowa¿nion± do odbycia wizji lokalnej po stronie Zamawiaj±cego jest Pan Andrzej Jasiñski. Bezpo¶rednio przed odbyciem wizji nale¿y zg³osiæ siê do wy¿ej wymienionej osoby w Urzêdzie Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie.
3. Przedstawiciele Wykonawcy przybywaj±cy na wizjê lokaln± zobowi±zani s± posiadaæ przy sobie dokumenty, z tre¶ci, których bêdzie wynika³o jakiego wykonawcê reprezentuj± oraz, ¿e s± upowa¿nieni przez niego do odbycia wizji lokalnej. Zamawiaj±cy ma prawo sporz±dziæ kopiê wy¿ej wymienionego dokumentu.
4. Niezw³ocznie po odbyciu wizji lokalnej, Zamawiaj±cy za po¶rednictwem strony prowadzonego postêpowania, prze¶le wykonawcy informacjê potwierdzaj±c± udzia³ w wizji lokalnej. Zaleca siê, aby wy¿ej wymienion± informacjê za³±czyæ do oferty.
5. Zamawiaj±cy bêdzie prowadzi³ rejestr zg³oszeñ (rejestracji) na wizjê lokaln± oraz odbytach wizji lokalnych.
6. Zamawiaj±cy podczas wizji lokalnej nie udziela odpowiedzi na pytania dotycz±ce przedmiotowego zamówienia. Ewentualne pytania nale¿y kierowaæ za po¶rednictwem strony prowadzonego postêpowania, po odbyciu wizji lokalnej zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 284 Pzp. Podczas wizji lokalnej Wykonawcy mog± robiæ zdjêcia miejsca, na którym prowadzona jest wizja.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) Pzp odrzuca ofertê, je¿eli zosta³a z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u zamawiaj±cego, w przypadku gdy zamawiaj±cy tego wymaga³ w dokumentach zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Chorzowskiej 27 H w Bytomiu
- Budowa drogi ul. ¯eromskiego
- Roboty budowlane w przedmiocie 2 czê¶ci: Czê¶æ I: Ochrona p.po¿. Czê¶æ II: Wentylacja i klimatyzacja w budynku przy ul. Królewska 27 w Warszawie.
- Poprawa gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie gminy ¯yraków - etap IV
- "Poprawa dostêpno¶ci obiektów u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Bircza".
- Budowa o¶wietlenia na terenie miasta £odzi w systemie zaprojektuj i wybuduj - 8 czê¶ci
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.