Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570233/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości budynków Sądu Rejonowego w Szczecinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W SZCZECINKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Warszawy 42
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@szczecinek.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecinek.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-000637db-bfba-457e-b9d5-b839c389770b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie czystości budynków Sądu Rejonowego w Szczecinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-000637db-bfba-457e-b9d5-b839c389770b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232008/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu rejonowego w Szczecinku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA01.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I zamówienia obejmuje - bieżące sprzątanie pomieszczeń biurowych, archiwów, toalet, ciągów komunikacyjnych o łącznej powierzchni ok. 2758,79m2 oraz utrzymanie czystości wokół wejścia do obiektów (w tym schody). Szczegółowy zakres usług, o których mowa w ust. 1 zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 223293,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II zamówienia obejmuje - odśnieżanie zewnętrznych ciągów komunikacyjnych, tj. chodników, schodów zewnętrznych, dróg, parkingu oraz posypywanie piaskiem i solą lub innymi środkami antypoślizgowymi usuwającymi gołoledź. Zamawiający wymaga, aby w dni robocze powierzchnie zewnętrzne (ciągi komunikacyjne, chodniki, schody zewnętrzne, drogi, parkingi) budynków sądu przy ul. Boh. Warszawy 42 budynek A i B oraz przy ul. Jasnej 3, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia były „przejezdne” i „przechodnie” w godzinach pracy sądu oraz co najmniej 1 godzinę przed jego otwarciem oraz 1 godzinę po jego zamknięciu;- w związku z art. 5 ust. 1 pkt 4 „Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach” Zamawiający wymaga, aby w razie wystąpienia opadów śniegu, oblodzenia, błota pośniegowego itp., teren wokół budynków tj., chodniki położone bezpośrednio przy nieruchomości, wzdłuż budynków sądu przy ul. Boh. Warszawy 42 budynek A i B oraz przy ul. Jasnej 3, były odśnieżone i była usunięta gołoledź i śliskość zagrażająca bezpieczeństwu przechodniów, przy zastosowaniu chlorku wapnia lub chlorku magnezu. Zamawiający wymaga, aby usługa ta była wykonywana zawsze w razie wystąpienia ww. okoliczności, w każdym dniu tygodnia;
- Łączna powierzchnia terenów przy budynkach sądu, objęta przedmiotem zamówienia wynosi ok. 2 172 m2.
Szczegółowy zakres usług, o których mowa w ust. 1 zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 32068,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339568,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWENEMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386516546
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 7A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-529
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Czysty Blask Sp. z o.o. w zakresie mycia okien, mycia szklanego łącznika, doczyszczenia posadzek.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Kompleksowe ubezpieczenie Miasta Szczecinek
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jana III Sobieskiego w Szczecinku w okresie od 01.02.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania budynku Pszczyńskiego Centrum Kultury przy ul. Jagiełły 1, parkingu wraz z terenem zewnętrznym oraz sali tanecznej w budynku przy ul. Piastowskiej 1 wraz z terenem zewnętrznym
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (3)
- "Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Biura Rzecznika Praw Pacjenta"
- Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.
- Opróżnianie lokali wraz z utylizacją ruchomości z zasobu zarządzanego przez Bytomskie Mieszkania
- Utrzymanie czystości w budynku Teatru Małego położonego w Tychach przy ul. Hlonda 1 oraz przyległych do niego terenów zewnętrznych
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.