eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławTP100_Wykonanie usług odczytu i rozliczeń mediów w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
TP100_Wykonanie usług odczytu i rozliczeń mediów w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TP100_Wykonanie usług odczytu i rozliczeń mediów w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc70e8e-a4af-486d-b8f6-f455123e9d9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 130_Odczyty urządzeń pomiarowych celem określenia ilości zużycia mediów w nieruchomościach stanowiących własności Gminy Wrocław w rejonach: C,D,E,J,K,L,M,N

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/100/2024/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 293814,03 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235651,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - usługi polegające na dokonaniu odczytu urządzeń pomiarowych w zakresie zużycia zimnej wody i/lub ciepłej wody i/lub ciepła oraz rozliczenia kosztów zużycia ww. mediów w budynkach uciepłownionych, będących własnością Gminy Wrocław
a) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 1 raz w roku odczytu wskazań urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych tj:
- ciepłomierzy i wodomierzy ciepłej wody oraz wodomierzy wody zimnej
- logotermy oraz wodomierzy wody zimnej
- podzielników kosztów ciepła i wodomierzy ciepłej i zimnej wody
b) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania rozliczenia kosztów dostawy ciepła i/lub podgrzania wody i/lub zużycia wody ciepłej i/lub zużycia wody zimnej dla poszczególnych lokali w danej nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi a także obowiązującym w danym okresie rozliczeniowym regulaminem rozliczania kosztów dostaw mediów dla nieruchomości stanowiących w 100% własność Gminy Wrocław i dostarczenia wyników owego rozliczenia w formie elektronicznej Zamawiającemu
c) Zamówienie przewiduje zapotrzebowanie na wykonanie maksymalnie 2545 rozliczeń
d) UWAGA: Jedno rozliczenie obejmuje jeden lokal, niezależnie od liczby urządzeń pomiarowych w tym lokalu.
e) Szacunkowa liczba urządzeń pomiarowych w lokalach objętych rozliczeniem wynosi 6671

4.5.3.) Główny kod CPV: 65500000-8 - Odczyty liczników

4.5.5.) Wartość części: 75651,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - usługi polegające na dokonaniu odczytu urządzeń pomiarowych w zakresie zużycia zimnej wody oraz rozliczenia kosztów zużycia ww. mediów w budynkach będących własnością Gminy Wrocław
a) Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dokonaniu odczytu urządzeń pomiarowych w zakresie zużycia zimnej wody oraz rozliczenia kosztów zużycia ww. mediów w budynkach będących własnością Gminy Wrocław
b) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 razy w roku odczytu wskazań urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych
c) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania rozliczenia kosztów zużycia wody zimnej dla poszczególnych lokali w danej nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktami wykonawczymi a także obowiązującym w danym okresie rozliczeniowym regulaminem rozliczania kosztów dostaw mediów dla nieruchomości stanowiących w 100% własność Gminy Wrocław i dostarczenia wyników owego rozliczenia w formie elektronicznej Zamawiającemu
d) Zamówienie przewiduje zapotrzebowanie na wykonanie maksymalnie 2755 rozliczeń.
e) UWAGA: Jedno rozliczenie obejmuje jeden lokal, niezależnie od liczby urządzeń pomiarowych w tym lokalu.
f) Szacunkowa liczba urządzeń pomiarowych w lokalach objętych rozliczeniem wynosi 4000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65500000-8 - Odczyty liczników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109051,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109051,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109051,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energosystem Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830013975

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109051,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199930,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199930,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199930,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMARTBITS SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222966556

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie rozliczeń zużycia zimnej wody w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław. Podwykonawca - XBI Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199930,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Do wartości zamówienia dodano wartość zamówień podobnych w wysokości:
Zadania 1 - 20 tys zł netto
Zadanie 2 - 40 tys zł netto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.