Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468577/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00474610/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH WG 11 PAKIETÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mira.ksiazkiewicz@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6642b0a0-7711-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SZPITAL SP. Z O.O.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH WG 11 PAKIETÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6642b0a0-7711-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 256/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245723 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1Wkładki przeciwhałasowe do uszu -wyrób w formie naturalnej masy parafinowo - woskowej na osnowie czystej bawełny. Masa mięknie pod wpływem ciepła dłoni daje się dowolnie kształtować palcami. Produkt pakowany parami w jednorazowe saszetki z folii aluminiowej. Zgodność z normą EN 352-2:2020 Ochronniki słuchu -- Wymagania ogólne -- Część 2: Wkładki przeciwhałasowe. Wyrób jednorazowego użytku. 1 para w jednorazowej saszetce 15 000 saszetka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25092 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2Zestaw do nebulizatora typu AERONEB SOLO zawierający nebulizator oraz złącze typu T z silikonowym korkiem. 1 komplet zawiera 10 zestawów. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 15 komplet
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 36029 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3Pojemnik jednorazowy z pokrywą do odsysania próżniowego. Pojemność 2000 ml, pojemnik z wyraźną podziałką co 100 ml, a w zakresie od 50 do 300 ml co 10 ml. Pojemnik lekko zwężający się ku dołowi typu SHERWOOD SEP- T-VAC. Sztywny pojemnik z niebieską sztywną pokrywką z filtrem mechanicznym i automatycznym zaworem odcinającym. Adaptery 90° umożliwiające połączenie drenu pod kątem prostym, aby zapobiec załamywaniu i utrudnionemu przepływowi płynu. Zamykana pokrywa o średnicy 12,5 zawiera porty akcesoriów i port do pobierania próbek średnicy 2,5 cm. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 2000 ml 250 sztuka
Wkład workowy jednorazowy z pokrywą o pojemności 3000 ml kompatybilny z odpowiednim pojemnikiem wymienionym w pozycji 3 służący do zbierania płynów biologicznych przez odsysanie. Wkład posiada: zawór jednokierunkowy na porcie pacjenta pozwalający zwiększyć bezpieczeństwo podczas użytkowania, wyłączania i zwalniania, mechaniczny zawór odcinający i filtr bakteryjny ITHAT (Zintegrowany Dwustopniowy Hydroskopowy Wychwyt Aerozolowy); pokrywa przymocowana do wkładu zmniejsza ryzyko rozpryskiwania płynów biologicznych. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 3000 ml 250 sztuka
Pojemnik wielorazowy do odsysania próżniowego o pojemności 3000 ml dedykowany do wkładów opisanych w pozycji 2. Wykonany z poliwęglanu. Pojemnik z wyraźną podziałką co 100 ml a w zakresie od 50 ml do 300 ml co 10 ml, lekko zwężający się ku dołowi. Wyrób wielorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 3000 ml 50 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9423 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4Filtr antybakteryjny- jednorazowy posiadający końcówki umożliwiające bezpośredni montaż na zbiorniku zabezpieczającym. Filtr antybakteryjny do ssaka Basic firmy Medela. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 250 sztuka
Wkład workowy jednorazowy do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Wkład bez środka żelującego. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 1500 ml 1 000 sztuka
Wkład workowy jednorazowy do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Wkład bez środka żelującego. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 2500 ml 1 000 sztuka
Wkład workowy jednorazowy ze środkiem żelującym do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 1500 ml 1 000 sztuka
Wkład workowy jednorazowy ze środkiem żelującym do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 2500 ml 4 000 sztuka
Zbiornik wielorazowy do w/w wkładów jednorazowych. Zbiornik wykonany z przeźroczystego (PC) z blokadą utrzymującą zamocowany zbiornik na szynie. W zbiorniku ma być port do podłączenia podciśnienia aby wymienić wkład bez odłączania drenu. Zbiornik kompatybilny do ssaka Basic firmy Medela. Wyrób wielorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 1500 ml 10 sztuka
Zbiornik wielorazowy do w/w wkładów jednorazowych. Zbiornik wykonany z przeźroczystego (PC) z blokadą utrzymującą zamocowany zbiornik na szynie. W zbiorniku ma być port do podłączenia podciśnienia aby wymienić wkład bez odłączania drenu. Zbiornik kompatybilny do ssaka Basic firmy Medela. Wyrób wielorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 2500 ml 15 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 79785 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5Druty do wiązania odłamów kostnych wykonane ze stali. Rozmiar; fi 0,2-1,0. Rozmiar będzie podawany przy zamówieniu. 1 opak. = 10 m Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Rozmiar; fi 0,2-1,0 15 opakowanie
Druty do wiązania odłamów kostnych wykonane ze stali. Rozmiar; fi 1,2-2,0. Rozmiar będzie podawany przy zamówieniu. 1 opak. = 10 m Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Rozmiar; fi 1,2-2,0 15 opakowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3078 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6Plastikowy pojemnik do transportu szkiełek mikroskopowych, podstawowych o standardowych wymiarach 25-26 mm x 75-76 mm, mieszczący 5 szkiełek. Pojemnik z zamknięciem.Wyrób jednorazowego użytku. 4 000 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6150 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7Drut Kirschnera o długości 30-31 cm. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny.
Rozmiar
Fi 0,8
Fi 1,0
Fi 1,1
Fi 1,20
Fi 1,40
Fi 1,50
Fi 1,60
Fi 1,80
Fi 2,00
Fi 2,20
Fi 2,30
Fi 2,40
Fi 2,50
Rozmiar będzie podawany przy zamówieniu. długość 30-31 cm. Rozmiar:
Fi 0,8
Fi 1,0
Fi 1,1
Fi 1,20
Fi 1,40
Fi 1,50
Fi 1,60
Fi 1,80
Fi 2,00
Fi 2,20
Fi 2,30
Fi 2,40
Fi 2,50
1 000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8Czapeczka jednorazowa w formie opaski do mocowania układu oddechowego podczas terapii nieinwazyjnej nCPAP z możliwością dostępu do ciemiączka bez zdejmowania czapeczki, kompatybilna z układem używanym w oddziale zawierającym generator Infant Flow do mocowania kołyskowego. Dostępna w co najmniej 6 rozmiarach w zależności od obwodu główki: do 24 cm, 24-28 cm, 28-31 cm, 31-34 cm, 34-38 cm, 38-42 cm. Produkt bez zawartości lateksu. Czapeczka pakowana pojedynczo. Do każdej czapeczki wymagana miarka umożliwiająca dobranie odpowiedniego rozmiaru. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. do 24 cm 24-28 cm
28-31 cm 31-34 cm
34-38 cm
38-42 cm 500 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 29700 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9Pokrowiec na matę do fototerapii dla noworodka. Kompatybilny z urządzeniem do fototerapii Bilisoft firmy Promed, do maty światłowodowej Bilisoft S POD COVER DISPOSABLE. Pokrowiec wykonany z miękkiego, nieuczulającego materiału dopuszczonego do kontaktu ze skórą noworodka, wyposażony w wiązania do mocowania materacyka. Produkt jednorazowego użytku. 600 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25092 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10Okularki ochronne do fototerapii dla noworodków. Okulary w kształcie litery Y, z dodatkową osłoną na oczy od wewnątrz. Wykonane z miękkiego i rozciągliwego materiału. Mocowane wokół głowy, posiadają dwa niezależne punkty regulacji umożliwiające precyzyjne dopasowanie do główki dziecka oraz zapobiegające przypadkowemu przesunięciu. Okulary nie mogą podrażniać skóry noworodka, nie mogą powodować alergii. Produkt bez zawartości lateksu. Dostępne w trzech rozmiarach. Wymiary (obwód czołowo-potyliczny) 20-28 cm (+/- 2 cm), 24-34 cm (+/- 2 cm), 30-40 cm (+/- 2 cm). Okularki pakowane pojedynczo. Wymagane dokumenty potwierdzające badania na blokowanie światła podczas fototerapii. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Wymiary (obwód czołowo-potyliczny) 20-28 cm (+/- 2 cm) 24-34 cm (+/- 2 cm) 30-40 cm (+/- 2 cm) 1 000 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17280 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 111 Wziernik uszny uniwersalny; rozmiar 4 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 4 mm wielkość od strony kanału 500 sztuka
2 Wziernik uszny uniwersalny; rozmiar 3,4 -3,8 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 3,4 mm - 3,8 mm wielkość od strony kanału 2 000 sztuka
3 Wziernik uszny do otoskopu; rozmiar 4,0 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Kompatybilny z głowicami następujących otoskopów; KaWe: PICCOLIGHT, Riester: pen-scope, ri- mini,e-scope, ri-scope, L1, L2, ri-former, Heine: mini 3000, mini 3000 światłowodowy, Beta 200, K 180, Alpha+.Spirit: CK-939, CK-939A, Spengler: Światłowodowy otoskop kieszonkowy SPENGLER. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny.
4,0 mm 6 000 sztuka
4 Wziernik uszny do otoskopu; rozmiar 2,5 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Kompatybilny z głowicami następujących otoskopów; KaWe: PICCOLIGHT, Riester: pen-scope, ri- mini,e-scope, ri-scope, L1, L2, ri-former, Heine: mini 3000, mini 3000 światłowodowy, Beta 200, K 180, Alpha+.Spirit: CK-939, CK-939A, Spengler: Światłowodowy otoskop kieszonkowy SPENGLER. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 2,5 mm 15 000 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7614 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23800,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23800,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23800,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003894009
7.3.3) Ulica: Osiedle Kalinowe 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-812
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
jakie przetargi wygrała firma
BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23800,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36028,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36028,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36028,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIAMEDITEK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002331830
7.3.3) Ulica: ELEWATORSKA 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36028,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9369 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9369 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9369 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277716590
7.3.3) Ulica: Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9369 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty w ramach przedmiotowego pakietu podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w zakresie wskazanego pakietu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w zakresie wskazanego pakietu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9369 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9369 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUTCHMED PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006937759
7.3.3) Ulica: Szajnochy 14
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-738
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w zakresie wskazanego pakietu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4201,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4201,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4201,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4201,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty w ramach przedmiotowego pakietu podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.