eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PurdaDostawy oleju napędowego do tankowania samochodów będących własnością Gminy Purda oraz dostawa oleju opałowego do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy oleju napędowego do tankowania samochodów będących własnością Gminy Purda oraz dostawa oleju opałowego do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju napędowego do tankowania samochodów będących własnością Gminy Purda oraz dostawa oleju opałowego do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9778e595-5752-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003993/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy oleju napędowego oraz dostawa oleju opałowego do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303675/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268272,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego do tankowania samochodów będących własnością Gminy Purda w ilości ok. 34000 litrów oraz dostawa oleju opałowego do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w 2022 r w ilości ok. 26500 litrów.
2. Dostawy oleju napędowego będą realizowane do zbiornika Tango Oil Monolit o pojemności 2500 litrów będącego w posiadaniu Zamawiającego, zlokalizowanego na terenie bazy Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Gminy w Purdzie.
3. Dostawa oleju opałowego będzie realizowana do zbiorników kotłowni olejowych budynków użyteczności publicznej administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w godzinach pracy jednostek tj. od 8:00 do 15:00:
- Przedszkole w Nowej Wsi; Nowa Wieś 16, 11-030 Purda – ok. 8500 litrów oleju opałowego;
- Świetlica Klewki, Klewki 15, 10-687 Olsztyn – ok. 18000 litrów oleju opałowego.
4. Zamawiający informuje, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) w okresie obowiązywania Umowy w sprawie niniejszego zamówienia: w terminie od podpisania umowy do 28 lutego 2022 r. oraz od 16 listopada 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. Wykonawca ma obowiązek przy realizacji przedmiotowych dostaw dostarczać do Zamawiającego olej napędowy o temperaturze zablokowania zimnego filtra na poziomie minimum: -20°C.
5. Zamawiający zastrzega, że jeżeli temperatura powietrza spadnie poniżej: -10°C w okresie innym niż podany w ust. 4 tego Rozdziału, to Wykonawca będzie mieć obowiązek dostarczenia oleju napędowego, na zamówienie Zamawiającego, o parametrach przewidzianych dla paliw zimowych (temperatura zablokowania zimnego filtra na poziomie minimum: -20°C).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282515,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287735,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287735,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE „TRACOM” SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 742-000-10-33

7.3.3) Ulica: UL. PRZEMYSŁOWA 11

7.3.4) Miejscowość: MRĄGOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287735,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.