Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00020211 z dnia 2023-01-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego PARK AVIA, Stadionu Miejskiego, Kortów Tenisowych oraz Obszaru Parkowego Zielony LOF w Świdniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego PARK AVIA, Stadionu Miejskiego, Kortów Tenisowych oraz Obszaru Parkowego Zielony LOF w Świdniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af08f799-77c0-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039777/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompelsu Sportowo Rekreacyjnego PARK AVIA, Stadionu Miejskiego, Kortów Tenisowych oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w Świdniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.48.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3089430,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1544715,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie w okresie od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r. następujących obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Świdnika:
Część 1: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego przy ul. Fabrycznej w Świdniku – PARK AVIA
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem obiektu, funkcjonowania Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego przy ul. Fabrycznej 3 w Świdnik - PARK AVIA, o powierzchni ok. 2,19 ha, zlokalizowanego na działkach nr 148/3, nr 148/4 i nr 150/4 położonych przy ul. Fabrycznej 3 w Świdniku.
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Bieżące administrowanie Parkiem AVIA.
2. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Parku AVIA.
3. Zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej Parku AVIA.
4. Wykonywanie czynności i obowiązków przewidzianych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i przepisach wykonawczych związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
5. Zapewnienie pełnej dostępności Parku AVIA oraz sprawności wszystkich instalacji i urządzeń.
6. Zapewnienie korzystania zainteresowanym podmiotom z krytej pływalni i basenu zewnętrznego na zasadach komercyjnych (odpłatnie).
7. Zapewnienie korzystania zainteresowanym podmiotom z boisk o nawierzchni piaszczystej i syntetycznej, placu sprawnościowego, siłowni zewnętrznej – nieodpłatnie.
8. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu korzystania z Parku AVIA uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Świdnik oraz regulaminów i instrukcji na poszczególne obiekty i urządzenia.
9. Zapewnienie funkcjonowania obiektu w godzinach określonych ww. Regulaminem.
10. Zawieranie umów na korzystanie z Parku AVIA zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, umowy te powinny posiadać zapisy dotyczące rodzaju naliczanych odsetek za nieterminowe opłaty.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych szczegółowo w projekcie umowy.
Część 2: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Stadionu Miejskiego w Świdniku
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem obiektu, funkcjonowania Stadionu Miejskiego w Świdniku, zlokalizowanego na działkach nr 139/1, nr 139/3, nr 139/4 i nr 140/2 o łącznej powierzchni 39 677 m2 położonych przy ul. Sportowej 2 w Świdniku.
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Zapewnienie możliwości korzystania z infrastruktury sportowej dla wszystkich zainteresowanych podmiotów na zasadach komercyjnych,
2. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu korzystania z obiektów znajdujących się na Stadionie,
3. Zapewnienie możliwości przeprowadzania rozgrywek sportowych, meczów i innych imprez wg wcześniej ustalonego harmonogramu,
4. Udostępnianie Stadionu organizatorom imprez masowych pod warunkiem posiadania przez nich stosownych zezwoleń określonych przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2171) oraz ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995),
5. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu Stadionu Miejskiego uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Świdnik,
6. Zawieranie umów najmu, wydawanie pozwoleń i udostępnianie Stadionu na zasadach określonych przez Zamawiającego,
7. Zawieranie umów dotyczących świadczenia na terenie Stadionu usług gastronomicznych i prowadzenia sprzedaży artykułów spożywczych w innych formach,
8. Udostępnianie powierzchni Stadionu pod banery, reklamy oraz inne nośniki reklamowe i zawieranie w tym zakresie niezbędnych umów,
9. Umowy, pozwolenia i inne, o których mowa w §6, §7 i §8 powinny być zawierane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i każdorazowo posiadać zapisy dotyczące rodzaju naliczanych odsetek za nieterminowe opłaty,
10. Pozyskiwanie sponsorów w uzgodnieniu z Zamawiającym i podpisywanie w tym zakresie niezbędnych umów pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych szczegółowo w projekcie umowy.
Część 3: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kortów Tenisowych w Świdniku
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem obiektu, funkcjonowania Kortów Tenisowych w Świdniku zlokalizowanego na działkach nr 148/3 i nr 148/4 położonych przy ul. Fabrycznej 5 w Świdniku
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Zapewnienie możliwości korzystania z Kortów Tenisowych zainteresowanym osobom i podmiotom na zasadach komercyjnych,
2. Zapewnienie możliwości przeprowadzania rozgrywek sportowych, meczów tenisowych wg ustalonego harmonogramu,
3. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu korzystania z Kortów Tenisowych uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Świdnik,
4. Zawieranie umów najmu, wydawanie pozwoleń na korzystanie z Kortów na zasadach określonych przez Zamawiającego,
5. Udostępnianie powierzchni Kortów pod banery, reklamy oraz inne nośniki reklamowe i zawieranie w tym zakresie niezbędnych umów,
6. Umowy, pozwolenia i inne, o których mowa w §4 i §5 powinny być zawierane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i każdorazowo posiadać zapisy dotyczące rodzaju naliczanych odsetek za nieterminowe opłaty,
7. Niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu kopii wszystkich zawartych umów dotyczących Kortów, w terminie nie później niż 7 dni od daty ich zawarcia.
8. Pobieranie i ewidencjonowanie opłat za korzystanie z Kortów.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych szczegółowo w projekcie umowy.
Część 4: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Obszaru Parkowego Zielony LOF w Świdniku
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem, funkcjonowania Zielonego LOFu wraz z terenem przyległym o powierzchni ok. 1,84 ha, zlokalizowanym na działkach nr 148/3 i nr 148/4 położonych przy Alei Lotników Polskich i ul. Strażackiej w Świdniku.
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Bieżące administrowanie Zielonym LOFem;
2. Opracowanie wymaganych przepisami prawa instrukcji i regulaminów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Zielonego LOFu, których koszty – po ich uprzednim uzgodnieniu i zaakceptowaniu – zobowiązuje się ponieść Zamawiający;
3. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Zielonego LOFu, w tym w szczególności w zakresie bezpieczeństwa osób przebywających na jego obszarze oraz stałego nadzoru nad bezpieczeństwem mienia;
4. Zapewnienie stałej obsługi Zielonego LOFu przez osoby stosownie wykwalifikowane, w szczególności w zakresie obsługi i użytkowania instalacji, urządzeń i obiektów;
5. Zapewnienie możliwości korzystania z Zielonego LOFu dla wszystkich zainteresowanych podmiotów na równych zasadach, nieodpłatnie i niekomercyjnie;
6. Wykonywanie czynności i obowiązków przewidzianych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i przepisach wykonawczych związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz w przepisach i regulacjach o innym charakterze – dotyczących instalacji, urządzeń i obiektów, w tym w szczególności w zakresie przeprowadzania okresowych przeglądów technicznych;
7. Zapewnienie stałej dostępności Zielonego LOFu oraz sprawności wszystkich instalacji, urządzeń i obiektów;
8. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu korzystania z Lubelskiego Obszaru Rekreacyjnego przy Alei Lotników Polskich i ul. Strażackiej w Świdniku – Zielony LOF, uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Świdnik nr XL/465/2021 oraz regulaminów i instrukcji dotyczących poszczególnych obiektów i urządzeń, w tym w szczególności instrukcji użytkowania przekazanej przez Generalnego Wykonawcę – Apis Polska Sp. z o.o., zarówno przez Zarządcę jak i przez wszelkie inne osoby korzystające z Zielonego LOFu;
9. Zapewnienie funkcjonowania obiektu w godzinach określonych przez Zarządcę w uzgodnieniu z Zamawiającym;
10. Zapewnienie dostaw i zawarcie umów na media, w tym na: dostawę energii elektrycznej wody, odprowadzanie ścieków, dostawę solanki do tężni solankowej, a także wszelkich innych usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów i urządzeń na terenie Zielonego LOF-u.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych szczegółowo w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Klub Sportowy Avia Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366067087
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Park Avia:
1. Zapewnienie usługi obsługi ratowniczej - Ratownictwo Wodne Filip Orłowski, Ul. Dolina 5B/19, 61-551 Poznań, NIP 697-21-08-395
2. Zapewnieni usługi utrzymania czystości - Smart24 Sp. z o.o. Wojska Polskiego 58a 21-040 Świdnik NIP: 7123314840
3. Dostawa chemii basenowej - Bassau Rawza Sp. Komandytowa, ul. Daszyńskiego 15, 46-060 Prószków, NIP 991-050--79-24
4. Badania laboratoryjne wody basenowej - Lubelska Spółdzielnia Usług Mleczarskich w Lublinie, ul. Probostwo 4, 20-089 Lublin, NIP: 7120102296
5. Wywóz śmieci - REMONDIS Świdnik Sp. z o.o., Świdnik 21-040, Al. Lotników Polskich 5, NIP 713-100-61-94
6. Ochrona – na dzień prowadzenia negocjacji podwykonawca jest nieznany
Zielony LOF:
1. Wywóz śmieci - REMONDIS Świdnik Sp. z o.o., Świdnik 21-040, Al. Lotników Polskich 5, NIP 713-100-61-94
2. Zapewnieni usługi utrzymania czystości - Sonar Sp. z o.o., ul. Frezerów 3, 20-209 Lublin, NIP: 7123299135
3. Ochrona – na dzień prowadzenia negocjacji podwykonawca jest nieznany
Korty tenisowe:
1. Wywóz śmieci - REMONDIS Świdnik Sp. z o.o., Świdnik 21-040, Al. Lotników Polskich 5, NIP 713-100-61-94
Stadion Miejski:
1. Wywóz śmieci - REMONDIS Świdnik Sp. z o.o., Świdnik 21-040, Al. Lotników Polskich 5, NIP 713-100-61-94
2. Ochrona – na dzień prowadzenia negocjacji podwykonawca jest nieznany
3. Pielęgnacja boiska trawiastego – na dzień prowadzenia negocjacji podwykonawca jest nieznany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1900000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku (2)
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2133 L (ul. Gen. Stanisława Maczka i Al. Armii Krajowej) w m. Świdnik w zakresie przebudowy skrzyżowania (rondo)
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy.
- "Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Staszów"
- Zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i niemieszkalnymi Gminy Miasta Mrągowa: budynkami komunalnymi, lokalami mieszkalnymi we wspólnotach, pomieszczeniami niemieszkalnymi, gruntami przy budynkach
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami gospodarczymi stanowiącymi własność Gminy Walim"
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.