Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019217/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
- 2021/BZP 00019217/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00019217/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00022022/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-24
- 2021/BZP 00024568/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066796 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556442232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7010d576-8765-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005582/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019217/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1604146,34 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1328N odc. Krzewno – Krasnolipie
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,713 km
b) wykonanie nawierzchni – warstwa gr. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie w ilości – 1155,0 m2.
c) odmulenie (oczyszczenie) i odnowa rowów wzdłuż drogi wraz wywozem urobku poza pas drogowy o łącznej ilości – 800,00 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 41423,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1395N odc. Jachowo – Lutkowo
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,450 km
b) wykop koparką w gruncie kat. III z profilowaniem skarp i dna oraz wywozem w ilości –16,80m3
c) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 (mijanka) w ilości – 16,80m3
d) profilowanie i zagęszczenia istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna w ilości – 1 597,50m2
e) profilowanie i zagęszczenie podbudowy (mijanka) w ilości – 43,40m2
f) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 5,0m2
g) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 617,00m2.
h) skropienie warstwy podbudowy pasy 0,5m na krawędziach i mijance w ilości – 450,00m2.
i) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 640,90m2.
j) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 617,00m2.
k) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 450,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 96732,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1338N odc. Księżno – Bronki
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,435 km
b) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 5,0m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 522,50m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 522,50m2.
e) profilowanie podbudowy betonem asfaltowym AC 11W (średnio 50 kg/m2) w ilości – 21,02 Mg
f) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 522,50m2.
g) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 522,50m2.
h) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 435,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 94578,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1324N odc. DW 510 – Jarzeń
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,360km
b) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 512,00m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 512,00m2.
e) profilowanie podbudowy betonem asfaltowym AC 11W (średnio 50 kg/m2) w ilości – 22,68 Mg
f) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 512,00m2.
g) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 512,00m2.
h) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 360,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 96902,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1352N odc. Kowale – Glądy
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,385km
b) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 732,50m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 732,50m2.
e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 732,50m2.
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 732,50m2.
g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 385,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 106524,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1381N odc. Pierzchały – S22
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,500 km
b) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 6,0m2
c) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni jezdni (bruk) przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 2 700,00m2.
d) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 2 600,00 m2.
e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 75 kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 7 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 2 700,00 m2.
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 7 cm w ilości – 2 600,00m2.
g) wykonanie poboczy gr. 7 cm z kruszywa ze skały litej w ilości – 500,0 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 130840,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1391N odc. m. Lipowina; S22 – Gronówko
a) m. Lipowina
odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,165km
wykonanie frezowania gr. 4cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10m2
oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 907,50m2.
wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 907,50m2.
b) S22 – Gronówko
odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,370km
wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10m2
oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 655,00m2.
oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 655,00m2.
wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 655,00m2.
wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 655,00m2.
wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 370,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 124388,38 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1348N odc. Gładysze – Tatarki
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,145 km
b) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 587,25m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni jezdni przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 601,75m2.
e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 125kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 9 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 601,75m2.
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 9 cm w ilości – 587,25m2.
g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 145,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 40324,91 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1389N odc. Ławki – Sopoty
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,160 km
b) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 800,00m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 800,00m2.
e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 800,00m2.
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 800,00m2.
g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 160,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 48374,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1346N odc. m. Radziejewo
a) wytyczenie trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,06 km
b) Usunięcie ziemi urodzajnej o grubości 15cm z wywiezieniem – 120,0 m2
c) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 8cm z wywiezieniem (pod wyspy dzielące i poszerzenia) – 49,14 m2
d) Rozebranie istniejącego podbudowy grubości 20 cm z wywiezieniem pod wyspy dzielące
– 19,14m2
e) Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna , w grun kat. III z wywozem
– 46,05 m3
f) Formowanie, zagęszczanie nasypów z profilowaniem skarp, z pozyskaniem materiału i dowozem – 78,00 m3
g) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu – 105,0 m2
h) Skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej – 200,0 m2
i) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniu – 81,0 m2
j) Wykonanie podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na wyspach – 12,74 m2
k) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa na poszerzeniu – 81,0 m2
l) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z betonu C12/15 na wyspach dzielących – 19,14 m2
m) Wykonanie podbudowy zasadniczej gr. 8 cm z betonu asfaltowego AC 22W z dowozem na poszerzeniu – 81,0 m2
n) Ułożenie siatka zbrojeniowa szklano-węglowa przesączana asfaltem 120x120 KN na warstwie podbudowy bitumicznej na połączeniu starej jezdni z poszerzeniem – 60,0 m2
o) Ułożenie warstwy wiążącej gr.4 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem – 100,0 m2
p) Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11S z dowozem – 100,0 m2
q) Darniowanie skarp z pozyskaniem darniny i jej dowozem - 76,0 m2
r) Wykonanie poboczy z kruszywa (mieszanka optymalna) stabilizowanego mechanicznie gr 12 cm – 60,0 m2
s) Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami chlorokauczukowymi) – 41,60 m2
t) Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70mm dla znaków pionowych zgodnie z projektem organizacji ruchu – 5 szt.
u) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 1 szt.
v) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 szt.
w) Przymocowanie tabliczek drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 1 szt.
x) Ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem organizacji ruchu - 2 szt.
y) Usunięcie istniejącego oznakowania pionowego (znaki B-33, B-34, słupki) zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 kpl.
z) Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego (same znaki B-33, znaki i słupki D-42, D-43 E-17a, E-18) zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 kpl.
aa) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm wtopionych na podsypce cementowo piaskowej wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem – 60,0 m2
bb) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na płask na podsypce cementowo piaskowej (na podbudowie betonowej) na wyspach – 22,0 mb
cc) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej na wyspie – 12,74 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 50842,34 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1375N odc. m. Ronin
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,200km
b) profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna w ilości – 1 000,00m2
c) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 5,0m2
d) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 000,00m2.
e) skropienie (0,5kg/m2, pasy o szer. 0,5m) warstwy podbudowy przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 200,0m2.
f) wykonanie warstwy wyrównawczej AC 22W lub AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 000,00m2.
g) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 1 000,00m2.
h) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 200,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 54416 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1308N odc. Wielkie Wierzno – Baranówka
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,220km
b) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 990,00m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 990,00m2.
e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 990,00m2.
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 cm w ilości – 990,00m2.
g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 220,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 55861,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1322N odc. Piele – Grabowiec
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,290km
b) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 624,00m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 624,00m2.
e) wykonanie warstwy wyrównawczej AC 22W lub AC 16W (średnio 100kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej z SMA 8 gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 8 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1 624,00m2.
f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 lub z mieszanki SMA 16 JENA gr. 8 w ilości – 1 624,00m2.
g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 290,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 99232,44 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 2312N ul. Jagiełły w Braniewie
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,255km
b) wykonanie frezowania gr. 4cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 12,0m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 430,00m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 430,00m2.
e) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W (średnio 50 kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej typu BBTM8 gr. 2 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA8 gr. 4 cm tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 1430,00m2.
f) wykonanie i odbiór jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej z mieszanki betonu asfaltowego BBTM 8B gr. 2cm lub z mieszanki SMA8 gr. 4 cm w ilości – 1 430,00 wraz z robotami towarzyszącymi:
• regulacja studni kanalizacyjnych w ilości: 5 szt.
• regulacja wpustu ulicznego w ilości: 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 66251,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 15Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 2309N ul. Długa w Braniewie
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,120km
b) wykonanie frezowania gr. 6cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 120,0m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 516,00m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 516,00m2.
e) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W (średnio100 kg/m2) w ilości – 516,00m2
f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S gr. 4cm w ilości – 516,00m2.
wraz z robotami towarzyszącymi:
g) regulacja istniejących zjazdów z elementów betonowych – kostka brukowa/krawężniki w ilości – 155,00m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 52828,05 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 16Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1158N odc. Janiki Pasłęckie - Słobity
a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,628km
b) wykonanie frezowania gr 6cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2
c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 3 328,40m2.
d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 3 391,20 m2.
e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 50kg/m2) pozycje należy skalkulować wyłącznie w przypadku wykonania nawierzchni ścieralnej BA AC 8S gr. 4 cm, a w przypadku wyboru mieszanki SMA16 JENA gr. 6 cm, tej pozycji nie należy uwzględniać w ilości – 3 391,20m2.
f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S gr. 4cm lub SMA16 JENA gr. 6cm w ilości – 3 328,40m2.
g) wykonanie poboczy gr. 8 cm w ilości – 628,0m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 136662,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41423,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89285,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41423,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41423,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96732,03
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162705,09
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96732,03
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96732,03
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94578,89
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148376,88
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94578,89
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94578,89
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96902,08
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155095,36
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96902,08
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96902,08
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106524,70
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166550,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106524,70
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106524,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130840,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207712,98
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130840,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130840,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124388,38
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201404,48
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124388,38
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124388,38
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40324,91
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63714,19
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40324,91
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40324,91
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48374,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75067,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48374,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48374,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50842,34
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56528,58
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50842,34
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50842,34
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54416,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91643
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54416,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54416,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55861,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88291,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55861,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55861,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99232,44
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150883,54
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99232,44
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99232,44
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66251,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69769,57
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66251,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66251,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52828,05
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72290,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52828,05
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty oprócz związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52828,05
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136662,32
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216706,90
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136662,32
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136662,32
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.