Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296593/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia drogowego we wskazanych miejscach na terenie gm. Piecki
w ramach zadania pn. ”Przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34
1.5.2.) Miejscowość: Piecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 742 20 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63a37521-1cbc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia drogowego we wskazanych miejscach na terenie gm. Pieckiw ramach zadania pn. ”Przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63a37521-1cbc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034608/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.2.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257048,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji wskazanych punktów oświetleniowych w wyznaczonych miejscach na terenie gminy Piecki.Cześć 1 BREJDYNY
-zakup, dostawa i wymiana 33 szt. dotychczasowych opraw oświetleniowych i wysięgników na nowoczesne oprawy w technologii LED , spełniające normę PN-EN 13201.
Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji składającej się z :
a) Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ,
b) Tabeli opraw oświetleniowych – załącznik nr 10 do SWZ,
c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ,
d) Przedmiarów robót – załącznik nr 12 do SWZ,
e) Załączników graficznych (map dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 83268,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji wskazanych punktów oświetleniowych w wyznaczonych miejscach na terenie gminy Piecki.Część 2 GŁOGNO
- zakup, dostawa i wymiana 7 szt. dotychczasowych opraw oświetleniowych i wysięgników na nowoczesne oprawy w technologii LED , spełniające normę PN-EN 13201.
Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji składającej się z :
a) Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ,
b) Tabeli opraw oświetleniowych – załącznik nr 10 do SWZ,
c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ,
d) Przedmiarów robót – załącznik nr 12 do SWZ,
e) Załączników graficznych (map dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 20715,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji wskazanych punktów oświetleniowych w wyznaczonych miejscach na terenie gminy Piecki.Część 3 GOLEŃ
- zakup, dostawa i wymiana 8 szt. dotychczasowych opraw oświetleniowych i wysięgników na nowoczesne oprawy w technologii LED , spełniające normę PN-EN 13201.
Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji składającej się z :
a) Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ,
b) Tabeli opraw oświetleniowych – załącznik nr 10 do SWZ,
c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ,
d) Przedmiarów robót – załącznik nr 12 do SWZ,
e) Załączników graficznych (map dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 23612,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji wskazanych punktów oświetleniowych w wyznaczonych miejscach na terenie gminy Piecki.Część 4 NAWIADY
- zakup, dostawa i wymiana 33 szt. dotychczasowych opraw oświetleniowych i wysięgników na nowoczesne oprawy w technologii LED , spełniające normę PN-EN 13201.
Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji składającej się z :
a) Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ,
b) Tabeli opraw oświetleniowych – załącznik nr 10 do SWZ,
c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ,
d) Przedmiarów robót – załącznik nr 12 do SWZ,
e) Załączników graficznych (map dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 84095,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji wskazanych punktów oświetleniowych w wyznaczonych miejscach na terenie gminy Piecki.Część 5 KRAWNO
- zakup, dostawa i wymiana 4 szt. dotychczasowych opraw oświetleniowych i wysięgników na nowoczesne oprawy w technologii LED , spełniające normę PN-EN 13201.
Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji składającej się z :
a) Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ,
b) Tabeli opraw oświetleniowych – załącznik nr 10 do SWZ,
c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ,
d) Przedmiarów robót – załącznik nr 12 do SWZ,
e) Załączników graficznych (map dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 13742,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji wskazanych punktów oświetleniowych w wyznaczonych miejscach na terenie gminy PieckiCzęść 6 PIECKI, ul. Nowa
- zakup, dostawa i wymiana 12 szt. dotychczasowych opraw oświetleniowych i wysięgników na nowoczesne oprawy w technologii LED , spełniające normę PN-EN 13201.
Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji składającej się z :
a) Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ,
b) Tabeli opraw oświetleniowych – załącznik nr 10 do SWZ,
c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ,
d) Przedmiarów robót – załącznik nr 12 do SWZ,
e) Załączników graficznych (map dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 31613,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73784,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73784,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73784,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MADO” w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005179363
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73784,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15956,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15956,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15956,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MADO” w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005179363
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15956,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18464,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18464,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18464,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MADO” w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005179363
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18464,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72886,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72886,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72886,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MADO” w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005179363
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72886,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9220,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9220,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9220,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MADO” w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005179363
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9220,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25864,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25864,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25864,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MADO” w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005179363
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25864,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.