Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00309385/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00320078/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja zajęć dla dzieci oraz szkoleń dla rodziców w ramach projektu „W rodzinie siła!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Wsparcia Dziennego w Staszowie - Świetlica "Jutrzenka"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260702195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 14
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jutrzenka.staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jutrzenka.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja zajęć dla dzieci oraz szkoleń dla rodziców w ramach projektu „W rodzinie siła!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80c19943-5936-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00298960/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Realizacja zajęć dla dzieci oraz szkoleń dla rodziców w ramach projektu „W rodzinie siła!”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309385/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z eksperymentów dla 50 dzieci (podzielonych na 10 grup, średnio po 5 osób w grupie) w wieku do 18 roku życia z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 390 godzin zegarowych zajęć w 10 placówkach wsparcia dziennego (średnio po 39 godzin w każdej placówce).4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 31691,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z programowania dla 50 dzieci (podzielonych na 10 grup, średnio po 5 osób w grupie) w wieku do 18 roku życia z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 390 godzin zegarowych zajęć w 10 placówkach wsparcia dziennego (średnio po 39 godzin w każdej placówce4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 31012,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia indywidualnych zajęć z języka angielskiego dla minimum 20 (maksymalnie 100) dzieci w wieku do 18 roku życia z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 520 godzin zegarowych zajęć w 10 placówkach wsparcia dziennego (średnio po 52 godziny w każdej placówce).4.5.3.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 38678,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z zakresu sprawności fizycznej dla 100 dzieci (podzielonych na 10 średnio 7-12 osobowych grup) w wieku do 18 roku życia z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 520 godzin zegarowych zajęć w 10 placówkach wsparcia dziennego (średnio 52 godziny w każdej placówce).4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku
4.5.5.) Wartość części: 37948,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia szkoleń „Akademia rodzica” z zakresu kompetencji rodzicielskich dla 60 rodziców dzieci będących w wieku do 18 roku życia, pochodzących z rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, korzystających ze wsparcia Świetlicy „JUTRZENKA”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 120 godzin szkoleniowych (po 2 sześciogodzinne dni szkoleniowe w każdej z 10 placówek wsparcia dziennego).4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8964,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach I części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Cena oferty z najwyższą liczbą punktów przekracza kwotę jaką Zmawiający może przeznaczyć a realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach II części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Cena oferty z najwyższą liczbą punktów przekracza kwotę jaką Zmawiający może przeznaczyć a realizację zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach tej części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta która podlegała dorzuceniu z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy (zgodnie z dyspozycją art. 226 ust 3)
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie treścią art. 255 ust 2 zamawiający unieważnia postępowania jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach tej części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta która podlegała dorzuceniu z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy (zgodnie z dyspozycją art. 226 ust 3)
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie treścią art. 255 ust 2 zamawiający unieważnia postępowania jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach tej części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta która podlegała dorzuceniu z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy (zgodnie z dyspozycją art. 226 ust 3)
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie treścią art. 255 ust 2 zamawiający unieważnia postępowania jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa"
- Wyżywienie uczestników (lunch), usługa cateringowa (przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków) dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez pedagoga specjalnego z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- przeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu
- Przygotowanie materiałów metodycznych dot. dobrostanu szkolnego w ramach projektu "Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. "Rodzina zastępcza - szansa na lepsze jutro"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.