Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00469195/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00488287/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
- 2023/BZP 00499982/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00501587/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Górce Duchownej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Górce Duchownej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e3cbb00-73e6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025273/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Górce Duchownej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia to operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na tata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457766,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia pn.: „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Górce Duchownej” obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego z poliuretanu wraz z montażem wyposażenia na terenie gminnym w miejscowości Górka Duchowna.
2. Przedmiot zamówienia to operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na tata 2014-2020.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony
w:
a) dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót [plik PDF i .ath] ma charakter poglądowy/informacyjny i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarze robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez wykonawcę cena stanowi ceną ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy plikami przedmiaru, przyjmuje się, ze wersja prawidłowa jest plik PDF.
b) wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
c) Dodatkowym opisie przedmiotu zamówienia:
1) Dojazd na teren inwestycji prowadzi po drodze gminnej, która wykonana jest z tłucznia.
2) Nawierzchnia poliuretanowa powinna być zgodna z aktualnymi normami PN-EN 14877:2014, PN-EN 14877:2014-02 i zawartymi tam parametrami. Parametry techniczne zawarte w normie są traktowane jako minimalne. Wykonawca może zaproponować nawierzchnię posiadając lepsze parametry niż te zawarte w normie.
Badanie mrozoodporność należy wykonać wg dedykowanej do nawierzchni PU metodzie opracowanej przez ITB.
Układ warstw użytkowych
1. Warstwa dolna mieszanina granulatu SBR i lepiszcza PU o gr. ok. 11 mm układana specjalistyczną układarką do mas PU.
2. Warstwa górna mieszanina systemu PU i granulatu EPDM o gr. 2 mm układana specjalistyczną natryskarką do mas PU. Warstwa natrysku ma mieć ok. 2 kg mieszanki na 1 m2.
3) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą bramki aluminiowe do piłki ręcznej z siatkami, tulejami i dekielkami.
4) Piłkochwyty należy wykonać w układzie hybrydowym tzn . piłkochwyt o wysokości 5 m z siatka polipropylenową o oczkach 100x100 mm wysokość siatki 5,0. Rozstaw słupów nie może przekroczyć 4 m pomiędzy słupkami wypełnienie z profila zamkniętego 10x10 mm, grubości 1,5 mm z min 4 poprzecznymi wzmocnieniami z profila zamkniętego 10x40 mm. Profile stalowe pionowe z rozstawem osiowym 10-12 cm. Wypełnienie wykonać do wysokości 150 cm od poziomu terenu.
5) Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie podbudowy z betonu jamistego, zatem należy do wyceny przyjąć wykonanie podbudowy z betonu jamistego.
6) Zamawiający nie dopuszcza zmiany podbudowy z betonu jamistego na inny rodzaj.
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty związane z wykonaniem płyty boiska i utwardzeniem terenu wokół
b) roboty związane z montażem wyposażenia
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ .
5. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, , obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 854618,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profintern International FC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252813573
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 37/58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-625
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFINTERN INTERNATIONAL FC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROFINTERN INTERNATIONAL FC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 547350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Przebudowa drogi gminnej nr 170536C Ośmiałowo - Radomice
- Przebudowa drogi gminnej nr 170502C relacji Jankowo-Jarczechowo-Kikół
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Lipno
- Przebudowa dachu na budynku Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Budowa gminnego żłobka w Mórkowie
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Wierzchowisku" - projektuj i buduj.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ZSOMS, ul. Grochowska 20 w Krakowie w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Remont boiska sportowego na terenie XXVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Polnej 5 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-11-2025)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.