Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015470/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00015470/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015470/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018448/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00032357/01 - Wynik z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018014 z dnia 2021-03-16 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa urządzeń komputerowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Siedlce
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 25 6431935
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Publiczna Szkoła Wyższa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018014
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00015470/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
7
Po zmianie:
16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-18 09:00
Po zmianie:
2021-03-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-18 09:30
Po zmianie:
2021-03-22 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-04-16
Po zmianie:
2021-04-20
2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.