Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00633527/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
TP100_Wykonanie usług odczytu i rozliczeń mediów w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP100_Wykonanie usług odczytu i rozliczeń mediów w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc70e8e-a4af-486d-b8f6-f455123e9d9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 130_Odczyty urządzeń pomiarowych celem określenia ilości zużycia mediów w nieruchomościach stanowiących własności Gminy Wrocław w rejonach: C,D,E,J,K,L,M,N
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/100/2024/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 293814,03 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235651,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - usługi polegające na dokonaniu odczytu urządzeń pomiarowych w zakresie zużycia zimnej wody i/lub ciepłej wody i/lub ciepła oraz rozliczenia kosztów zużycia ww. mediów w budynkach uciepłownionych, będących własnością Gminy Wrocława) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 1 raz w roku odczytu wskazań urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych tj:
- ciepłomierzy i wodomierzy ciepłej wody oraz wodomierzy wody zimnej
- logotermy oraz wodomierzy wody zimnej
- podzielników kosztów ciepła i wodomierzy ciepłej i zimnej wody
b) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania rozliczenia kosztów dostawy ciepła i/lub podgrzania wody i/lub zużycia wody ciepłej i/lub zużycia wody zimnej dla poszczególnych lokali w danej nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi a także obowiązującym w danym okresie rozliczeniowym regulaminem rozliczania kosztów dostaw mediów dla nieruchomości stanowiących w 100% własność Gminy Wrocław i dostarczenia wyników owego rozliczenia w formie elektronicznej Zamawiającemu
c) Zamówienie przewiduje zapotrzebowanie na wykonanie maksymalnie 2545 rozliczeń
d) UWAGA: Jedno rozliczenie obejmuje jeden lokal, niezależnie od liczby urządzeń pomiarowych w tym lokalu.
e) Szacunkowa liczba urządzeń pomiarowych w lokalach objętych rozliczeniem wynosi 6671
4.5.3.) Główny kod CPV: 65500000-8 - Odczyty liczników
4.5.5.) Wartość części: 75651,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - usługi polegające na dokonaniu odczytu urządzeń pomiarowych w zakresie zużycia zimnej wody oraz rozliczenia kosztów zużycia ww. mediów w budynkach będących własnością Gminy Wrocława) Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dokonaniu odczytu urządzeń pomiarowych w zakresie zużycia zimnej wody oraz rozliczenia kosztów zużycia ww. mediów w budynkach będących własnością Gminy Wrocław
b) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 razy w roku odczytu wskazań urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych
c) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania rozliczenia kosztów zużycia wody zimnej dla poszczególnych lokali w danej nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktami wykonawczymi a także obowiązującym w danym okresie rozliczeniowym regulaminem rozliczania kosztów dostaw mediów dla nieruchomości stanowiących w 100% własność Gminy Wrocław i dostarczenia wyników owego rozliczenia w formie elektronicznej Zamawiającemu
d) Zamówienie przewiduje zapotrzebowanie na wykonanie maksymalnie 2755 rozliczeń.
e) UWAGA: Jedno rozliczenie obejmuje jeden lokal, niezależnie od liczby urządzeń pomiarowych w tym lokalu.
f) Szacunkowa liczba urządzeń pomiarowych w lokalach objętych rozliczeniem wynosi 4000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65500000-8 - Odczyty liczników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109051,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109051,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109051,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energosystem Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830013975
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109051,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199930,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199930,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199930,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMARTBITS SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222966556
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie rozliczeń zużycia zimnej wody w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław. Podwykonawca - XBI Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199930,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadania 1 - 20 tys zł netto
Zadanie 2 - 40 tys zł netto
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- TP 12/25 - ROZBUDOWA ORAZ KONFIGURACJA SYSTEMU ENDOBASE FIRMY OLYMPUS
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont zatoki autobusowej "Działkowa" przy ul. Borowskiej we Wrocławiu.
- Realizacja projektu modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej na terenie miasta Wrocławia Etap II
- Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego
- "Dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.