Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006861/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
- 2021/BZP 00006861/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006861/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006861/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006861/05 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006861/06 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008728/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00009963/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-23
- 2021/BZP 00014008/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00016536/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-11
- 2021/BZP 00107585/01 - Wynik z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017246 z dnia 2021-03-12 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Usunięcie wad instalacji chłodzenia współpracującej z układem VRV w budynku usługowo-biurowego z parkingiem podziemnym zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630303454
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 406
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-441
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wcwi.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017246
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00006861/05
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.12. Adres strony internetowej Przed zmianą:
https://gjw.pl/przetargi-wcwi/
Po zmianie:
https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
https://gjw.pl/przetargi-wcwi/
Po zmianie:
Po zmianie: https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
https://gjw.pl/przetargi-wcwi/
Po zmianie:
https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Po zmianie:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi6. Zamawiający,zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędnewymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputerklasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZlub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowanyprogram Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie naplatformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbiorudanych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptujewarunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznałi stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 8. Zamawiający nieponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania zplatformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treściąoferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomośćdo zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową inie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełnionyobowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9. Zamawiającyinformuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególnościlogowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynnościpodejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się wzakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.