Og³oszenie z dnia 2021-03-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00061801/01 - Wynik z dnia 2021-05-21
Og³oszenie nr 2021/BZP 00018882 z dnia 2021-03-17 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE STWIERDZANIA ZGONU I ORAZ ¦WIADCZENIE US£UG PRZEZ LEKARZA PATOLOGA W MIEJSKIM PROSEKTORIUM W SOSNOWCU NA ULICY ANDERSA 90.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Zak³ad Us³ug Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plonów 22i
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 / 291 79 22; 32 / 266 44 76,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE STWIERDZANIA ZGONU I ORAZ ¦WIADCZENIE US£UG PRZEZ LEKARZA PATOLOGA W MIEJSKIM PROSEKTORIUM W SOSNOWCU NA ULICY ANDERSA 90.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8050709f-870a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00018882
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001954/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.11 Us³uga stwierdzania zgodnu i wystawienia karty zgonu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
mzuk-sosnowiec.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: mzuk-sosnowiec.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ (zwanej dalej: „Platform±”) dostêpnej pod adresem: https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I ust. 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia, wycofania oferty oraz sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporz±dzenia eIDAS, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego, czyli posiadacza elektronicznego, które przyporz±dkowuje dane s³u¿±ce do walidacji podpisu osobistego dla posiadacza dowodu osobistego, potwierdzaj±ce dane tego posiadacza).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: mzuk-sosnowiec.logintrade.net
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 roku, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e: 1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Miejskiego Zak³adu Us³ug Komunalnych, ul. Plonów 22i, 41-214 Sosnowiec.2) inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Dyrektora Miejskiego Zak³adu Us³ug Komunalnych jest Daniel Lechowicz, adres poczty elektronicznej: d.lechowicz@mzuk.sosnowiec.pl ; numer telefonu: 505 038 643.3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z bie¿±cym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.4) Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (t.j. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych.5) Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 6) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych,− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego,− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego), przy czym wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych narusza przepisy RODO.8) Wykonawcy nie przys³uguje:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 26/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci I jest ¶wiadczenie us³ug, polegaj±cych na stwierdzeniu zgonu, ustaleniu jego przyczyny w drodze oglêdzin oraz wystawieniu karty zgonu osobom zmar³ym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie administracyjnym Miasta Sosnowca, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 roku o cmentarzach i chowaniu zmar³ych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1473 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 3 sierpnia 1961 roku w sprawie stwierdzania zgonu i jego przyczyn (Dz. U. z 1961 r. Nr 39, poz. 202).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne us³ugi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Gdy Zamawiaj±cy uzyska dodatkowe ¶rodki umo¿liwiaj±ce wznowienie.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie sekcji zw³ok, oglêdzin zw³ok w celu wystawienia karty zgonu przez lekarza patologa/anatomopatologa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Gdy Zamawiaj±cy uzyska dodatkowe ¶rodki umo¿liwiaj±ce wznowienie.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:1) posiada³ status podmiotu leczniczego niebêd±cego przedsiêbiorc± i zapewni³ ca³odobowy dy¿ur lekarza, który wykona czynno¶ci bêd±ce przedmiotem zamówienia, lub2) posiada³ prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju, prowadzi³ dzia³alno¶æ gospodarcz±, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (t. j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 217 ze zm.) oraz zapewni³ ca³odobowe wykonywanie czynno¶ci bêd±cych przedmiotem zamówienia,3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:1) posiada³ status podmiotu leczniczego niebêd±cego przedsiêbiorc± i zapewni³ ca³odobowy dy¿ur lekarza, który wykona czynno¶ci bêd±ce przedmiotem zamówienia, lub2) posiada³ prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju, prowadzi³ dzia³alno¶æ gospodarcz±, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (t. j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 217 ze zm.) oraz zapewni³ ca³odobowe wykonywanie czynno¶ci bêd±cych przedmiotem zamówienia,3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ niniejszej umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 455 ust. 1 oraz ust. 2. z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych i pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zamawiaj±cy, dzia³aj±c zgodnie z dyspozycj± przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych mo¿e wyraziæ zgodê na dokonanie istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:a) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, b) w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego, tzn. na cenê ni¿sz± na pisemny wniosek jednej ze Stron.Je¿eli jakie¶ postanowienie niniejszej umowy jest lub stanie siê nieskuteczne, to nie narusza to wa¿no¶ci pozosta³ych postanowieñ. Strony umowy w takim przypadku zobowi±zane s± do dokonania uregulowania zastêpczego, które jest mo¿liwie najbli¿sze celowi gospodarczemu postanowienia nieskutecznego.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-25 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: mzuk-sosnowiec.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-25 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-23
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 0
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
brak2021-03-17 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem artyku³ów ¿ywieniowych, karmy, przeznaczonej dla zwierz±t utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym
- "Us³ugi porz±dkowo - czysto¶ciowe w jednostkach nale¿±cych do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu"
- "Utworzenie sali hybrydowej wraz z wyposa¿eniem w postaci angiografu dwup³aszczyznowego przez WSS5 nr 5 im. ¦w. Barbary w Sosnowcu"
- ¦wiadczenie us³ug medycznych dla Izby Wytrze¼wieñ w Sosnowcu
- Wykonanie i opracowanie pomiarów ruchu wraz z opracowaniem niezbêdnych analiz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa Centrum Sosnowca w rejonie Placu Stulecia"
- "Sprz±tanie budynków S±du Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprz±taniem terenów wokó³ budynków"
wiêcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP w Piñczowie
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w zakresie czynno¶ci lekarza do Oddzia³u Chirurgii Ogólnej
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w zakresie czynno¶ci lekarza do Oddzia³u Ginekologiczno-Po³o¿niczego w Gi¿yckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o.o.
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w zakresie czynno¶ci lekarza do Pracowni RTG
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w zakresie czynno¶ci lekarza do Oddzia³u Urazowo - Ortopedycznego w Gi¿yckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o. o.
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w zakresie czynno¶ci lekarza do Oddzia³u Neurologicznego w Gi¿yckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o.o.
wiêcej: Us³ugi medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.