eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańNaprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TERMY MALTAŃSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634355755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Termalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-028

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@termymaltanskie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.termymaltanskie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1036414

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c13ea3c-b0ef-44f4-b07b-91bf15b6b097

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.P.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi naprawy systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

44622000-6 - Układy odzyskiwania ciepła

44622100-7 - Urządzenia do odzyskiwania ciepła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie analizy dokumentacji technicznej oraz stanu urządzeń, przeprowadzonej po wszczęciu postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający stwierdził zaistnienie nowych okoliczności, które spowodowały, że pierwotny zakres Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) nie w pełni odpowiada faktycznym potrzebom Zamawiającego, co może prowadzić do nieosiągnięcia zamierzonych celów zamówienia.
Zmiany w przedmiocie zamówienia, polegające na zwiększeniu jego zakresu, są na tyle istotne, że wymagają opracowania nowych dokumentów zamówienia, w szczególności Opisu Przedmiotu Zamówienia i ponownego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Ma to na celu zapewnienie przejrzystości, równego traktowania wykonawców, a także zagwarantowanie prawidłowego przebiegu procedury przetargowej, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w szczególności z zasadami transparentności, konkurencyjności oraz efektywności wydatkowania środków publicznych.
Zważywszy na fakt, że zmiana treści SWZ prowadziłaby do znacznej zmiany zakresu zamówienia oraz,
że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, Zamawiający unieważnia to postępowanie na podstawie art. 256 w związku z art. 137 ust. 7 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.