Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549903/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00560293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272215818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Akademicki 17
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 395 60 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucsum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ucsum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b92ea528-833a-4543-8702-306ac4426ee21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Leczniczo-naukowy ośrodek Uniwersytecki - Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b92ea528-833a-4543-8702-306ac4426ee2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061619/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UCS/15/2024/TP2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180782,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chemia profesjonalna1 Preparat do codziennego utrzymania czystości i pielęgnacji wszelkich wodoodpornych podłóg i powierzchni, koncentrat. Odpowiedni do podłóg z PCV, linoleum, lastriko, gresu, terakoty, marmuru. Nadający się do mycia ręcznego, jak i maszynowego w automatach i szorowarkach. Nadający połysk, pozostawiający na mytych powierzchniach cienką warstwę ochronną. Posiadający składniki pielęgnujące, chroniące podłogę i zapewniające jej konserwację oraz właściwości antystatyczne oraz emulsję woskową posiadającą właściwości antypoślizgowe. Niskopieniący z możliwością używania przy jednoczesnym stosowaniu środków dezynfekcyjnych. O przyjemnym zapachu. Wymagany atest PZH, pH 8-11, Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki. Opakowanie - kanister 5l 40 szt
2 Preparat do codziennego utrzymania czystości i pielęgnacji wszelkich wodoodpornych podłóg i powierzchni, koncentrat. Odpowiedni do podłóg z PCV, linoleum, lastriko, gresu, terakoty, marmuru. Nadający się do mycia ręcznego, jak i maszynowego w automatach i szorowarkach. Nadający połysk, pozostawiający na mytych powierzchniach cienką warstwę ochronną. Posiadający składniki pielęgnujące, chroniące podłogę i zapewniające jej konserwację oraz właściwości antystatyczne oraz emulsję woskową posiadającą właściwości antypoślizgowe. Niskopieniący z możliwością używania przy jednoczesnym stosowaniu środków dezynfekcyjnych. O przyjemnym zapachu. Wymagany atest PZH, pH 8-11, Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki. Opakowanie - 1l z wbudowanym dozownikiem 20 szt
3 Skoncentrowany preparat przeznaczony do bieżącego mycia powierzchni pondpodłogowych - z zawartością alkoholu, nie pozostawiający na czyszczonych powierzchniach smug, dzięki zawartości alkoholu szybko odparowujący. Stosowany na powierzchniach takich jak : łytki ceramiczne, tworzywa sztuczne, przeszklenia, okna, ramy, meble itp. . Zawierający w swoim składzie alkohol etylowy 3-<9%, 2-butoksyetanol 1-<6%, o gęstości 0,996 g/cm3, ph 7-9, opakowanie a 1L 40 szt
4 Skoncentrowany preparat przeznaczony do bieżącego mycia powierzchni pondpodłogowych - z zawartością alkoholu, nie pozostawiający na czyszczonych powierzchniach smug, dzięki zawartości alkoholu szybko odparowujący. Stosowany na powierzchniach takich jak : łytki ceramiczne, tworzywa sztuczne, przeszklenia, okna, ramy, meble itp. . Zawierający w swoim składzie alkohol etylowy 3-<9%, 2-butoksyetanol 1-<6%, o gęstości 0,996 g/cm3, ph 7-9, opakowanie a 5L 20 szt
5 Odtłuszczacz - skoncentrowany środek czyszczący do zastosowań przemysłowych do usuwania tłustych i oleistych zanieczyszczeń, nie pozostawiający smug, pH 11-13, nadający się do czyszczenia maszynowego, wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki, opakowanie kanister 5 l 10 kanister
6 Skoncentrowany środek czyszczący do basenów i sanitariatów rozpuszczający kamień, osad po mydle i moczu, inkrustacje, rdzę oraz pozostałości mydlane, nie powodujący korozji na chromowanych powierzchniach, pH <2,0, gęstość ok. 1,05 - 1,25g/cm3, wymagane załaczenie ulotki i karty charakterystyki, Opakowanie kanister 5l 30 kanister
7 Skoncentrowany środek czyszczący do basenów i sanitariatów rozpuszczający kamień, osad po mydle i moczu, inkrustacje, rdzę oraz pozostałości mydlane, nie powodujący korozji na chromowanych powierzchniach, pH <2,0, gęstość ok. 1,05 - 1,25g/cm3, wymagane załaczenie ulotki i karty charakterystyki, opakowanie butelka 1l z wbudowanym dozownikiem 20 butel.
8 Gotowy do użycia, antybakteryjny środek do czyszczenia urządzeń sanitarnych (muszle klozetowe, pisuary, kabiny prysznicowe, armatura łazienkowa). Usuwający kamień i rdzę, resztki mydła, tłuste zabrudzenia. Z możliwością stosowania do mycia elementów ze stali nierdzewnej i aluminium, pH <2,5, gęstość min. 0,9 g/cm3. Wymagane załączenie atestu PZH. Opakowanie butelka 0,75l o wyprofilowanym kształcie ułatwiająca dozowanie pod obrzeża muszli. 60 butel.
9 Skoncentrowany, niskopieniący preparat do gruntownego czyszczenia mikroporowantych podłóg przemysłowych do użytku ręcznego i maszynowego, o właściwościach emulgujących, pH 12,00-13,5; opakowanie kanister 5l 6 kanister
10 Silnie działający, bezzapachowy koncentrat do zmywania starych powłok woskowanych i polimerowych, stosowany również do gruntownego czyszczenia płytek gresowych i innych twardych odpornych na alkalia podłogach, pH 10-12, gęstość min. min. 1g/cm3, do stosowania ręcznego i maszynowego. Opakowanie kanister 5l.Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki. 4 opak
11 Preparat powłoka polimerowa o dużej twardości i wysokim połysku, niewymagająca częstej pielęgnacji, stosowana do większości podłóg wodoodpornych oraz do większości typów podłóg wodoodpornych. Preparat posiada Świadectwo Jakości Zdrowotnej Państwowego Zakładu Higieny, opakowanie - kanister 5l 4 kanister
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
4.5.5.) Wartość części: 12076,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worki na śmieci1 Worki czerwone o pojemności 35l (o wymiarach ok. 50x60cm) z grubej folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 10000 szt
2 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 60-70l (o wymiarach ok. 60x90cm)z grubej folii polietylenowej LDPE o grubości min.0,02mm , nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 33000 szt
3 Worki czerwone o pojemności 120l (o wymiarach ok. 70 x 110cm) z grubej folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, worek nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 9000 szt
4 Worki niebieskie o pojemności 35l (o wymiarach ok. 50x60cm) z grubej folii polietylenowej LDPE o grubościmin. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 250 szt
5 Worki niebieskie o pojemności 60-70l (o wymiarach ok. 60x80cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, , nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 11500 szt
6 Worki niebieskie o pojemności 120l (o wymiarach ok. 70 x 110cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 8400 szt
7 Worki czarne o pojemności 35l (o wymiarach ok. 50x60cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, , nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 22300 szt
8 Worki czarne o pojemności 60-70l (o wymiarach ok. 60x80cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min.0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 12750 szt
9 Worki czarne o pojemności 120l (o wymiarach ok. 70 x 110cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 1 opakowanie x 25 szt 4825 szt
10 Worki czarne o pojemności 160l z folii polietylenowej LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, o grubości min. 0,032 mm, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 500 szt
11 Worki żółte o pojemności 35l (o wymiarach ok. 50x60cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, , nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 100 szt
12 Worki żółte o pojemności 120l (o wymiarach ok. 70 x 110cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 1 opakowanie x 25 szt 400 szt
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 31433,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły higieniczne1 Ręcznik papierowy w składce ZZ w kolorze białym, nasycenie bieli min. 65 %, z wytłoczeniem, jednowarstwowy o gramaturze nie mniej niż 36g/m2; wykonany z makulatury, nierozkładający się w kontakcie z wodą, miękki, nie pylący, o wymiarach odcinka min. 23 cm x 20 cm. Pakowany w zgrzewki: 200 sztuk w opakowaniu * 20 zgrzewek = 4000szt - karton 370 karton
2 Ręcznik papierowy w składce ZZ w kolorze białym lub zielonym, z wytłoczeniem jednowarstwowy o gramaturze nie mniej niż 24g/m2; wykonany z makulatury, nierozkładający się w kontakcie z wodą, miękki, nie pylący, o wymiarach odcinka min. 23 cm x 20 cm. Pakowany w zgrzewki: 200 sztuk w opakowaniu * 20 zgrzewek = 4000szt - karton 200 karton
3 Ręcznik jednorazowy w roli - kolor biały, miękki, jednowarstwowy, bardzo chłonny, nie mniej niż 300 m na roli ( +/- 2 %), nie mniej niż 800 odcinków w roli. Kompatybilny z dozownikiem typu Tork Refleks. Wymagana karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry papieru lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Opakowanie - zgrzewka 6 rolek 130 zgrzewka
4 Dozownik na ręcznik w roli - zamykany na kluczyk, okienko do kontroli ilości ręcznika, kompatybilny do pozycji powyżej 5 szt
5 Ręcznik w roli do podajnika automatycznego 19cmx140m ,biały,6szt/opak 50 op
6 Papier toaletowy wykonany z papieru makulaturowego, kolor biały, nasycenie bieli min.65%, jednowarstwowy, gofrowany, długość rolki 220m,średnica min. 18cm, szerokość 9cm, gramatura min. 28g/m2, opakowanie - zgrzewka = 12szt 470 zgrzewka
7 "Papier toaletowy wykonany z papieru makulaturowego, kolor szary,
jednowarstwowy, gofrowany, długość ok. 180m, szerokość 9cm, średnica min.18cm, grubość min. 32g/m2, opakowanie - zgrzewka = 12szt" 590 zgrzewka
8 Dozownik uniwersalny na papier toaletowy, tworzywo ABS, zamykany na kluczyk, okienko do kontroli ilości papieru. Wymiary (mm) 270x 265x130. kompatybilny do pozycji 6 i 7 10 szt
9 Dozownik uniwersalny na ręcznik papierowy -składanka ZZtworzywo ABS, zamykany na kluczyk, okienko do kontroli ilości ręcznika. Wymiary (mm) 218x193x270. kompatybilny do pozycji 1-2 10 szt
10 Dozownik mydła w płynie o pojemności 400ml 30 szt
11 Chusteczki higieniczne dwuwarstwowe - białe, miękkie i chłonne, wykonane z celulozy o gramaturze 2x15,5 g/m2, rozmiar chusteczki 21 x 21 cm, wymiary pudełka: 50 x225 x 115 mm, kartonik min. 100szt, 100 kartonik
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 152830,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły gospodarcze1 Woreczki strunowe 4x6cm zamykane zaciskowo, wykonane z polipropylenu przezroczyste z atestem PZH do kontaktu z żywnością, opakowanie a 100szt 140 opak
2 Woreczki jednorazowe 14x26cm wykonane z polipropylenu przezroczyste z atestem PZH do kontaktu z żywnością, opakowanie a 1000szt 25 opak
3 Płyn do mycia naczyń do usuwania tłuszczu i wszelkich zabrudzeń, zagęszczony, wydajny, zapachowy (cytrynowy, kwiatowy), opakowanie butelka 1l 95 szt
4 Preparat do udrażniania rur w granulkach opakowanie 500 g 15 opak
5 Druciak metalowy wykonany z stali nierdzewnej, wytrzymały o spitalnej konstrukcji, waga min 20g 80 szt
6 Zmywak uniwersalny o ergonomicznym kształcie, posiadający wyprofilowany uchwyt chroniący paznokcie. Wykonana z gąbki, jedna powierzchnia z fibry.Wymiary długość min. 8,0cm, szerokość min. 5cm, wysokość min. 2,5cm, Opakowanie a 5 sztuk. 50 opak
7 Kostka zapachowa do wc w koszyczku do zawieszenia na muszli klozetowej zawierająca składniki myjące oraz zapobiegające osadzaniu się kamienia, przy każdorazowym spłukiwaniu tworzy pianę. Masa ok. 40g 200 szt
8 Szczotka do wc w pojemniku, kolor biały 40 szt
9 Odświeżacz powietrza w aerozolu w różnych zapachach, neutralizujący nieprzyjemne zapachy, pojemność 600 ml. 130 szt
10 Szczotka do szorowania typu żelazko duża zawierająca ergonomiczny uchwyt, wykonana z trwałego tworzywa sztucznego posiadająca trwałe włosie 55 szt
11 "Miotła do zamiatania Sorgo z kijem wykonana z naturalnej trawy sorgo,
trzon drewniany, szyta cztery razy. " 2 szt
12 "Rękawice gospodarcze flokowane wykonane z lateksu i kauczuku naturalnego,
wewnętrzna powierzchnia pokryta flokiem.Kolor żółty lub niebieski. Rozmiary S-XL
" 235 para
13 Mleczko do czyszczenia wszelkich powierzchni gładkich, m.in. stali nierdzewnej, ceramiki, kuchenek, glazury i terakoty, kafelków, emalii, porcelany, zlewozmywaków, wanien itp. Usuwające kamień, osady z wody, rdzę, resztki mydła oraz przypalone i tłuste zabrudzenia. Nadające połysk, nie rysujące oraz nie pozostawiające smug i zacieków. Zapewniające widoczną i odczuwalną świeżość oprzyjemnym zapachu. Zawierające w składzie: alkohol, C9-11, etoksylowany, siarczan, sole sodowe. Gęstość 1300kg/m3, pH 8-10 Opakowanie 650g.Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki. 50 szt
14 Mydło antyseptyczne w płynie - zawierające glicerynę oraz pochdną oleju kokosowy, chroniące skórę przed wysuszeniem, delikatnie nawilżające skórę. Dobrze pieniące, posiadające przyjemny zapach. Posiadające rejestrację jako kosmetyk. Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki. Opakowanie kanister 5l 95 kanister
15 Mydło w pianie -wkład do dozownika z pompką spieniającą, opakowanie a 700g 45 szt
16 Mydło w pianie -wkład do dozownika z pompką spieniającą, opakjowania a 1000g 10 szt
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 8588,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt do sprzątania1 Ścierka z mikrofazy mała o wymiarze min. 30x30 cm do mycia i wycierania charakteryzujące się dużą odpornością i wytrzymałością (min. 300 cykli prania), absorbcja wody ok. 500% wagi, możliwość wielokrotnego prania w temp. min.60oC, materiał mieszanka poliamid (ok.20%) i poliester (ok.80%), gramatura min.190g/m2, waga jednej ściereczki min 24,6g, pojedyncza sztuka posiada wszywkę ze wskazaniami odnośnie prania. Kolory: czerwony, zielony, żółty, niebieski. Wymagane załączenie ulotki. 560 szt
2 Ścierka z mikrofazy duża o wymiarze min. 50x50 cm do mycia i wycierania charakteryzująca się dużą odpornością i wytrzymałością (min. 300 cykli prania), absorbcja wody ok. 500% wagi, możliwość wielokrotnego prania w temp. min.60oC, materiał mieszanka poliamid (ok.20%) i poliester (ok.80%), gramatura min.190g/m2, waga jednej ściereczki min 24,6g, pojedyncza sztuka posiada wszywkę ze wskazaniami odnośnie prania. 20 szt
3 Nakładka z kieszeniami - mop - wykonana z mikrofazy o długości 40cm, oznaczona kodem kolorów, pozwalającym oddzielić strefy czystości, odporna na kwasy i ługi, mocowana do stelaża za pomocą kieszeni, przeznaczona do wielokrotnego użytku, trwałość min. 250 cykli prań, odporna na temperaturę prania 95 stopni C, ciężar 85 g, chłonność 350% ciężaru własnego, możliwość sterylizacji w temperaturze 120 stopni C, 390 szt
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 12530,14 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Proszek do prania1 Proszek do prania i dezynfekcji tkanin Opakowanie min. 5kg 35 opak
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 4246,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6782,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6782,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6782,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DABEX Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241671510
7.3.3) Ulica: ul. Żelazna 4
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-709
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DABEX KOŁODZIEJ I JĘCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DABEX KOŁODZIEJ I JĘCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6782,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20019,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29057,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25396,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HELPLAST BIS JOANNA HADASIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241415361
7.3.3) Ulica: GLIWICKA 42 A
7.3.4) Miejscowość: ORZESZE
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25396,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
U z a s a d n i e n i e p r a w n e: art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą lub Pzp, ponieważ w w/w części wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
U z a s a d n i e n i e f a k t y c z n e: Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla w/w części złożona zostały dwie oferty, które podlegały odrzuceniu, tak więc zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w niniejszej części.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8629,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10560,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8629,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merida Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 930307106
7.3.3) Ulica: ul. Karkonoska 59
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-015
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8629,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4747,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12533,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4747,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G. Olga Perlińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015433820
7.3.3) Ulica: ul. Pryzmaty 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-226
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4747,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3112,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4327,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3112,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HENRY KRUSE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 930754160
7.3.3) Ulica: UL. KOLEJOWA 3
7.3.4) Miejscowość: KOBIERZYCE
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OLGA PERLIŃSKA "Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G."
jakie przetargi wygrała firma
OLGA PERLIŃSKA "Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3112,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa materiałów biurowych
- "Modernizacja rozdzielni 6 kV STR 3" dla SRK S.A Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Zabudowa zestawów pompowych wraz z armaturą w ramach zadania "Modernizacja pompowni gł. odwadniania wraz z rozdzielnią zasilającą Pompownia Śląsk" dla SRK S.A. O/Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Świadczenie usług pralniczych i dezynfekcji oraz transport bielizny szpitalnej
- "Dostawa bidonów oraz wody i dystrybutorów wody dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. i jej Oddziałów, w tym: Część I, Część II, Część III"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i higieny
- Zakup i dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek organizacyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby ZOPO w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Płońsk obsługiwanych przez ZOPO w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa worków typu BIG BAG do MPGK Sp. z o.o. w Katowicach.
- Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH DO SWPZZPOZ W RADOMIU
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.