Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
- 2021/BZP 00009391/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009391/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009391/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015363/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00015526/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00015713/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018683 z dnia 2021-03-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pustostanów lokali mieszkalnych: ul. ks. J. Chrościckiego 72 m 3, ul. Długopolska 10 m 9, ul. Tomnicka 1 m 7, przy ul. 1 Sierpnia 40A m 68, ul. Tapicerska 4 m 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228635524
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pustostanów lokali mieszkalnych: ul. ks. J. Chrościckiego 72 m 3, ul. Długopolska 10 m 9, ul. Tomnicka 1 m 7, przy ul. 1 Sierpnia 40A m 68, ul. Tapicerska 4 m 1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf3162ac-74fb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002891/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009391/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.26.2.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168979,80 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ul. Chrościckiego 72 w Warszawie.2.1 Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2 Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.2.3 Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 36428,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 9 w budynku przy ul. Długopolskiej 10 w Warszawie.2.1 Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2 Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.2.3 Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 33335,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu loku mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Tomnickiej 12.1 Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2 Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.2.3 Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 44094,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 68 w budynku przy ul. 1 Sierpnia 40 A w Warszawie.2.1 Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2 Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.2.3 Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 35556,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Tapicerskiej 4 w Warszawie.2.1 Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2 Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.2.3 Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 33083,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32087,35
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35600,67
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32087,32
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Instalacje Sanitarne i Budowlane Jerzy Plewik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241708996
7.3.3) Ulica: ul. Syrokomli 15/196 lok. 172
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-335
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY PLEWIK ZAKŁAD USŁUGOWY-INSTALACJE SANITARNE I BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
JERZY PLEWIK ZAKŁAD USŁUGOWY-INSTALACJE SANITARNE I BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32087,35
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-22 do 2021-04-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34632,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34632,71
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38716,79
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38716,79
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38716,79
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Instalacje Sanitarne i Budowlane Jerzy Plewik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241708996
7.3.3) Ulica: Syrokomli 15/19 lok. 172
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-335
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38716,79
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-22 do 2021-04-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31680,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31680,78
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31680,78
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Instalacje Sanitarne i Budowlane Jerzy Plewik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241708996
7.3.3) Ulica: Syrokomli 15/19 lok. 172
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-335
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY PLEWIK ZAKŁAD USŁUGOWY-INSTALACJE SANITARNE I BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
JERZY PLEWIK ZAKŁAD USŁUGOWY-INSTALACJE SANITARNE I BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31680,78
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-22 do 2021-04-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28203,62
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32448,70
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28203,62
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Instalacje Sanitarne i Budowlane Jerzy Plewik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241708996
7.3.3) Ulica: Syrokomli 15/19 lok. 172
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-335
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY PLEWIK ZAKŁAD USŁUGOWY-INSTALACJE SANITARNE I BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
JERZY PLEWIK ZAKŁAD USŁUGOWY-INSTALACJE SANITARNE I BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28203,62
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-22 do 2021-04-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.