Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00509061/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
- 2023/BZP 00017261/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kontrakty serwisowe dla systemów mikroskopowych Zeiss posiadanych przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontrakty serwisowe dla systemów mikroskopowych Zeiss posiadanych przez Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa557ee-8109-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010975/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Kontrakty serwisowe dla systemów mikroskopowych Zeiss posiadanych przez Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-63/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 616000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa serwisowania obejmująca niżej wymienione systemy mikroskopowe wraz z oprogramowaniem, stacjami komputerowymi i wszystkimi elementami niezbędnymi do zapewnienia pełnej funkcjonalności mikroskopów obejmującymi również podstawy antywibracyjne i stoły, na których umieszczone są mikroskopy (dalej: usługa serwisowa).
Systemy mikroskopowe dotyczą następujących mikroskopów:
mikroskop konfokalny LSM 800 o numerze seryjnym #2634000158 firmy Carl Zeiss,
mikroskop konfokalny LSM 780 o numerze seryjnym #2504000345 firmy Carl Zeiss,
mikroskop Axio Observer.Z1 z systemem TIRF #3834002000 firmy Carl Zeiss,
mikroskop Cell Observer Spinning Disk (SD) o numerze seryjnym #3851000152 firmy Carl Zeiss wraz z całym systemem zawierającym mikroskop, zestaw laserów, głowice SD oraz dwie kamery,
mikroskop elektronowy SIGMA VP o numerze seryjnym #02.79 z wyłączeniem komponentów 3View firmy Gatan
mikroskop LSM 7 MP ‘InVivo’ oparty na statywie górnym mikroskopu Axio Examiner.Z1 o numerze seryjnym #3345000474 z wyłączeniem laserów Chameleon firmy Coherent
mikroskop LSM 7 MP ‘Photomaniuplation’ oparty na statywie górnym mikroskopu Axio Examiner.Z1 o numerze seryjnym #3345000476 z wyłączeniem laserów Coherent Chameleon
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. co najmniej dwa przeglądy techniczne w ciągu 18 miesięcy (od momentu udzielenia zamówienia) dla każdego z wymienionych systemów.
2. Nielimitowaną liczbę napraw i wizyt diagnostycznych wyżej wymienionych systemów, bez ograniczeń czasowych z uwzględnieniem kosztów przejazdu i pobytu serwisanta.
3. Rozpoczęcie czynności serwisowych (czas reagowania) licząc od zgłoszenia (maksymalnie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki; Oferty proponujące dłuższy czas reagowania od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy czas reagowania. Zaoferowanie krótszego czasu reagowania jednym z kryteriów oceny ofert.
4. Czas naprawy - 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki, a w przypadku konieczności zamówienia (importu) części serwisowych z magazynu producenta (maksymalnie 21 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki).
5. Stały rabat na części serwisowe, materiały eksploatacyjne i aktualizacje oprogramowania od cen katalogowych (minimum 3%).
6. Wsparcie w organizacji sesji zdalnej (poprzez połączenie za pomocą internetu) z serwisem producenta. Wymagane jest podanie telefonu, adresu email i identyfikatora w oprogramowaniu do obsługi zdalnej, z wykorzystaniem których można realizować zdalne wsparcie.
7. Wsparcie w przeprowadzaniu czynności serwisowych, konserwacyjnych i szkoleniowych (jak np. szkolenie z oprogramowania i obsługi mikroskopu, konfiguracja oprogramowania, adjustacja optycznych ścieżek wzbudzenia, emisji i detekcji dla różnych kanałów zbierania sygnału, uzgadnianie przestrzenne obrazów uzyskanych w różnych kanałach spektralnych, konsultacja schematów optycznych wymienionych systemów, przemieszczenie systemu mikroskopowego, diagnostyka zdalna, aktualizacja oprogramowania na stacjach komputerowych służących do analizy danych otrzymanych na wymienionych mikroskopach oraz kontrolujących pracę wymienionych mikroskopów itp.) w ciągu 18 miesięcy obowiązywania umowy (lub dłużej jeśli zaoferowano) w sposób uzgodniony między Zamawiającym a Wykonawcą. Uzgodnienie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie realizowane indywidualnie i każdorazowo dla każdej z wymienionych wyżej czynności z uwagi na stopień zaawansowania urządzeń posiadanych przez Zamawiającego.
8. Potwierdzanie każdej wizyty serwisowej raportem serwisowym podpisanym przez osobę wyznaczoną do kontaktu ze strony Zamawiającego.
9. Umieszczenie wyników wykonanej diagnostyki w folderze serwisowym na dysku twardym komputera połączonego z danym systemem mikroskopowym, w celu umożliwienia śledzenia zmian parametrów systemu w czasie.
10. Dostęp realizowany przez sieć internet do portalu serwisowego, pozwalającego na tworzenie zgłoszeń serwisowych dla każdego z serwisowanych systemów mikroskopowych, śledzenie postępu ich realizacji oraz zdalną diagnostykę i konserwację zapobiegawczą. Możliwe jest zaoferowanie zdalnej konserwacji zapobiegawczej tylko dla nowszych systemów, produkowanych nie wcześniej niż w 2015 roku.
11. Udzielenie gwarancji na części serwisowe trwającej co najmniej 6 miesięcy.
12. Czas trwania usługi serwisowej co najmniej 18 miesięcy. Oferty proponujące krótszy okres usługi serwisowania od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres usługi serwisowania. Zaoferowanie dłuższego okresu usługi serwisowania jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Informacje przydatne przy sporządzaniu oferty
Zamawiający przewiduje, na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, w ciągu trwania umowy, przeznaczyć, tytułem wynagrodzenia dla wykonawcy maksymalnie kwotę do 720 000,00 zł brutto. Wynagrodzenie za usługi serwisowe jest wynagrodzeniem ryczałtowym, obejmujących wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (m.in. wartość usługi z podatkiem VAT), nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w treści umowy. Podana kwota maksymalna - 720 000,00 zł brutto, obejmuje koszt serwisu pogwarancyjnego oraz szacowany koszt części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych i aktualizacji oprogramowania dla serwisowanych systemów. Przy ocenie oferty, zgodnie z kryteriami określonymi w Rozdziale XIV, będzie brany pod uwagę koszt serwisu pogwarancyjnego (usługi serwisowej) bez opcjonalnego kosztu części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych i aktualizacji oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carl Zeiss Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012611183
7.3.3) Ulica: ul. Naramowicka nr 76
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-622
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy, konserwacje, walidacje urządzeń dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- kompleksowa usługa serwisowa, przeglądy i naprawy łącznie z częściami dla: TK firmy United Imaging Healthcare uCT 760-602004 wraz ze stacja opisową uWS-CT-600170 oraz uWS-CT-610053
- Gwarancyjne utrzymanie w ruchu poprzez wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz walidacji urządzeń Centralnej Sterylizatornii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.