Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00333951/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
- 2022/BZP 00068841/01 - Wynik z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa myjni autobusowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji spółka z o.o. w Oświęcimiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120822611
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stanisławy Leszczyńskiej 7
1.4.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia1@mzk.oswiecim.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.oswiecim.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019857
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00333951/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-10-31
Po zmianie:
2022-11-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i niniejszej SWZ.
7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN,
2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000 PLN,
3) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §8 ust. 1 pkt. 2, 3, 4 Rozporządzenia.
7.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę wraz z montażem automatycznej myjni pojazdów
o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy).
Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną dostawę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
a) osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy, posiadającą następujące doświadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ,
• minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami,
b) Osobami pełniącymi funkcje Kierowników Robót, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe:
• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
bez ograniczeń z zachowaniem minimalnego doświadczenia 2 lata.
• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń ,
• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń.
3) Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za:
a) wykonanie projektu branży konstrukcyjno-budowlanej:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
b) wykonanie projektu branży sanitarnej:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy),
na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;
c) wykonanie projektu branży elektrycznej i AKPiA:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych;
• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy),
na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;
d) Wykonanie projektu branży drogowej:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie branży drogowej;
• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220).
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału postępowania
lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §9 ust.1 pkt 1 i 3 Rozporządzenia.
Po zmianie:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i niniejszej SWZ.
7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) osiągnął w jednym z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN,
2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000 PLN,
3) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §8 ust. 1 pkt. 2, 3, 4 Rozporządzenia.
7.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę wraz z montażem automatycznej myjni pojazdów
o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy).
Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną dostawę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
a) osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy, posiadającą następujące doświadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ,
• minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami,
b) Osobami pełniącymi funkcje Kierowników Robót, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe:
• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
bez ograniczeń z zachowaniem minimalnego doświadczenia 2 lata.
• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń ,
• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń.
3) Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za:
a) wykonanie projektu branży konstrukcyjno-budowlanej:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
b) wykonanie projektu branży sanitarnej:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy),
na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;
c) wykonanie projektu branży elektrycznej i AKPiA:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych;
• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy),
na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;
d) Wykonanie projektu branży drogowej:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie branży drogowej;
• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220).
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału postępowania
lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §9 ust.1 pkt 1 i 3 Rozporządzenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
8.1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
8.2. Wadium można wnieść w formie:
8.2.1. pieniężnej,
8.2.2. gwarancji bankowej,
8.2.3. gwarancji ubezpieczeniowej,
8.2.4. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
8.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Konto: nr 32 1240 2294 1111 0010 8400 3873, z dopiskiem: „Wadium – Budowa myjni”. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 17 stycznia 2022 r. do godz. 13.00. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
8.4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony
do oferty w oryginale i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego dokumenty.
8.5. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu winno być wystawione na czas nie krótszy niż termin związania z ofertą i powinno zawierać informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium, na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacji spółka z o. o. w Oświęcimiu. 32-600 Oświęcim, ul. St. Leszczyńskiej 7.
8.6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium Zamawiającemu na jego pierwsze pisemne żądanie.
8.7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium w przypadkach określonych
w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W ofercie należy podać bank i nr konta, na który ma zostać zwrócone wadium.
8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na warunkach określonych
w art. 98 ust. 6 ustawy - Pzp.
Po zmianie:
8.1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
8.2. Wadium można wnieść w formie:
8.2.1. pieniężnej,
8.2.2. gwarancji bankowej,
8.2.3. gwarancji ubezpieczeniowej,
8.2.4. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
8.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Konto: nr 32 1240 2294 1111 0010 8400 3873, z dopiskiem: „Wadium – Budowa myjni”. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 26 stycznia 2022 r. do godz. 12.00. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
8.4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony
do oferty w oryginale i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego dokumenty.
8.5. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu winno być wystawione na czas nie krótszy niż termin związania z ofertą i powinno zawierać informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium, na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacji spółka z o. o. w Oświęcimiu. 32-600 Oświęcim, ul. St. Leszczyńskiej 7.
8.6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium Zamawiającemu na jego pierwsze pisemne żądanie.
8.7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium w przypadkach określonych
w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W ofercie należy podać bank i nr konta, na który ma zostać zwrócone wadium.
8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na warunkach określonych
w art. 98 ust. 6 ustawy - Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-17 12:00
Po zmianie:
2022-01-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-17 13:00
Po zmianie:
2022-01-26 13:00
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.