Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2023/BZP 00200476/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Budziszewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budziszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.J.Ch.Paska, 66
1.5.2.) Miejscowość: Budziszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-212
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447102389
1.5.8.) Numer faksu: 447102389
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budziszewice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.budziszewice.net oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Budziszewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e238a7-4ea0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006914/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa targowiska gminnego "Mój Rynek" w Budziszewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286403/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1451101,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zgodami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych i realizacja zadania związana z budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” wraz z niezbędną infrastrukturą.Budowa targowiska gminnego realizowana będzie na działce o numerze ewidencyjnym 503/1 obręb Budziszewice, przyległej do drogi publicznej (droga wojewódzka) ul. Jana Chryzostoma Paska. Połączenie z drogą zapewniają dwa istniejące zjazdy publiczne znajdujące się na przyległej utwardzonej działce o nr ewidencyjnym 503/2, której układ komunikacyjny zostanie funkcjonalnie powiązany z terenem działki 503/1.W ramach zadania do zaprojektowania i wybudowania przewiduje się m.in.: 1)przebudowę i remont istniejącego budynku (piętrowy murowany, z dachem dwuspadowym) przeznaczonego dla obsługi targowiska, obejmujące m.in. wydzielenie dwóch lokali handlowych wraz z węzłami sanitarnymi dla mężczyzn i kobiet oraz osób niepełnosprawnych, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne. W ramach tychże robót wykonane zostaną m.in. przyłącze wod.kan, zewnętrzna instalacja gazowa wraz z podziemnym zbiornikiem na gaz płynny, wewnętrzna instalacja wod.kan., c.o. i cwu, odprowadzenie wód opadowych z dachu, wymiana więźby dachowej wraz z pokryciem i orynnowaniem, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie podłogi na gruncie, docieplenie części stropu nad parterem wraz z wylewką betonową, przebicia i zamurowania w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie ścian działowych tynków i malowanie, ułożenie płytek na ścianach; termomodernizacja ścian zewnętrznych ; 2)wykonanie wiat handlowych (24szt.) wraz z instalacją oświetleniową zasilaną z paneli fotowoltaicznych oraz utwardzenie terenu pod wiatami kostką brukową;
3)wykonanie utwardzenia z kostki brukowej;4)montaż oświetlenia LED na budynku, wiatach i na działce zasilanej panelami fotowoltaicznymi; 5)demontaż i montaż ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi ; 6)zakup, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych;
7)wykonanie odwodnienia na działce; 8)wykonanie nawierzchni biologicznie czynnej (niska zieleń).Powierzchnie, ilości, parametry określone w Programie Funkcjonalno Użytkowym.Prace projektowe obejmują m.in. pozyskanie map do celów projektowych, opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, map, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń na budowę/ braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót. Zaprojektowane zadanie musi zapewnić dostępność osobom niepełnosprawnym, osobom o szczególnych potrzebach, musi być przeznaczone dla wszystkich użytkowników - Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020,poz.1062).
Zakres dokumentacji projektowej powinien być kompletny dla realizacji i prawidłowego działania całości planowanej inwestycji.
Zakres przedmiotu do zaprojektowania i wykonania szczegółowo określony i opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zadanie ma być zaprojektowane z uwzględnieniem wszystkich wymagań zawartych w tym PFU jak również dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, w tym we wzorze umowy stanowiącym jej integralną część i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowi integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1470000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1470000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1470000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Józef Znojek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711809395
7.3.3) Ulica: Rzgowska 19
7.3.4) Miejscowość: Tuszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1470000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.