Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00474610/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2024/BZP 00017501/01 - Wynik z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH WG 11 PAKIETÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mira.ksiazkiewicz@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SZPITAL SP. Z O.O.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH WG 11 PAKIETÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6642b0a0-7711-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6642b0a0-7711-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2022 poz. 2452), sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZGODNIE Z ROZDZIAŁEM XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ZGODNIE Z ROZDZIAŁEM XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 256/ZP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1
Wkładki przeciwhałasowe do uszu -wyrób w formie naturalnej masy parafinowo - woskowej na osnowie czystej bawełny. Masa mięknie pod wpływem ciepła dłoni daje się dowolnie kształtować palcami. Produkt pakowany parami w jednorazowe saszetki z folii aluminiowej. Zgodność z normą EN 352-2:2020 Ochronniki słuchu -- Wymagania ogólne -- Część 2: Wkładki przeciwhałasowe. Wyrób jednorazowego użytku. 1 para w jednorazowej saszetce 15 000 saszetka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2
Zestaw do nebulizatora typu AERONEB SOLO zawierający nebulizator oraz złącze typu T z silikonowym korkiem. 1 komplet zawiera 10 zestawów. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 15 komplet
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3
Pojemnik jednorazowy z pokrywą do odsysania próżniowego. Pojemność 2000 ml, pojemnik z wyraźną podziałką co 100 ml, a w zakresie od 50 do 300 ml co 10 ml. Pojemnik lekko zwężający się ku dołowi typu SHERWOOD SEP- T-VAC. Sztywny pojemnik z niebieską sztywną pokrywką z filtrem mechanicznym i automatycznym zaworem odcinającym. Adaptery 90° umożliwiające połączenie drenu pod kątem prostym, aby zapobiec załamywaniu i utrudnionemu przepływowi płynu. Zamykana pokrywa o średnicy 12,5 zawiera porty akcesoriów i port do pobierania próbek średnicy 2,5 cm. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 2000 ml 250 sztuka
Wkład workowy jednorazowy z pokrywą o pojemności 3000 ml kompatybilny z odpowiednim pojemnikiem wymienionym w pozycji 3 służący do zbierania płynów biologicznych przez odsysanie. Wkład posiada: zawór jednokierunkowy na porcie pacjenta pozwalający zwiększyć bezpieczeństwo podczas użytkowania, wyłączania i zwalniania, mechaniczny zawór odcinający i filtr bakteryjny ITHAT (Zintegrowany Dwustopniowy Hydroskopowy Wychwyt Aerozolowy); pokrywa przymocowana do wkładu zmniejsza ryzyko rozpryskiwania płynów biologicznych. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 3000 ml 250 sztuka
Pojemnik wielorazowy do odsysania próżniowego o pojemności 3000 ml dedykowany do wkładów opisanych w pozycji 2. Wykonany z poliwęglanu. Pojemnik z wyraźną podziałką co 100 ml a w zakresie od 50 ml do 300 ml co 10 ml, lekko zwężający się ku dołowi. Wyrób wielorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 3000 ml 50 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4
Filtr antybakteryjny- jednorazowy posiadający końcówki umożliwiające bezpośredni montaż na zbiorniku zabezpieczającym. Filtr antybakteryjny do ssaka Basic firmy Medela. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 250 sztuka
Wkład workowy jednorazowy do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Wkład bez środka żelującego. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 1500 ml 1 000 sztuka
Wkład workowy jednorazowy do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Wkład bez środka żelującego. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 2500 ml 1 000 sztuka
Wkład workowy jednorazowy ze środkiem żelującym do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 1500 ml 1 000 sztuka
Wkład workowy jednorazowy ze środkiem żelującym do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 2500 ml 4 000 sztuka
Zbiornik wielorazowy do w/w wkładów jednorazowych. Zbiornik wykonany z przeźroczystego (PC) z blokadą utrzymującą zamocowany zbiornik na szynie. W zbiorniku ma być port do podłączenia podciśnienia aby wymienić wkład bez odłączania drenu. Zbiornik kompatybilny do ssaka Basic firmy Medela. Wyrób wielorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 1500 ml 10 sztuka
Zbiornik wielorazowy do w/w wkładów jednorazowych. Zbiornik wykonany z przeźroczystego (PC) z blokadą utrzymującą zamocowany zbiornik na szynie. W zbiorniku ma być port do podłączenia podciśnienia aby wymienić wkład bez odłączania drenu. Zbiornik kompatybilny do ssaka Basic firmy Medela. Wyrób wielorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Pojemność 2500 ml 15 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5
Druty do wiązania odłamów kostnych wykonane ze stali. Rozmiar; fi 0,2-1,0. Rozmiar będzie podawany przy zamówieniu. 1 opak. = 10 m Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Rozmiar; fi 0,2-1,0 15 opakowanie
Druty do wiązania odłamów kostnych wykonane ze stali. Rozmiar; fi 1,2-2,0. Rozmiar będzie podawany przy zamówieniu. 1 opak. = 10 m Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Rozmiar; fi 1,2-2,0 15 opakowanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6
Plastikowy pojemnik do transportu szkiełek mikroskopowych, podstawowych o standardowych wymiarach 25-26 mm x 75-76 mm, mieszczący 5 szkiełek. Pojemnik z zamknięciem.Wyrób jednorazowego użytku. 4 000 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7
Drut Kirschnera o długości 30-31 cm. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny.
Rozmiar
Fi 0,8
Fi 1,0
Fi 1,1
Fi 1,20
Fi 1,40
Fi 1,50
Fi 1,60
Fi 1,80
Fi 2,00
Fi 2,20
Fi 2,30
Fi 2,40
Fi 2,50
Rozmiar będzie podawany przy zamówieniu. długość 30-31 cm. Rozmiar:
Fi 0,8
Fi 1,0
Fi 1,1
Fi 1,20
Fi 1,40
Fi 1,50
Fi 1,60
Fi 1,80
Fi 2,00
Fi 2,20
Fi 2,30
Fi 2,40
Fi 2,50
1 000 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8
Czapeczka jednorazowa w formie opaski do mocowania układu oddechowego podczas terapii nieinwazyjnej nCPAP z możliwością dostępu do ciemiączka bez zdejmowania czapeczki, kompatybilna z układem używanym w oddziale zawierającym generator Infant Flow do mocowania kołyskowego. Dostępna w co najmniej 6 rozmiarach w zależności od obwodu główki: do 24 cm, 24-28 cm, 28-31 cm, 31-34 cm, 34-38 cm, 38-42 cm. Produkt bez zawartości lateksu. Czapeczka pakowana pojedynczo. Do każdej czapeczki wymagana miarka umożliwiająca dobranie odpowiedniego rozmiaru. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. do 24 cm 24-28 cm
28-31 cm 31-34 cm
34-38 cm
38-42 cm 500 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9
Pokrowiec na matę do fototerapii dla noworodka. Kompatybilny z urządzeniem do fototerapii Bilisoft firmy Promed, do maty światłowodowej Bilisoft S POD COVER DISPOSABLE. Pokrowiec wykonany z miękkiego, nieuczulającego materiału dopuszczonego do kontaktu ze skórą noworodka, wyposażony w wiązania do mocowania materacyka. Produkt jednorazowego użytku. 600 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10
Okularki ochronne do fototerapii dla noworodków. Okulary w kształcie litery Y, z dodatkową osłoną na oczy od wewnątrz. Wykonane z miękkiego i rozciągliwego materiału. Mocowane wokół głowy, posiadają dwa niezależne punkty regulacji umożliwiające precyzyjne dopasowanie do główki dziecka oraz zapobiegające przypadkowemu przesunięciu. Okulary nie mogą podrażniać skóry noworodka, nie mogą powodować alergii. Produkt bez zawartości lateksu. Dostępne w trzech rozmiarach. Wymiary (obwód czołowo-potyliczny) 20-28 cm (+/- 2 cm), 24-34 cm (+/- 2 cm), 30-40 cm (+/- 2 cm). Okularki pakowane pojedynczo. Wymagane dokumenty potwierdzające badania na blokowanie światła podczas fototerapii. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Wymiary (obwód czołowo-potyliczny) 20-28 cm (+/- 2 cm) 24-34 cm (+/- 2 cm) 30-40 cm (+/- 2 cm) 1 000 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11
1 Wziernik uszny uniwersalny; rozmiar 4 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 4 mm wielkość od strony kanału 500 sztuka
2 Wziernik uszny uniwersalny; rozmiar 3,4 -3,8 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 3,4 mm - 3,8 mm wielkość od strony kanału 2 000 sztuka
3 Wziernik uszny do otoskopu; rozmiar 4,0 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Kompatybilny z głowicami następujących otoskopów; KaWe: PICCOLIGHT, Riester: pen-scope, ri- mini,e-scope, ri-scope, L1, L2, ri-former, Heine: mini 3000, mini 3000 światłowodowy, Beta 200, K 180, Alpha+.Spirit: CK-939, CK-939A, Spengler: Światłowodowy otoskop kieszonkowy SPENGLER. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny.
4,0 mm 6 000 sztuka
4 Wziernik uszny do otoskopu; rozmiar 2,5 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Kompatybilny z głowicami następujących otoskopów; KaWe: PICCOLIGHT, Riester: pen-scope, ri- mini,e-scope, ri-scope, L1, L2, ri-former, Heine: mini 3000, mini 3000 światłowodowy, Beta 200, K 180, Alpha+.Spirit: CK-939, CK-939A, Spengler: Światłowodowy otoskop kieszonkowy SPENGLER. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 2,5 mm 15 000 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium: CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w kryterium CENA.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 108ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.), Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - sporządzone w języku polskim: ulotka informacyjna z fotografią przedmiotu, aktualny katalog zawierający dokładny opis, informacje o parametrach technicznych oferowanych wyrobów medycznych, przy czym dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w Załączniku nr 1 do SWZ. UWAGA! Należy podać numery katalogowe wszystkich zaoferowanych produktów - dot. pakietów 1-112. dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
a) Deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności CE (zgodnie z Ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach Medycznych Dz. U. 2022 poz. 974 z późn. Zm). dot. pakietu 2,3,4,5,7,8,10,11
b) Zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wraz z potwierdzeniem złożenia ww. dokumentu. dot. pakietu 2,3,4,5,7,8,10,11
c) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. dot. pakietu 2,3,4,5,7,8,10,11
3. Próbka – dot. pakietu nr 8 - 1 sztuka czapeczki rozmiar do 24 cm wraz z miarką. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferentów do przedłożenia próbek w razie niezgodności oferty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - sporządzone w języku polskim: ulotka informacyjna z fotografią przedmiotu, aktualny katalog zawierający dokładny opis, informacje o parametrach technicznych oferowanych wyrobów medycznych, przy czym dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w Załączniku nr 1 do SWZ. UWAGA! Należy podać numery katalogowe wszystkich zaoferowanych produktów - dot. pakietów 1-112. dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
a) Deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności CE (zgodnie z Ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach Medycznych Dz. U. 2022 poz. 974 z późn. Zm). dot. pakietu 2,3,4,5,7,8,10,11
b) Zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wraz z potwierdzeniem złożenia ww. dokumentu. dot. pakietu 2,3,4,5,7,8,10,11
c) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. dot. pakietu 2,3,4,5,7,8,10,11
3. Próbka – dot. pakietu nr 8 - 1 sztuka czapeczki rozmiar do 24 cm wraz z miarką. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferentów do przedłożenia próbek w razie niezgodności oferty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Formularz Ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy,b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w rozdz. XV ust. 2 Specyfikacji),
UWAGA! W przypadku niedołączenia do oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),
d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),
e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.),
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ1. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy z zastrzeżeniem zapisów ust. 2-5 niniejszego paragrafu.
2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie:
a) terminu wykonania Umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych,
b) ilościowym (zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnego wyrobu medycznego w ramach wartości Umowy),
c) zmiany ceny brutto materiału medycznego w przypadku zmiany stawki VAT,
d) materiału medycznego w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania materiału medycznego o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry określone w załączniku nr 1 do Umowy. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy,
e) osób reprezentujących Strony z uwagi na niezależne od Stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),
f) danych teleadresowych Stron zapisanych w Umowie,
g) numeru katalogowego materiału medycznego,
h) Nabywca zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy do czasu wyczerpania kwoty wskazanej w § 1 pkt. 4.
3. W przypadku trudności finansowych Nabywcy, Strony mogą zmienić Umowę zmniejszając liczbę zamawianych wyrobów medycznych.
4. Nabywca dopuszcza również możliwość zmiany zapisów Umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
5. Strony zobowiązują się, iż każdorazowo bezwzględnie wyłącznie na warunkach określonych przepisami prawa dokonają (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Sprzedawcy na mocy Umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt. 4 lit. b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- dostawy wyrobów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.