Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00514958/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu – przygotowanie i dowóz posiłków do
Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.MARII KONOPNICKIEJ W BORUI KOŚCIELNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001225770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 14
1.5.2.) Miejscowość: Boruja Kościelna
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 614411377
1.5.8.) Numer faksu: 614411377
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatspbk@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbk.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8505251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringu – przygotowanie i dowóz posiłków doSzkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9021529-8d01-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114805/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringu - przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPBK.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu – na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w Borui Kościelnej – gorącego posiłku: śniadania, obiadu, napoju, podwieczorku. Zamawiający szacuje, że w trakcie realizacji zamówienia należy dostarczyć następują ilości posiłków:
a) Zadanie nr 1 -Oddziały Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej (posiłki przedszkolne):
- śniadań 37000 (tj. dni 250 x 148 posiłków)
- obiadów 37000 (tj. dni 250 x 148 posiłków)
- napojów ciepłych do śniada 37000 (tj. dni 250 x 148 napojów)
- napojów do obiadów 37000 (tj. dni 250 x 148 napojów)
- podwieczorków 37000 (tj. dni 250 x 148 posiłków)
b) Zadanie nr 2 - Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej (obiady szkolne):
- obiadów 14705 (tj. dni 173 x 85 posiłków)
- napojów 14705 (tj. dni 173 x 85 napojów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716755 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 871870 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719885,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Europrojekt Przemysław Górny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871066750
7.3.3) Ulica: Biuro Projektów Europrojekt Przemysław Górny
7.3.4) Miejscowość: Lubosz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-423
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Projektów "EURO PROJEKT" Przemysław Górny
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Projektów "EURO PROJEKT" Przemysław Górny
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719885,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BORUJA KOŚCIELNA
więcej: przetargi BORUJA KOŚCIELNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.