eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKontrakty serwisowe dla systemów mikroskopowych Zeiss posiadanych przez Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kontrakty serwisowe dla systemów mikroskopowych Zeiss posiadanych przez Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017261

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00509061

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa serwisowania obejmująca niżej wymienione systemy mikroskopowe wraz z oprogramowaniem, stacjami komputerowymi i wszystkimi elementami niezbędnymi do zapewnienia pełnej funkcjonalności mikroskopów obejmującymi również podstawy antywibracyjne i stoły, na których umieszczone są mikroskopy (dalej: usługa serwisowa).
Systemy mikroskopowe dotyczą następujących mikroskopów:
 mikroskop konfokalny LSM 800 o numerze seryjnym #2634000158 firmy Carl Zeiss,
 mikroskop konfokalny LSM 780 o numerze seryjnym #2504000345 firmy Carl Zeiss,
 mikroskop Axio Observer.Z1 z systemem TIRF #3834002000 firmy Carl Zeiss,
 mikroskop Cell Observer Spinning Disk (SD) o numerze seryjnym #3851000152 firmy Carl Zeiss wraz z całym systemem zawierającym mikroskop, zestaw laserów, głowice SD oraz dwie kamery,
 mikroskop elektronowy SIGMA VP o numerze seryjnym #02.79 z wyłączeniem komponentów 3View firmy Gatan
 mikroskop LSM 7 MP ‘InVivo’ oparty na statywie górnym mikroskopu Axio Examiner.Z1 o numerze seryjnym #3345000474 z wyłączeniem laserów Chameleon firmy Coherent
 mikroskop LSM 7 MP ‘Photomaniuplation’ oparty na statywie górnym mikroskopu Axio Examiner.Z1 o numerze seryjnym #3345000476 z wyłączeniem laserów Coherent Chameleon


Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. co najmniej dwa przeglądy techniczne w ciągu 18 miesięcy (od momentu udzielenia zamówienia) dla każdego z wymienionych systemów.
2. Nielimitowaną liczbę napraw i wizyt diagnostycznych wyżej wymienionych systemów, bez ograniczeń czasowych z uwzględnieniem kosztów przejazdu i pobytu serwisanta.
3. Rozpoczęcie czynności serwisowych (czas reagowania) licząc od zgłoszenia (maksymalnie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki; Oferty proponujące dłuższy czas reagowania od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy czas reagowania. Zaoferowanie krótszego czasu reagowania jednym z kryteriów oceny ofert.
4. Czas naprawy - 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki, a w przypadku konieczności zamówienia (importu) części serwisowych z magazynu producenta (maksymalnie 21 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki).
5. Stały rabat na części serwisowe, materiały eksploatacyjne i aktualizacje oprogramowania od cen katalogowych (minimum 3%).
6. Wsparcie w organizacji sesji zdalnej (poprzez połączenie za pomocą internetu) z serwisem producenta. Wymagane jest podanie telefonu, adresu email i identyfikatora w oprogramowaniu do obsługi zdalnej, z wykorzystaniem których można realizować zdalne wsparcie.
7. Wsparcie w przeprowadzaniu czynności serwisowych, konserwacyjnych i szkoleniowych (jak np. szkolenie z oprogramowania i obsługi mikroskopu, konfiguracja oprogramowania, adjustacja optycznych ścieżek wzbudzenia, emisji i detekcji dla różnych kanałów zbierania sygnału, uzgadnianie przestrzenne obrazów uzyskanych w różnych kanałach spektralnych, konsultacja schematów optycznych wymienionych systemów, przemieszczenie systemu mikroskopowego, diagnostyka zdalna, aktualizacja oprogramowania na stacjach komputerowych służących do analizy danych otrzymanych na wymienionych mikroskopach oraz kontrolujących pracę wymienionych mikroskopów itp.) w ciągu 18 miesięcy obowiązywania umowy (lub dłużej jeśli zaoferowano) w sposób uzgodniony między Zamawiającym a Wykonawcą.
8. Potwierdzanie każdej wizyty serwisowej raportem serwisowym podpisanym przez osobę wyznaczoną do kontaktu ze strony Zamawiającego.
9. Umieszczenie wyników wykonanej diagnostyki w folderze serwisowym na dysku twardym komputera połączonego z danym systemem mikroskopowym, w celu umożliwienia śledzenia zmian parametrów systemu w czasie.
10. Dostęp realizowany przez sieć internet do portalu serwisowego, pozwalającego na tworzenie zgłoszeń serwisowych dla każdego z serwisowanych systemów mikroskopowych, śledzenie postępu ich realizacji oraz zdalną diagnostykę i konserwację zapobiegawczą. Możliwe jest zaoferowanie zdalnej konserwacji zapobiegawczej tylko dla nowszych systemów, produkowanych nie wcześniej niż w 2015 roku.
11. Udzielenie gwarancji na części serwisowe trwającej co najmniej 6 miesięcy.
12. Czas trwania usługi serwisowej co najmniej 18 miesięcy. Oferty proponujące krótszy okres usługi serwisowania od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres usługi serwisowania. Zaoferowanie dłuższego okresu usługi serwisowania jest jednym z kryteriów oceny ofert.

Informacje przydatne przy sporządzaniu oferty
Zamawiający przewiduje, na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, w ciągu trwania umowy, przeznaczyć, tytułem wynagrodzenia dla wykonawcy maksymalnie kwotę do 720 000,00 zł brutto. Wynagrodzenie za usługi serwisowe jest wynagrodzeniem ryczałtowym, obejmujących wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (m.in. wartość usługi z podatkiem VAT), nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w treści umowy. Podana kwota maksymalna - 720 000,00 zł brutto, obejmuje koszt serwisu pogwarancyjnego oraz szacowany koszt części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych i aktualizacji oprogramowania dla serwisowanych systemów. Przy ocenie oferty, zgodnie z kryteriami określonymi w Rozdziale XIV, będzie brany pod uwagę koszt serwisu pogwarancyjnego (usługi serwisowej) bez opcjonalnego kosztu części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych i aktualizacji oprogramowania.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa serwisowania obejmująca niżej wymienione systemy mikroskopowe wraz z oprogramowaniem, stacjami komputerowymi i wszystkimi elementami niezbędnymi do zapewnienia pełnej funkcjonalności mikroskopów obejmującymi również podstawy antywibracyjne i stoły, na których umieszczone są mikroskopy (dalej: usługa serwisowa).
Systemy mikroskopowe dotyczą następujących mikroskopów:
 mikroskop konfokalny LSM 800 o numerze seryjnym #2634000158 firmy Carl Zeiss,
 mikroskop konfokalny LSM 780 o numerze seryjnym #2504000345 firmy Carl Zeiss,
 mikroskop Axio Observer.Z1 z systemem TIRF #3834002000 firmy Carl Zeiss,
 mikroskop Cell Observer Spinning Disk (SD) o numerze seryjnym #3851000152 firmy Carl Zeiss wraz z całym systemem zawierającym mikroskop, zestaw laserów, głowice SD oraz dwie kamery,
 mikroskop elektronowy SIGMA VP o numerze seryjnym #02.79 z wyłączeniem komponentów 3View firmy Gatan
 mikroskop LSM 7 MP ‘InVivo’ oparty na statywie górnym mikroskopu Axio Examiner.Z1 o numerze seryjnym #3345000474 z wyłączeniem laserów Chameleon firmy Coherent
 mikroskop LSM 7 MP ‘Photomaniuplation’ oparty na statywie górnym mikroskopu Axio Examiner.Z1 o numerze seryjnym #3345000476 z wyłączeniem laserów Coherent Chameleon


Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. co najmniej dwa przeglądy techniczne w ciągu 18 miesięcy (od momentu udzielenia zamówienia) dla każdego z wymienionych systemów.
2. Nielimitowaną liczbę napraw i wizyt diagnostycznych wyżej wymienionych systemów, bez ograniczeń czasowych z uwzględnieniem kosztów przejazdu i pobytu serwisanta.
3. Rozpoczęcie czynności serwisowych (czas reagowania) licząc od zgłoszenia (maksymalnie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki; Oferty proponujące dłuższy czas reagowania od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy czas reagowania. Zaoferowanie krótszego czasu reagowania jednym z kryteriów oceny ofert.
4. Czas naprawy - 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki, a w przypadku konieczności zamówienia (importu) części serwisowych z magazynu producenta (maksymalnie 21 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki).
5. Stały rabat na części serwisowe, materiały eksploatacyjne i aktualizacje oprogramowania od cen katalogowych (minimum 3%).
6. Wsparcie w organizacji sesji zdalnej (poprzez połączenie za pomocą internetu) z serwisem producenta. Wymagane jest podanie telefonu, adresu email i identyfikatora w oprogramowaniu do obsługi zdalnej, z wykorzystaniem których można realizować zdalne wsparcie.
7. Wsparcie w przeprowadzaniu czynności serwisowych, konserwacyjnych i szkoleniowych (jak np. szkolenie z oprogramowania i obsługi mikroskopu, konfiguracja oprogramowania, adjustacja optycznych ścieżek wzbudzenia, emisji i detekcji dla różnych kanałów zbierania sygnału, uzgadnianie przestrzenne obrazów uzyskanych w różnych kanałach spektralnych, konsultacja schematów optycznych wymienionych systemów, przemieszczenie systemu mikroskopowego, diagnostyka zdalna, aktualizacja oprogramowania na stacjach komputerowych służących do analizy danych otrzymanych na wymienionych mikroskopach oraz kontrolujących pracę wymienionych mikroskopów itp.) w ciągu 18 miesięcy obowiązywania umowy (lub dłużej jeśli zaoferowano) w sposób uzgodniony między Zamawiającym a Wykonawcą. Uzgodnienie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie realizowane indywidualnie i każdorazowo dla każdej z wymienionych wyżej czynności z uwagi na stopień zaawansowania urządzeń posiadanych przez Zamawiającego.
8. Potwierdzanie każdej wizyty serwisowej raportem serwisowym podpisanym przez osobę wyznaczoną do kontaktu ze strony Zamawiającego.
9. Umieszczenie wyników wykonanej diagnostyki w folderze serwisowym na dysku twardym komputera połączonego z danym systemem mikroskopowym, w celu umożliwienia śledzenia zmian parametrów systemu w czasie.
10. Dostęp realizowany przez sieć internet do portalu serwisowego, pozwalającego na tworzenie zgłoszeń serwisowych dla każdego z serwisowanych systemów mikroskopowych, śledzenie postępu ich realizacji oraz zdalną diagnostykę i konserwację zapobiegawczą. Możliwe jest zaoferowanie zdalnej konserwacji zapobiegawczej tylko dla nowszych systemów, produkowanych nie wcześniej niż w 2015 roku.
11. Udzielenie gwarancji na części serwisowe trwającej co najmniej 6 miesięcy.
12. Czas trwania usługi serwisowej co najmniej 18 miesięcy. Oferty proponujące krótszy okres usługi serwisowania od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres usługi serwisowania. Zaoferowanie dłuższego okresu usługi serwisowania jest jednym z kryteriów oceny ofert.

Informacje przydatne przy sporządzaniu oferty
Zamawiający przewiduje, na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, w ciągu trwania umowy, przeznaczyć, tytułem wynagrodzenia dla wykonawcy maksymalnie kwotę do 720 000,00 zł brutto. Wynagrodzenie za usługi serwisowe jest wynagrodzeniem ryczałtowym, obejmujących wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (m.in. wartość usługi z podatkiem VAT), nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w treści umowy. Podana kwota maksymalna - 720 000,00 zł brutto, obejmuje koszt serwisu pogwarancyjnego oraz szacowany koszt części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych i aktualizacji oprogramowania dla serwisowanych systemów. Przy ocenie oferty, zgodnie z kryteriami określonymi w Rozdziale XIV, będzie brany pod uwagę koszt serwisu pogwarancyjnego (usługi serwisowej) bez opcjonalnego kosztu części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych i aktualizacji oprogramowania.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-01-11 11:00

Po zmianie:
2023-01-13 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-01-11 12:00

Po zmianie:
2023-01-13 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-02-09

Po zmianie:
2023-02-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.