Og³oszenie z dnia 2022-01-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00049508/01 - Wynik z dnia 2022-02-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748500400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a94645f6-7460-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00017535
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane
s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.4 Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl tj.:a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,f. platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. ZALECENIA:Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z3. W¶ród formatów powszechnych a NIE
wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu , zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików
sk³adaj±cych siê na ofertê na format pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.6. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien
pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.8. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu
SHA2 zamiast SHA1.9. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.10. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych. - klauzula informacyjnaz art. 13 RODOZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 23.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat ¦widnicki ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 7 58–100 ¦widnica tel. (074) 85 00 400, fax (074) 853 09 27;23.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie ¦widnickim jest Pan Wojciech Chudziñski, e-mail - iodo@powiat.swidnica.pl;23.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku I Liceum Ogólnokszta³c±cego w ¦widnicy przy ul. Pionierów Ziemi ¦widnickiej 30. (I ETAP), nr WI.272.2.2021 prowadzonym w trybie podstawowym;23.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.
18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, dalej „ustawa Pzp”; 23.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;23.6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 23.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;23.8 posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;23.9 nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.272.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego z siedzib± w ¦widnicy przy ul. Marii Sk³odowskiej – Curie 7.
1.1. Zamówienie obejmuje
a) ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy,
b) ¶wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania paczek i przesy³ek kurierskich oraz ich ewentualnych zwrotów,
c) ¶wiadczenie us³ug codziennego dorêczania zpo (zwrotnego potwierdzenia odbioru),
d) dostarczanie przesy³ek do siedziby Zamawiaj±cego,
e) odbiór przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zany jest ¶wiadczyæ us³ugi pocztowe zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
1.1.2 Szczegó³owy zakres zamówienia oraz obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego opisane s± w za³±czniku nr 4 (umowa projekt) do niniejszej specyfikacji.
1.1.3 Rodzaje oraz szacunkowe ilo¶ci przesy³ek listowych w okresie objêtym zamówieniem zosta³y ujête w za³±czonym formularzu rzeczowo - cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do projektu umowy.
1.2 W przypadku konieczno¶ci nadania lisów/ przesy³ek/ paczek nieprzewidzianych przez Zamawiaj±cego (nie szacowanych z racji braku wystêpowania takiej us³ugi w okresie szacunkowym) podstaw± rozliczeñ bêd± ceny z aktualnego cennika us³ug Wykonawcy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2024-01-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu.7.1 O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy dotycz±ce:
7.1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
7.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca do³±czy zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci pocztowej wydane przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej lub zosta³ wpisany do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 t.j.),
7.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
7.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
7.2 O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
7.2.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy,
7.2.2 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust.1 pkt.1,4 ustawy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, których z³o¿enia zamawiaj±cy bêdzie wymaga³, w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia
8.1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki w postêpowaniu.
8.1.1. o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone art. 125 ust.1 ustawy na formularzu o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o, których mowa w art. 112 ust. 2 okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ
¦rodki dowodowe na potwierdzenie warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
8.2.1 zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci pocztowej wydane przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej lub zosta³ wpisany do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020. poz. 1041 t.j.).
8.3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada
w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci,
o których mowa w art. 108 i 109 ust. 1 pkt 1, 4 ustawy pzp.
8.3.1. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
8.3.2. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
8.3.3. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8.5 o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o brakuprzynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym - wg za³±cznika nr 3 do SWZ (na wezwanie Zamawiaj±cego)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
9.15 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym9.16 Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: 1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ, 2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:a. wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty wymienione w pkt. 9 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców osobnow postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,b. o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np. oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, c. wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem wykonawców, d. wype³niaj±c formularz ofertowy oraz pozosta³e dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w
miejscu np. ”nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika konsorcjum,e. przed podpisaniem umowy wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach:20.3.1. gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê:
a) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy lub
b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
2) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
3) gdy zachodzi konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) dzia³ania si³y wy¿szej (na przyk³ad pandemie, klêski ¿ywio³owe, katastrofy i kataklizmy), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania przedmiotu umowy,
b) przestojów i opó¼nieñ spowodowanych wyst±pieniem COVID-19, zwi±zanych w szczególno¶ci z:
- nieobecno¶ci± pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji przedmiotu umowy,
- decyzj± wydan± przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia Pañstwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19 nak³adaj±cym na Wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych,
- poleceniem wydanych przez wojewodê lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19.
4) gdy zachodzi konieczno¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a)stawki podatku od towarów i us³ug,
b)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz.U. 2017 poz. 847 z pó¼n. zm.)
c)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d)zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),
e)przed³u¿enia przez w³adze pañstwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyj±tkowy, ograniczaj±cy normalny sposób funkcjonowania pañstwa,
f) zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy wed³ug nastêpuj±cych zasad:
- wyliczenie wysoko¶ci zmiany tj. wzrostu lub obni¿enia wynagrodzenia odbywaæ siê bêdzie w oparciu o dzia³anie mno¿enia: rocznego wska¼nika cen us³ug og³oszonego w ostatnim komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego tylko wzglêdem kosztów objêtych wnioskiem o zmianê wynagrodzenia;
- sama zmiana wska¼nika GUS nie stanowi podstawy do wnioskowania o zmianê wynagrodzenia,
- uprawnienie do z³o¿enia wniosku o odpowiedni± zmianê wynagrodzenia strony nabywaj± po up³ywie 12 miesiêcy od dnia obowi±zywania umowy w przypadku faktycznej, rzeczywistej zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy w wysoko¶ci co najmniej o 5% wzwy¿ lub o 5% poni¿ej wzglêdem kosztów przyjêtych przez Wykonawcê w wynagrodzeniu ofertowym,
Ci±g dalszy w informacjach dodatkowych
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-20 23:55
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-21 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
- cena – waga 60%, - termin p³atno¶ci – waga 40 %SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ci±g dalszy o rodzaju i zakresu zmian do umowy-wniosek o zmianê wynagrodzenia mo¿na z³o¿yæ jedynie w przypadku, gdy zmiana kosztów ma rzeczywisty wp³yw na koszty realizacji przedmiotu umowy, co strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest wykazaæ;
-strona sk³adaj±ca wniosek o zmianê wynagrodzenia powinna przedstawiæ
w szczególno¶ci: dowody potwierdzaj±ce, ¿e wzrost kosztów ma wp³yw na koszt realizacji przedmiotu umowy; proponowan± wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia;
-³±czna warto¶æ zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych na podstawie pkt 20.3.1 4) lit. f) nie mo¿e przekroczyæ 5% pierwotnej warto¶ci umowy;
-Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione w oparciu o pkt 20.3.1 4) lit. f) zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cemu podwykonawcy, z którym zawar³ umowê na us³ugi, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy;
-je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy i bêd± stanowi³y istotny element czynników cenotwórczych, ka¿da ze stron Umowy w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.
20.3.2. We wszystkich przypadkach okre¶lonych w pkt 20.3.1. 3), termin realizacji mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac, co musi zostaæ wykazane przez Wykonawcê.
20.3.3 Waloryzacja, o której mowa w pkt 20.3.1. 4) jest dokonywana o kwotê zwiêkszonych kosztów wykonywania przez Wykonawcê przedmiotu umowy i nastêpuje w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
20.3.4. Wykazanie, ¿e zmiany, o których mowa w pkt 20.3.1. 4 lit a) – f) maj± wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê, obci±¿a w ca³o¶ci Wykonawcê. W tym celu Wykonawca sk³ada odpowiedni wniosek do Zamawiaj±cego zawieraj±cy szczegó³owe uzasadnienie dokonania takiej zmiany wraz z niezbêdnymi dokumentami i dowodami na okoliczno¶ci okre¶lone w ust. 2 pkt 4. Wniosek winien byæ z³o¿ony w formie pisemnej, od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych tych zmian do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie. Zmiana umowy na podstawie ustaleñ negocjacyjnych mo¿e nast±piæ po wej¶ciu w ¿ycie przepisów bêd±cych przyczyn± waloryzacji.
20.3.5. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany postanowieñ umowy:
1) w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa odnosz±cych siê do niniejszego zamówienia,
2) w przypadku gdy Prezes Urzêdu Komunikacji Elektronicznej nie wniesie sprzeciwu do przed³o¿onego projektu zmian do obowi±zuj±cego cennika us³ug powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym i wejd± one w ¿ycie – dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany jeszcze nie wykonano.
Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, kwotê w wysoko¶ci 299.000,00 z³ brutto
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Opinie psychologiczno - pedagogiczne oraz poradnictwo i terapia psychologiczna Z PODZIA£EM NA ZADANIA.
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- "Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Us³ugi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy ¦widnica
- Dostawa pomocy i materia³ów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy ¦widnica
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¯aganiu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Zwi±zku Miêdzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Gorlice w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.