eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Usunięcie wad instalacji chłodzenia współpracującej z układem VRV w budynku usługowo-biurowego z parkingiem podziemnym zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1."



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107585 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Usunięcie wad instalacji chłodzenia współpracującej z układem VRV w budynku usługowo-biurowego z parkingiem podziemnym zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630303454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 406

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-441

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wcwi.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Po zmianie: https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usunięcie wad instalacji chłodzenia współpracującej z układem VRV w budynku usługowo-biurowego z parkingiem podziemnym zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22db5143-6c64-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006861/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WCWI/2021/01

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 599336,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z usunięciem wad instalacji chłodzenia współpracującej z układem VRV w budynku usługowo-biurowym z parkingiem podziemnym zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1 obejmujących wykonanie robót wskazanych w OPZ w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi OPZ, (dalej jako „Roboty”). Na Roboty składają się:
a. Wymiana i pasywacja dwóch wież chłodniczych,
b. Naprawa nawierzchni wjazdu na parking od strony ul. Wszystkich Świętych,
c. Wywiezienie i utylizacja materiałów i urządzeń powstałych w toku robót
2. Przedmiotem zamówienia jest także realizacja usług wskazanych w OPZ w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi OPZ, który stanowi załącznik i integralną część Umowy polegających dostawie środków chemicznych do uzdatniania i kondycjonowania wody oraz sprawowanie opieki i kontroli nad jakością kondycjonowanej wody w obiegach chłodzenia z dwiema wieżami wyparnymi w okresie od zakończenia pasywacji do 30.10.2021 r. (dalej jako „Usługi”). Na usługi składają się:
a. opracowanie programu uzdatniania i kondycjonowania wody technologicznej dla okresu chłodniczego po zakończeniu pasywacji wież,
b. sprawowanie opieki i kontroli nad jakością uzdatnianej i kondycjonowanej wody w obiegach chłodzenia wież wyparnych,
c. dostawa preparatów chemicznych do uzdatniania i kondycjonowania wody chłodniczej.
3. Roboty oraz Usługi nazywane są łącznie przedmiotem zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Części III do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Część II do SWZ.
5. Realizacja Zamówienia rozpocznie się w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą.
6. Okres realizacji Zamówienia:
Termin zakończenia robót - do 30.10.2021 r., w tym:

a) wykonanie robót budowlanych, z wyłączeniem naprawy nawierzchni wjazdu na parking od strony ul. Wszystkich Świętych - nastąpi w terminie 10 tygodni od dnia zawarcia umowy;
b) pasywacja wież chłodniczych – nastąpi w terminie 12 tygodni od daty uruchomienia wież chłodniczych/rozpoczęcia eksploatacji instalacji chłodzenia współpracującej z układem VRV budynku;
c) naprawa nawierzchni wjazdu na parking od strony ul. Wszystkich Świętych – nastąpi w terminie 14 tygodni od dnia zawarcia umowy;
d) dostawa środków chemicznych do uzdatniania i kondycjonowania wody oraz sprawowanie opieki i kontroli nad jakością kondycjonowanej wody w obiegach chłodzenia z dwiema wieżami wyparnymi w okresie od zakończenia procesu pasywacji do 30.10.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45251150-7 - Roboty budowlane w zakresie wież chłodniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42943400-2 - Układy chłodzące i chłodzące/grzewcze z obiegiem

45232460-4 - Roboty sanitarne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 854971,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MEZON KLIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791632845

7.3.3) Ulica: Południowa 3

7.3.4) Miejscowość: Plewiska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-064

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-30
2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.