Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457297/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00486761/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiśniowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIŚNIOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 150
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-124
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172775063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisniowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wisniowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiśniowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20117440-6a61-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037092/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa windy w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiśniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457297/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.271.1.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa windy w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiśniowej”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
1) Projektowana rozbudowa obejmuje szyb windowy konstrukcji murowanej z cegły pełnej. Konstrukcja usztywniona wieńcami. Strop nad szybem windowym w formie stropodachu niewentylowanego jako płyta żelbetowa dwukierunkowo zbrojona wylewana na budowie. Dach jednospadowy o spadku dachu 2 stopnie, pokryty papą termozgrzewalną. Posadowienie bezpośrednie na
płycie fundamentowej żelbetowej.
2) dostawa i montaż windy osobowej o napędzie elektrycznym, przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych, winda będzie obsługiwała 2 poziomy: parter i I piętro.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi.
10. Zamówienie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) projektów w ramach obszaru B, „Programu wyrównywania różnic między regionami III
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę osób wykonujących czynności, które w ocenie Zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 1596).
2. Do określonych powyżej czynności należą: przy realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, robót: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych związanych z budową windy osobowej., jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ oraz Dokumentacji projektowej i STWiOR.
Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa i STWiOR w zakresie budowy windy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200121,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311583,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200121,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCI Systems Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191671582
7.3.3) Ulica: Cieszyna 276
7.3.4) Miejscowość: Cieszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-125
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCI SYSTEMS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SCI SYSTEMS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200121,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIŚNIOWA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia pn.: "Zwiększenie efektywności systemów zaopatrzenia w wodę i optymalizacja zużycia wody w Gminie Wiśniowa."
- "Zwiększenie efektywności systemów zaopatrzenia w wodę i optymalizacja zużycia wody w Gminie Wiśniowa".
więcej: przetargi WIŚNIOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.