Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272215818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Akademicki 17
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 395 60 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucsum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.acstom.bytom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Leczniczo-naukowy ośrodek Uniwersytecki - Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b92ea528-833a-4543-8702-306ac4426ee2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061619/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa środków czystości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b92ea528-833a-4543-8702-306ac4426ee23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b92ea528-833a-4543-8702-306ac4426ee2
https://www.bip.acstom.bytom.pl
dzp@aucsum.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b92ea528-833a-4543-8702-306ac4426ee2
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b92ea528-833a-4543-8702-306ac4426ee2
4) Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5) Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-b92ea528-833a-4543-8702-306ac4426ee2
6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452), zwanym dalej rozporządzeniem w sprawie dokumentów elektronicznych.
9) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem w sprawie dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), zwanego dalej w skrócie "RODO", informujemy, co następuje.
1. Administratorem danych osobowych jest Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o. o., Pl. Akademicki 17, 41-902 Bytom (NIP 634-10-06-053, KRS 0000236838).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pan/Pani się skontaktować pod adresem poczty elektronicznej: iod@ucsum lub listownie na adres: Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o. o., Pl. Akademicki 17, 41-902 Bytom.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków całość informacji zawiera Rozdział XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UCS/15/2024/TP2
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chemia profesjonalna
1 Preparat do codziennego utrzymania czystości i pielęgnacji wszelkich wodoodpornych podłóg i powierzchni, koncentrat. Odpowiedni do podłóg z PCV, linoleum, lastriko, gresu, terakoty, marmuru. Nadający się do mycia ręcznego, jak i maszynowego w automatach i szorowarkach. Nadający połysk, pozostawiający na mytych powierzchniach cienką warstwę ochronną. Posiadający składniki pielęgnujące, chroniące podłogę i zapewniające jej konserwację oraz właściwości antystatyczne oraz emulsję woskową posiadającą właściwości antypoślizgowe. Niskopieniący z możliwością używania przy jednoczesnym stosowaniu środków dezynfekcyjnych. O przyjemnym zapachu. Wymagany atest PZH, pH 8-11, Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki. Opakowanie - kanister 5l 40 szt
2 Preparat do codziennego utrzymania czystości i pielęgnacji wszelkich wodoodpornych podłóg i powierzchni, koncentrat. Odpowiedni do podłóg z PCV, linoleum, lastriko, gresu, terakoty, marmuru. Nadający się do mycia ręcznego, jak i maszynowego w automatach i szorowarkach. Nadający połysk, pozostawiający na mytych powierzchniach cienką warstwę ochronną. Posiadający składniki pielęgnujące, chroniące podłogę i zapewniające jej konserwację oraz właściwości antystatyczne oraz emulsję woskową posiadającą właściwości antypoślizgowe. Niskopieniący z możliwością używania przy jednoczesnym stosowaniu środków dezynfekcyjnych. O przyjemnym zapachu. Wymagany atest PZH, pH 8-11, Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki. Opakowanie - 1l z wbudowanym dozownikiem 20 szt
3 Skoncentrowany preparat przeznaczony do bieżącego mycia powierzchni pondpodłogowych - z zawartością alkoholu, nie pozostawiający na czyszczonych powierzchniach smug, dzięki zawartości alkoholu szybko odparowujący. Stosowany na powierzchniach takich jak : łytki ceramiczne, tworzywa sztuczne, przeszklenia, okna, ramy, meble itp. . Zawierający w swoim składzie alkohol etylowy 3-<9%, 2-butoksyetanol 1-<6%, o gęstości 0,996 g/cm3, ph 7-9, opakowanie a 1L 40 szt
4 Skoncentrowany preparat przeznaczony do bieżącego mycia powierzchni pondpodłogowych - z zawartością alkoholu, nie pozostawiający na czyszczonych powierzchniach smug, dzięki zawartości alkoholu szybko odparowujący. Stosowany na powierzchniach takich jak : łytki ceramiczne, tworzywa sztuczne, przeszklenia, okna, ramy, meble itp. . Zawierający w swoim składzie alkohol etylowy 3-<9%, 2-butoksyetanol 1-<6%, o gęstości 0,996 g/cm3, ph 7-9, opakowanie a 5L 20 szt
5 Odtłuszczacz - skoncentrowany środek czyszczący do zastosowań przemysłowych do usuwania tłustych i oleistych zanieczyszczeń, nie pozostawiający smug, pH 11-13, nadający się do czyszczenia maszynowego, wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki, opakowanie kanister 5 l 10 kanister
6 Skoncentrowany środek czyszczący do basenów i sanitariatów rozpuszczający kamień, osad po mydle i moczu, inkrustacje, rdzę oraz pozostałości mydlane, nie powodujący korozji na chromowanych powierzchniach, pH <2,0, gęstość ok. 1,05 - 1,25g/cm3, wymagane załaczenie ulotki i karty charakterystyki, Opakowanie kanister 5l 30 kanister
7 Skoncentrowany środek czyszczący do basenów i sanitariatów rozpuszczający kamień, osad po mydle i moczu, inkrustacje, rdzę oraz pozostałości mydlane, nie powodujący korozji na chromowanych powierzchniach, pH <2,0, gęstość ok. 1,05 - 1,25g/cm3, wymagane załaczenie ulotki i karty charakterystyki, opakowanie butelka 1l z wbudowanym dozownikiem 20 butel.
8 Gotowy do użycia, antybakteryjny środek do czyszczenia urządzeń sanitarnych (muszle klozetowe, pisuary, kabiny prysznicowe, armatura łazienkowa). Usuwający kamień i rdzę, resztki mydła, tłuste zabrudzenia. Z możliwością stosowania do mycia elementów ze stali nierdzewnej i aluminium, pH <2,5, gęstość min. 0,9 g/cm3. Wymagane załączenie atestu PZH. Opakowanie butelka 0,75l o wyprofilowanym kształcie ułatwiająca dozowanie pod obrzeża muszli. 60 butel.
9 Skoncentrowany, niskopieniący preparat do gruntownego czyszczenia mikroporowantych podłóg przemysłowych do użytku ręcznego i maszynowego, o właściwościach emulgujących, pH 12,00-13,5; opakowanie kanister 5l 6 kanister
10 Silnie działający, bezzapachowy koncentrat do zmywania starych powłok woskowanych i polimerowych, stosowany również do gruntownego czyszczenia płytek gresowych i innych twardych odpornych na alkalia podłogach, pH 10-12, gęstość min. min. 1g/cm3, do stosowania ręcznego i maszynowego. Opakowanie kanister 5l.Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki. 4 opak
11 Preparat powłoka polimerowa o dużej twardości i wysokim połysku, niewymagająca częstej pielęgnacji, stosowana do większości podłóg wodoodpornych oraz do większości typów podłóg wodoodpornych. Preparat posiada Świadectwo Jakości Zdrowotnej Państwowego Zakładu Higieny, opakowanie - kanister 5l 4 kanister
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Termin dostawy 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worki na śmieci
1 Worki czerwone o pojemności 35l (o wymiarach ok. 50x60cm) z grubej folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 10000 szt
2 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 60-70l (o wymiarach ok. 60x90cm)z grubej folii polietylenowej LDPE o grubości min.0,02mm , nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 33000 szt
3 Worki czerwone o pojemności 120l (o wymiarach ok. 70 x 110cm) z grubej folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, worek nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 9000 szt
4 Worki niebieskie o pojemności 35l (o wymiarach ok. 50x60cm) z grubej folii polietylenowej LDPE o grubościmin. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 250 szt
5 Worki niebieskie o pojemności 60-70l (o wymiarach ok. 60x80cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, , nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 11500 szt
6 Worki niebieskie o pojemności 120l (o wymiarach ok. 70 x 110cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z podwójnym zgrzewem, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 8400 szt
7 Worki czarne o pojemności 35l (o wymiarach ok. 50x60cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, , nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 22300 szt
8 Worki czarne o pojemności 60-70l (o wymiarach ok. 60x80cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min.0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 12750 szt
9 Worki czarne o pojemności 120l (o wymiarach ok. 70 x 110cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 1 opakowanie x 25 szt 4825 szt
10 Worki czarne o pojemności 160l z folii polietylenowej LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, o grubości min. 0,032 mm, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 500 szt
11 Worki żółte o pojemności 35l (o wymiarach ok. 50x60cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,02mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, , nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 100 szt
12 Worki żółte o pojemności 120l (o wymiarach ok. 70 x 110cm) z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,026mm, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, grube, nieelektryzujące się, nie wydzielające intensywnego zapachu. 1 opakowanie x 25 szt 400 szt
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Jakość 20 %
3 Termin dostawy 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły higieniczne
1 Ręcznik papierowy w składce ZZ w kolorze białym, nasycenie bieli min. 65 %, z wytłoczeniem, jednowarstwowy o gramaturze nie mniej niż 36g/m2; wykonany z makulatury, nierozkładający się w kontakcie z wodą, miękki, nie pylący, o wymiarach odcinka min. 23 cm x 20 cm. Pakowany w zgrzewki: 200 sztuk w opakowaniu * 20 zgrzewek = 4000szt - karton 370 karton
2 Ręcznik papierowy w składce ZZ w kolorze białym lub zielonym, z wytłoczeniem jednowarstwowy o gramaturze nie mniej niż 24g/m2; wykonany z makulatury, nierozkładający się w kontakcie z wodą, miękki, nie pylący, o wymiarach odcinka min. 23 cm x 20 cm. Pakowany w zgrzewki: 200 sztuk w opakowaniu * 20 zgrzewek = 4000szt - karton 200 karton
3 Ręcznik jednorazowy w roli - kolor biały, miękki, jednowarstwowy, bardzo chłonny, nie mniej niż 300 m na roli ( +/- 2 %), nie mniej niż 800 odcinków w roli. Kompatybilny z dozownikiem typu Tork Refleks. Wymagana karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry papieru lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Opakowanie - zgrzewka 6 rolek 130 zgrzewka
4 Dozownik na ręcznik w roli - zamykany na kluczyk, okienko do kontroli ilości ręcznika, kompatybilny do pozycji powyżej 5 szt
5 Ręcznik w roli do podajnika automatycznego 19cmx140m ,biały,6szt/opak 50 op
6 Papier toaletowy wykonany z papieru makulaturowego, kolor biały, nasycenie bieli min.65%, jednowarstwowy, gofrowany, długość rolki 220m,średnica min. 18cm, szerokość 9cm, gramatura min. 28g/m2, opakowanie - zgrzewka = 12szt 470 zgrzewka
7 "Papier toaletowy wykonany z papieru makulaturowego, kolor szary,
jednowarstwowy, gofrowany, długość ok. 180m, szerokość 9cm, średnica min.18cm, grubość min. 32g/m2, opakowanie - zgrzewka = 12szt" 590 zgrzewka
8 Dozownik uniwersalny na papier toaletowy, tworzywo ABS, zamykany na kluczyk, okienko do kontroli ilości papieru. Wymiary (mm) 270x 265x130. kompatybilny do pozycji 6 i 7 10 szt
9 Dozownik uniwersalny na ręcznik papierowy -składanka ZZtworzywo ABS, zamykany na kluczyk, okienko do kontroli ilości ręcznika. Wymiary (mm) 218x193x270. kompatybilny do pozycji 1-2 10 szt
10 Dozownik mydła w płynie o pojemności 400ml 30 szt
11 Chusteczki higieniczne dwuwarstwowe - białe, miękkie i chłonne, wykonane z celulozy o gramaturze 2x15,5 g/m2, rozmiar chusteczki 21 x 21 cm, wymiary pudełka: 50 x225 x 115 mm, kartonik min. 100szt, 100 kartonik
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Jakość 20 %
3 Termin dostawy 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły gospodarcze
1 Woreczki strunowe 4x6cm zamykane zaciskowo, wykonane z polipropylenu przezroczyste z atestem PZH do kontaktu z żywnością, opakowanie a 100szt 140 opak
2 Woreczki jednorazowe 14x26cm wykonane z polipropylenu przezroczyste z atestem PZH do kontaktu z żywnością, opakowanie a 1000szt 25 opak
3 Płyn do mycia naczyń do usuwania tłuszczu i wszelkich zabrudzeń, zagęszczony, wydajny, zapachowy (cytrynowy, kwiatowy), opakowanie butelka 1l 95 szt
4 Preparat do udrażniania rur w granulkach opakowanie 500 g 15 opak
5 Druciak metalowy wykonany z stali nierdzewnej, wytrzymały o spitalnej konstrukcji, waga min 20g 80 szt
6 Zmywak uniwersalny o ergonomicznym kształcie, posiadający wyprofilowany uchwyt chroniący paznokcie. Wykonana z gąbki, jedna powierzchnia z fibry.Wymiary długość min. 8,0cm, szerokość min. 5cm, wysokość min. 2,5cm, Opakowanie a 5 sztuk. 50 opak
7 Kostka zapachowa do wc w koszyczku do zawieszenia na muszli klozetowej zawierająca składniki myjące oraz zapobiegające osadzaniu się kamienia, przy każdorazowym spłukiwaniu tworzy pianę. Masa ok. 40g 200 szt
8 Szczotka do wc w pojemniku, kolor biały 40 szt
9 Odświeżacz powietrza w aerozolu w różnych zapachach, neutralizujący nieprzyjemne zapachy, pojemność 600 ml. 130 szt
10 Szczotka do szorowania typu żelazko duża zawierająca ergonomiczny uchwyt, wykonana z trwałego tworzywa sztucznego posiadająca trwałe włosie 55 szt
11 "Miotła do zamiatania Sorgo z kijem wykonana z naturalnej trawy sorgo,
trzon drewniany, szyta cztery razy. " 2 szt
12 "Rękawice gospodarcze flokowane wykonane z lateksu i kauczuku naturalnego,
wewnętrzna powierzchnia pokryta flokiem.Kolor żółty lub niebieski. Rozmiary S-XL
" 235 para
13 Mleczko do czyszczenia wszelkich powierzchni gładkich, m.in. stali nierdzewnej, ceramiki, kuchenek, glazury i terakoty, kafelków, emalii, porcelany, zlewozmywaków, wanien itp. Usuwające kamień, osady z wody, rdzę, resztki mydła oraz przypalone i tłuste zabrudzenia. Nadające połysk, nie rysujące oraz nie pozostawiające smug i zacieków. Zapewniające widoczną i odczuwalną świeżość oprzyjemnym zapachu. Zawierające w składzie: alkohol, C9-11, etoksylowany, siarczan, sole sodowe. Gęstość 1300kg/m3, pH 8-10 Opakowanie 650g.Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki i karty charakterystyki. 50 szt
14 Mydło antyseptyczne w płynie - zawierające glicerynę oraz pochdną oleju kokosowy, chroniące skórę przed wysuszeniem, delikatnie nawilżające skórę. Dobrze pieniące, posiadające przyjemny zapach. Posiadające rejestrację jako kosmetyk. Opakowanie z oryginalną niezmywalną etykietą. Wymagane załączenie ulotki. Opakowanie kanister 5l 95 kanister
15 Mydło w pianie -wkład do dozownika z pompką spieniającą, opakowanie a 700g 45 szt
16 Mydło w pianie -wkład do dozownika z pompką spieniającą, opakjowania a 1000g 10 szt
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
33711900-6 - Mydło
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Termin dostawy 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt do sprzątania
1 Ścierka z mikrofazy mała o wymiarze min. 30x30 cm do mycia i wycierania charakteryzujące się dużą odpornością i wytrzymałością (min. 300 cykli prania), absorbcja wody ok. 500% wagi, możliwość wielokrotnego prania w temp. min.60oC, materiał mieszanka poliamid (ok.20%) i poliester (ok.80%), gramatura min.190g/m2, waga jednej ściereczki min 24,6g, pojedyncza sztuka posiada wszywkę ze wskazaniami odnośnie prania. Kolory: czerwony, zielony, żółty, niebieski. Wymagane załączenie ulotki. 560 szt
2 Ścierka z mikrofazy duża o wymiarze min. 50x50 cm do mycia i wycierania charakteryzująca się dużą odpornością i wytrzymałością (min. 300 cykli prania), absorbcja wody ok. 500% wagi, możliwość wielokrotnego prania w temp. min.60oC, materiał mieszanka poliamid (ok.20%) i poliester (ok.80%), gramatura min.190g/m2, waga jednej ściereczki min 24,6g, pojedyncza sztuka posiada wszywkę ze wskazaniami odnośnie prania. 20 szt
3 Nakładka z kieszeniami - mop - wykonana z mikrofazy o długości 40cm, oznaczona kodem kolorów, pozwalającym oddzielić strefy czystości, odporna na kwasy i ługi, mocowana do stelaża za pomocą kieszeni, przeznaczona do wielokrotnego użytku, trwałość min. 250 cykli prań, odporna na temperaturę prania 95 stopni C, ciężar 85 g, chłonność 350% ciężaru własnego, możliwość sterylizacji w temperaturze 120 stopni C, 390 szt
Szczegółowy opis przemiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Termin dostawy 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Proszek do prania
1 Proszek do prania i dezynfekcji tkanin Opakowanie min. 5kg 35 opak
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 %
2 Termin dostawy 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Poleganie na zasobach innych podmiotów.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ww. pkt. 3, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz winien określać w szczególności:
a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składają odrębnie:
3.1. Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3.2. podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
4.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
4.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt. 4.1,
4.3. zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale X, pkt. 3 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
4.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 5 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na Formularzu ofertowym); lub jako dodatkowy załącznik do oferty.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, niezbędne do przeprowadzenia postępowania Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) Próbki oferowanych wyrobów (bezzwrotnie) w ilościach określonych w Załączniku nr 4 SWZ służące do oceny jakości dotyczy Części nr 2 i 3.
2) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane wyroby wymagań w zakresie w jakim jest to niezbędne do potwierdzenia zgodności zaoferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia np. katalogu lub jego części, folder lub ulotka informacyjna z opisem technicznym danego wyrobu.
3) Oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wszelkie niezbędne certyfikaty, atesty bądź aprobaty właściwych urzędów oraz że jest wolny od wad oraz oświadczenie, że na każde żądanie Zamawiającego w/w dokumenty zostaną okazane w terminie nie dłuższym niż 3 dni od wezwania przez Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia.- Zamawiający nie wzywa do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ lub według takiego samego schematu stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Wraz z ofertą (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu) Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz asortymentowo – cenowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
2) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ;
3) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VI SWZ;
4) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2
ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty wyłącznie na niżej wymienionych warunkach:1) w stosunku do wartości Umowy w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto wynagrodzenia wynikającego z Umowy, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Nowa stawka VAT obowiązuje od dnia jej wprowadzenia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zmiana Umowy w tym zakresie może być wprowadzona na pisemny wniosek każdej ze Stron;
2) w zakresie zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności niezależnych od Stron, stanowiących obiektywną przeszkodę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie wskazanym w Umowie – wyłącznie o okres trwania przeszkody;
3) zmiany numeru katalogowego producenta Przedmiotu Umowy;
4) w razie przejściowego udokumentowanego braku możliwości dostawy asortymentu o nazwie handlowej wskazanej w ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza dostawę produktu równoważnego odpowiadającego wymogom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Każdorazowa dostawa równoważnego asortymentu we wskazanych okolicznościach wymaga uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Produkt równoważny zostanie Zamawiającemu dostarczony po cenie jednostkowej nie wyższej aniżeli cena produktu zawartego w ofercie Wykonawcy;
5) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych asortymentu na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości asortymentu obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze lub załączonym dokumencie Wykonawcy, poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury;
6) tymczasowego dostarczania asortymentu w opakowaniach o innej ilości sztuk niż określona w ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku w opakowaniach o zaoferowanej wielkości, a cena jednostkowych sztuk będzie nie wyższa niż określona w umowie, a ilość zgodna z zamówieniem;
7) zmiany producenta asortymentu, w przypadku, gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że asortyment innego producenta w pełni spełniają wymogi wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia, a ich cena będzie nie wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia, że dostarczany w zamian asortyment odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia;
8) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania jednak na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy;
9) zmiany limitów ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych w danej części w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości pierwotnej umowy.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków całość zawarta jest w § 9 Załącznika nr 6 - wzór umowy do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-24 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-22
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
cd tekstu do punktu ogłoszenia projektowane postanowienia umowy - Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia10) waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy - zgodnie z art. 439 PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Przez zmianę ceny kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie na następujących zasadach:
a. zmiany wynagrodzenia mogą polegać na jego podwyższeniu lub obniżeniu w wyniku waloryzacji, w oparciu o półroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
b. zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Strony nie wcześniej niż po upływie pół roku od dnia zawarcia umowy;
c. strony określają poziom istotności zmiany kosztów, uprawniający Strony do żądania zmiany wynagrodzenia jako 5 % wzrost lub spadek wskaźnika wskazanego w pkt. a) za półrocze poprzedzające złożenie wniosku, w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym została zawarta umowa (przy pierwszej waloryzacji) oraz w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym nastąpiła ostatnia waloryzacja (przy kolejnych waloryzacjach);
d. w celu dokonania waloryzacji Strony przystąpią do negocjacji wysokości waloryzacji cen na
podstawie wniosku jednej ze Stron, składanego nie częściej niż w okresach półrocznych;
e. wniosek o waloryzację cen wymaga udokumentowania przez Wykonawcę wzrostu kosztów świadczenia usługi poprzez przedłożenie dokumentów finansowych potwierdzających faktyczny wzrost kosztów w odniesieniu do konkretnych danych finansowych i udział danej pozycji kosztowej w koszcie realizacji usługi, wynikającej z kalkulacji Wykonawcy z daty złożenia oferty i momentu złożenia wniosku (pierwszy wniosek) lub momentu ostatniej waloryzacji i momentu złożenia wniosku (kolejne wnioski) o co najmniej wartość wnioskowanego procenta waloryzacji (do wzrostu kosztów nie wlicza się wzrostu kosztów z tytułów wskazanych w art. 436 ust. 4 pkt. b) ustawy PZP, stanowiących odrębną podstawę waloryzacji umowy).
f. podwyższenie cen umownych w ramach procesu waloryzacji nie może przekroczyć wysokości wskaźnika GUS, o którym mowa w pkt. a);
g. suma zmian wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku waloryzacji wprowadzonych w trakcie obowiązywania Umowy nie może przekroczyć 15 % wysokości wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego na dzień zawarcia umowy w skali kolejnych 12 miesięcy jej obowiązywania.
h. w przypadku, gdy Strony nie dojdą do porozumienia co do wzrostu cen na kolejny rok obowiązywania Umowy, każda ze Stron może wypowiedzieć niniejszą Umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia z zastrzeżeniem, iż nieudowodnienie Zamawiającemu wzrostu cen nie może stanowić podstawy wypowiedzenie umowy przez Wykonawcę. Skuteczne wypowiedzenie umowy nie rodzi żadnych dodatkowych obciążeń po żadnej ze Stron, w szczególności nie skutkuje koniecznością zapłaty kary umownej, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt. g).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 32 w Bytomiu
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Bytomiu
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej nr 16 im. Marii Konopnickiej w Bytomiu w roku 2025
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 42 im. Ziemi Bytomskiej w Bytomiu
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 23 w Bytomiu na rok 2025
- Świadczenie usług opiekuńczych (z wyłączeniem usług świadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.