eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoPoprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2021-03-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019217 z dnia 2021-03-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7010d576-8765-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005582/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemminiportal.uzp.gov.pl poprzez zakładkę „Formularze do komunikacji” Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formieelektronicznej za pośrednictwem miniportal.uzp.gov.pl poprzez zakładkę „Formularze do komunikacji”do tego Wykonawcy.2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzaniakomunikatów i wiadomości bezpośrednio na miniportal.uzp.gov.pl przesłanych przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.3.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na miniportal.uzp.gov.pl tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,4. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, 7Z6. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują, np.: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.7. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.8. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie;2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawę wyrobów medycznych. prowadzonym w trybie podstawowym;3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie;2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawę wyrobów medycznych. prowadzonym w trybie podstawowym;3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 16

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1328N odc. Krzewno – Krasnolipiea) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,713 kmb) wykonanie nawierzchni – warstwa gr. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie w ilości – 1155,0 m2.c) odmulenie (oczyszczenie) i odnowa rowów wzdłuż drogi wraz wywozem urobku poza pas drogowy o łącznej ilości – 800,00 mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1395N odc. Jachowo – Lutkowo a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,450 kmb) wykop koparką w gruncie kat. III z profilowaniem skarp i dna oraz wywozem w ilości –16,80m3c) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 (mijanka) w ilości – 16,80m3d) profilowanie i zagęszczenia istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna w ilości – 1 597,50m2e) profilowanie i zagęszczenie podbudowy (mijanka) w ilości – 43,40m2f) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 5,0m2g) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 617,00m2.h) skropienie warstwy podbudowy pasy 0,5m na krawędziach i mijance w ilości – 450,00m2.i) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 640,90m2.j) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 617,00m2.k) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 450,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1338N odc. Księżno – Bronkia) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,435 kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 5,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 522,50m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 522,50m2.e) profilowanie podbudowy betonem asfaltowym AC 11W (średnio 50 kg/m2) w ilości – 21,02 Mgf) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 522,50m2.g) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 522,50m2.h) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 435,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1324N odc. DW 510 – Jarzeńa) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,360kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 512,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 512,00m2.e) profilowanie podbudowy betonem asfaltowym AC 11W (średnio 50 kg/m2) w ilości – 22,68 Mgf) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 512,00m2.g) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 512,00m2.h) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 360,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1352N odc. Kowale – Glądya) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,385kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 732,50m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 732,50m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 732,50m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 732,50m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 385,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1381N odc. Pierzchały – S22a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,500 kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 6,0m2c) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni jezdni (bruk) przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 2 700,00m2.d) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 2 600,00 m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 75 kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 7 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 2 700,00 m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 7 cm w ilości – 2 600,00m2.g) wykonanie poboczy gr. 7 cm z kruszywa ze skały litej w ilości – 500,0 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1391N odc. m. Lipowina; S22 – Gronówkoa) m. Lipowina  odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,165km wykonanie frezowania gr. 4cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10m2 oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 907,50m2. wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 907,50m2.b) S22 – Gronówko odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,370km wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10m2 oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 655,00m2. oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 655,00m2. wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 655,00m2. wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 655,00m2. wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 370,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1348N odc. Gładysze – Tatarkia) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,145 kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 587,25m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni jezdni przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 601,75m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 125kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 9 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 601,75m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 9 cm w ilości – 587,25m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 145,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1389N odc. Ławki – Sopotya) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,160 kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 800,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 800,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 800,00m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 800,00m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 160,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1346N odc. m. Radziejewoa) wytyczenie trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,06 kmb) Usunięcie ziemi urodzajnej o grubości 15cm z wywiezieniem – 120,0 m2c) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 8cm z wywiezieniem (pod wyspy dzielące i poszerzenia) – 49,14 m2d) Rozebranie istniejącego podbudowy grubości 20 cm z wywiezieniem pod wyspy dzielące – 19,14m2e) Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna , w grun kat. III z wywozem – 46,05 m3f) Formowanie, zagęszczanie nasypów z profilowaniem skarp, z pozyskaniem materiału i dowozem – 78,00 m3g) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu – 105,0 m2h) Skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej – 200,0 m2i) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniu – 81,0 m2j) Wykonanie podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na wyspach – 12,74 m2 k) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa na poszerzeniu – 81,0 m2l) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z betonu C12/15 na wyspach dzielących – 19,14 m2m) Wykonanie podbudowy zasadniczej gr. 8 cm z betonu asfaltowego AC 22W z dowozem na poszerzeniu – 81,0 m2n) Ułożenie siatka zbrojeniowa szklano-węglowa przesączana asfaltem 120x120 KN na warstwie podbudowy bitumicznej na połączeniu starej jezdni z poszerzeniem – 60,0 m2o) Ułożenie warstwy wiążącej gr.4 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem – 100,0 m2p) Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11S z dowozem – 100,0 m2q) Darniowanie skarp z pozyskaniem darniny i jej dowozem - 76,0 m2r) Wykonanie poboczy z kruszywa (mieszanka optymalna) stabilizowanego mechanicznie gr 12 cm – 60,0 m2s) Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami chlorokauczukowymi) – 41,60 m2t) Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70mm dla znaków pionowych zgodnie z projektem organizacji ruchu – 5 szt.u) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 1 szt. v) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 szt.w) Przymocowanie tabliczek drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 1 szt. x) Ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem organizacji ruchu - 2 szt.y) Usunięcie istniejącego oznakowania pionowego (znaki B-33, B-34, słupki) zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 kpl.z) Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego (same znaki B-33, znaki i słupki D-42, D-43 E-17a, E-18) zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 kpl. aa) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm wtopionych na podsypce cementowo piaskowej wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem – 60,0 m2bb) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na płask na podsypce cementowo piaskowej (na podbudowie betonowej) na wyspach – 22,0 mbcc) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej na wyspie – 12,74 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1375N odc. m. Ronina) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,200kmb) profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna w ilości – 1 000,00m2c) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 5,0m2d) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 000,00m2.e) skropienie (0,5kg/m2, pasy o szer. 0,5m) warstwy podbudowy przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 200,0m2.f) wykonanie warstwy wyrównawczej AC 22W lub AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 000,00m2.g) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 000,00m2.h) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 200,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1308N odc. Wielkie Wierzno – Baranówkaa) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,220kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 990,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 990,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 990,00m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 990,00m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 220,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 13Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1322N odc. Piele – Grabowieca) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,290kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 624,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 624,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej AC 22W lub AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 624,00m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 w ilości – 1 624,00m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 290,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 14Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 2312N ul. Jagiełły w Braniewie a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,255kmb) wykonanie frezowania gr. 4cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 12,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 430,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 430,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W (średnio 50 kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej typu BBTM8 gr. 2 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA8 gr. 4 cm tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1430,00m2.f) wykonanie i odbiór jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej z mieszanki betonu asfaltowego BBTM 8B gr. 2cm lub z mieszanki SMA8 gr. 4 cm w ilości – 1 430,00 wraz z robotami towarzyszącymi: • regulacja studni kanalizacyjnych w ilości: 5 szt.• regulacja wpustu ulicznego w ilości: 4 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 15Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 2309N ul. Długa w Braniewiea) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,120kmb) wykonanie frezowania gr. 6cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 120,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 516,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 516,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W (średnio100 kg/m2) w ilości – 516,00m2f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S gr. 4cm w ilości – 516,00m2.wraz z robotami towarzyszącymi: g) regulacja istniejących zjazdów z elementów betonowych – kostka brukowa/krawężniki w ilości – 155,00m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 16Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1158N odc. Janiki Pasłęckie - Słobity a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,628kmb) wykonanie frezowania gr 6cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 3 328,40m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 3 391,20 m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 50kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej BA AC 8S gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 6 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 3 391,20m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S gr. 4cm lub SMA16 JENA gr. 6cm w ilości – 3 328,40m2.g) wykonanie poboczy gr. 8 cm w ilości – 628,0m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.2.3. Zdolności technicznej lub zawodowej a) WykonawcyWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, polegających na remoncie lub przebudowie drogi w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.b) Osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji:Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi, kluczowymi osobami:Kierownik BudowyWymagana liczba osób – min. 1.: Kierownik budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót budowlanych, Kwalifikacje zawodowe: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, Doświadczenie zawodowe: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert pełnił co najmniej dwa razy funkcję kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch zakończonych inwestycji budowlanych, każda o wartości inwestycyjnej nie mniejszej niż 100 000 PLN bruttoDo pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą, jakość wykonanych prac.UWAGA: Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga aby wykonawca złożył wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:a) Wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w ust. XXI pkt 2.3. lit a) - według wzoru załącznika nr 4 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumentyb) W zakresie wskazanym w ust. XXI pkt 2.3. lit b) niniejszej SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 5 do SWZ;c) W zakresie wskazanym w ust. XXI pkt 2.2. niniejszej SIWZ – dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. roboty budowlane na kwotę określoną w ust. XXI pkt 2.2 SWZ.d) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – według wzoru nr 4 do SWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw podwykonawców o ile są już znani. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie wg załącznika nr 2 i nr 3 do SWZ - dotyczące podwykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg załącznika nr 2 i nr 3 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.Dokumenty lub oświadczenia będą składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu lub oświadczeń wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:1) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, naktórego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którekażdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osobyupoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formieelektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Zgodnie z definicjądokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane danekwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginałudokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcęubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na któregozdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwości istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:1) zmian niedotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2) przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Umowy:a) w przypadku przerwy w realizacji Przedmiotu Umowy na skutek działań podmiotów trzecich, organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, katastrofy budowlanej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, przy czym za takie warunki atmosferyczne Zamawiający uzna wystąpienie opadu atmosferycznego trwającego nieprzerwalnie przez 7 dni.3) zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.4) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Przedmiotu Umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.5) zmiany Podwykonawcy lub rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art 26 ust. 2b Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zaakceptuje zmianę, o której mowa powyżej wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym.2. Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej.3. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony na piśmie.4. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 08:45

8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na Portalu Nabywcy dostępnego na stronie https://miniporta.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Dla zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, w tym kar umownych, Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej brutto podanej w § 7 ust. 1 (dla poszczególnej części), na zasadach określonych w SIWZ. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, w tym roszczeń z tytułu rękojmi.2. Zamawiający zwróci Wykonawcy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w następujących wysokościach i terminach:a. 70% kwoty zabezpieczenia, w ciągu 30 dni od dnia końcowego odbioru robót,b. 30% kwoty zabezpieczenia, w ciągu 15 dni po upływie ………. okresu gwarancji i rękojmi za wady (dla poszczególnej części), liczonego od dnia końcowego odbioru robót.3. W trakcie realizacji Przedmiotu Umowy Wykonawca może dokonać zmian formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 Ustawy. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmiany jego wysokości.
2021-03-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.