eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Realizacja zajęć dla dzieci oraz szkoleń dla rodziców w ramach projektu "W rodzinie siła!"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja zajęć dla dzieci oraz szkoleń dla rodziców w ramach projektu „W rodzinie siła!”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Wsparcia Dziennego w Staszowie - Świetlica "Jutrzenka"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260702195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 14

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jutrzenka.staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jutrzenka.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja zajęć dla dzieci oraz szkoleń dla rodziców w ramach projektu „W rodzinie siła!”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80c19943-5936-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00298960/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Realizacja zajęć dla dzieci oraz szkoleń dla rodziców w ramach projektu „W rodzinie siła!”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie publiczne współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309385/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z eksperymentów dla 50 dzieci (podzielonych na 10 grup, średnio po 5 osób w grupie) w wieku do 18 roku życia z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 390 godzin zegarowych zajęć w 10 placówkach wsparcia dziennego (średnio po 39 godzin w każdej placówce).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31691,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z programowania dla 50 dzieci (podzielonych na 10 grup, średnio po 5 osób w grupie) w wieku do 18 roku życia z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 390 godzin zegarowych zajęć w 10 placówkach wsparcia dziennego (średnio po 39 godzin w każdej placówce

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31012,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia indywidualnych zajęć z języka angielskiego dla minimum 20 (maksymalnie 100) dzieci w wieku do 18 roku życia z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 520 godzin zegarowych zajęć w 10 placówkach wsparcia dziennego (średnio po 52 godziny w każdej placówce).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 38678,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z zakresu sprawności fizycznej dla 100 dzieci (podzielonych na 10 średnio 7-12 osobowych grup) w wieku do 18 roku życia z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 520 godzin zegarowych zajęć w 10 placówkach wsparcia dziennego (średnio 52 godziny w każdej placówce).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

4.5.5.) Wartość części: 37948,38 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia szkoleń „Akademia rodzica” z zakresu kompetencji rodzicielskich dla 60 rodziców dzieci będących w wieku do 18 roku życia, pochodzących z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 120 godzin szkoleniowych (po 2 sześciogodzinne dni szkoleniowe w każdej z 10 placówek wsparcia dziennego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 8964,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach I części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Cena oferty z najwyższą liczbą punktów przekracza kwotę jaką Zmawiający może przeznaczyć a realizację zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach II części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Cena oferty z najwyższą liczbą punktów przekracza kwotę jaką Zmawiający może przeznaczyć a realizację zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach tej części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta która podlegała dorzuceniu z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy (zgodnie z dyspozycją art. 226 ust 3)
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie treścią art. 255 ust 2 zamawiający unieważnia postępowania jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach tej części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta która podlegała dorzuceniu z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy (zgodnie z dyspozycją art. 226 ust 3)
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie treścią art. 255 ust 2 zamawiający unieważnia postępowania jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach tej części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta która podlegała dorzuceniu z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy (zgodnie z dyspozycją art. 226 ust 3)
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie treścią art. 255 ust 2 zamawiający unieważnia postępowania jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.