eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimBudowa myjni autobusowej.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa myjni autobusowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji spółka z o.o. w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120822611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisławy Leszczyńskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia1@mzk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.oswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa myjni autobusowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5595cd51-67cd-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022251/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.1 Myjnia Autobusowa - Zaprojektuj i Wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.mzk-oswiecim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mzk-oswiecim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.10. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1320 z późń. zm. dalej: ”Rozporządzenie
w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Przetargowej, tj.:
3.10.1 stały dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
3.10.2 dostęp do sieci Internet,
3.10.3 zainstalowana wtyczka flash – flash player - dotyczy Zamawiającego,
3.10.4 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
3.10.5 włączona obsługa JavaScript,
3.10.6 zainstalowany Acrobat Reader,
3.10.7 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji
Spółka z o.o. z siedzibą Oświęcimiu przy ul. Stanisławy Leszczyńskiej 7
NIP: 5492361248 REGON: 120822611,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zakładzie Komunikacji Sp. z o.o. jest: kontakt: iodo@mzk.oswiecim.pl, tel. 785058698,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r.
poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZM/02/S/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn „Budowa myjni autobusowej” opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiący załącznik numer 9 do SWZ oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa indywidualnej myjni autobusowej. Na podstawie art. 131 ust. 2 punkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim zgłoszeniu takiej prośby przez wykonawcę. Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Wniosek
o umożliwienie wykonania wizji Wykonawca powinien przekazać za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Wykonawca jest obowiązany wskazać szacowana liczbę osób, które będą brały udział w wizji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45213314-7 - Roboty budowlane w zakresie zajezdni autobusowych

45213352-5 - Roboty budowlane w zakresie hal serwisowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i niniejszej SWZ.
7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN,
2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000 PLN,
3) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §8 ust. 1 pkt. 2, 3, 4 Rozporządzenia.
7.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę wraz z montażem automatycznej myjni pojazdów
o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy).
Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną dostawę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
a) osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy, posiadającą następujące doświadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ,
• minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami,
b) Osobami pełniącymi funkcje Kierowników Robót, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe:
• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
bez ograniczeń z zachowaniem minimalnego doświadczenia 2 lata.
• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń ,
• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń.
3) Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za:
a) wykonanie projektu branży konstrukcyjno-budowlanej:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
b) wykonanie projektu branży sanitarnej:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy),
na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;
c) wykonanie projektu branży elektrycznej i AKPiA:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych;
• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy),
na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;
d) Wykonanie projektu branży drogowej:
• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie branży drogowej;
• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220).
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału postępowania
lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §9 ust.1 pkt 1 i 3 Rozporządzenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

8.1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
8.2. Wadium można wnieść w formie:
8.2.1. pieniężnej,
8.2.2. gwarancji bankowej,
8.2.3. gwarancji ubezpieczeniowej,
8.2.4. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
8.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Konto: nr 32 1240 2294 1111 0010 8400 3873, z dopiskiem: „Wadium – Budowa myjni”. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 17 stycznia 2022 r. do godz. 13.00. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
8.4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony
do oferty w oryginale i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego dokumenty.
8.5. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu winno być wystawione na czas nie krótszy niż termin związania z ofertą i powinno zawierać informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium, na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacji spółka z o. o. w Oświęcimiu. 32-600 Oświęcim, ul. St. Leszczyńskiej 7.
8.6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium Zamawiającemu na jego pierwsze pisemne żądanie.
8.7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium w przypadkach określonych
w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W ofercie należy podać bank i nr konta, na który ma zostać zwrócone wadium.
8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na warunkach określonych
w art. 98 ust. 6 ustawy - Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.mzk-oswiecim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-17 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.