Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00470322/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2024/BZP 00249892/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00249893/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-346/2023 ” Wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” nr POWR.03.05.00-00-Z308/18” – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.talik@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fb1510e-77c3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-346/2023 ” Wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” nr POWR.03.05.00-00-Z308/18” – 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fb1510e-77c3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/68/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.350 Zadanie nr 1 Dostawa elementów wyposażenia studia nagrań materiałów dydaktycznych (sprzęt video);Zadanie nr 2 Dostawa elementów wyposażenia studia nagrań materiałów dydaktycznych (sprzęt audio)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-346/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159664,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” nr POWR.03.05.00-00-Z308/18” – 2 zadaniaZadanie nr 1 dostawa elementów wyposażenia studia nagrań,
Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska bud. C-13, p.110, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław .
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
KOD CPV – 32330000-5
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia studia nagrań dla materiałów dydaktycznych, aby sprostać rosnącym potrzebom wynikających z realizacji procesu dydaktycznego dla studentów na kierunku Cyberbezpieczeństwo.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 30.11.2023r. Zamawiający przeprowadzi testy dostarczonych elementów zgodnie z procedurą opisaną w dokumentacji przetargowej.
Cały dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów ich poprawnej pracy.
Dostarczone elementy oraz dostarczone wraz z nimi oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Żaden z oferowanych ani dostarczanych podzespołów przedmiotu zamówienia nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu złożenia oferty.
Zadanie nr 1: Dostawa elementów wyposażenia studia nagrań
Kamera cyfrowa (korpus, Obiektyw optyczny, Klatka operatorska dla kamery cyfrowej, Statyw kamerowy z głowicą olejową i pokrowcem, Cyfrowy mikser wizji, Konsoleta cyfrowego miksera wizji, Przełącznik sieciowy zarządzalny, Skrzynia transportowa typu RACK do zabudowy z cyfrowym mikserem wizji, Walizka transportowa dla sprzętu wideo, Skrzynia transportowa na kołach dla sprzętu oświetleniowego, Lampa (panel) LED, Lampa LED, Lampa LED, Węzeł sieciowy (interfejs) DMX na Ethernet, Softbox “okrągły” z gridem, Softbox “prostokątny” z gridem, Softbox kulisty typu lampion, Soczewka fresnela z mocowaniem typu Bowens, Wrota do lamp z mocowaniem typu Bowens, Statyw z kółkami do lamp studyjnych, Statyw z kółkami i ramieniem typu BOOM do lamp studyjnych, Cyfrowy mikser dźwięku
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 127301,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: dostawa zestawów mikrofonowych wraz z osprzętem,Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska bud. C-13, p.110, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław .
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
KOD CPV – 32330000-5
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia studia nagrań dla materiałów dydaktycznych, aby sprostać rosnącym potrzebom wynikających z realizacji procesu dydaktycznego dla studentów na kierunku Cyberbezpieczeństwo.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 30.11.2023r.
Zamawiający przeprowadzi testy dostarczonych elementów zgodnie z procedurą opisaną w dokumentacji przetargowej.
Cały dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów ich poprawnej pracy.
Dostarczone elementy oraz dostarczone wraz z nimi oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Żaden z oferowanych ani dostarczanych podzespołów przedmiotu zamówienia nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu złożenia oferty.
Zadanie nr 2: Dostawa zestawów mikrofonowych wraz z osprzętem
Zestaw - pojedynczy nadajnik typu bodypack z mikrofonem krawatowym, Zestaw bezprzewodowy: podwójny cyfrowy odbiornik z nadajnikami do ręki, Skrzynia transportowa typu RACK 6U do zabudowy, Rozdzielacz sygnału antenowego z zasilaczem, Zestaw dwóch anten kierunkowych na statywie, przewody antenowe oraz wzmacniacze
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 32362,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141572,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141572,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141572,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMIX MEDIA ŁUKASZ BEM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240696346
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 52 lokal 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141573,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38991,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38991,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMIX MEDIA ŁUKASZ BEM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240696346
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 52 lokal 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.