eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSZP/242-346/2023 " Wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości" nr POWR.03.05.00-00-Z308/18" - 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SZP/242-346/2023 ” Wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” nr POWR.03.05.00-00-Z308/18” – 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.4.2.) Miejscowość: Wrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.talik@pwr.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249892

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00249357

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” nr POWR.03.05.00-00-Z308/18” – 2 zadania

Zadanie nr 1 dostawa elementów wyposażenia studia nagrań,

Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska bud. C-13, p.110, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław .

Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

KOD CPV – 32330000-5
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia studia nagrań dla materiałów dydaktycznych, aby sprostać rosnącym potrzebom wynikających z realizacji procesu dydaktycznego dla studentów na kierunku Cyberbezpieczeństwo.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 30.11.2023r. Zamawiający przeprowadzi testy dostarczonych elementów zgodnie z procedurą opisaną w dokumentacji przetargowej.
Cały dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów ich poprawnej pracy.
Dostarczone elementy oraz dostarczone wraz z nimi oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Żaden z oferowanych ani dostarczanych podzespołów przedmiotu zamówienia nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu złożenia oferty.
Zadanie nr 1: Dostawa elementów wyposażenia studia nagrań
Kamera cyfrowa (korpus, Obiektyw optyczny, Klatka operatorska dla kamery cyfrowej, Statyw kamerowy z głowicą olejową i pokrowcem, Cyfrowy mikser wizji, Konsoleta cyfrowego miksera wizji, Przełącznik sieciowy zarządzalny, Skrzynia transportowa typu RACK do zabudowy z cyfrowym mikserem wizji, Walizka transportowa dla sprzętu wideo, Skrzynia transportowa na kołach dla sprzętu oświetleniowego, Lampa (panel) LED, Lampa LED, Lampa LED, Węzeł sieciowy (interfejs) DMX na Ethernet, Softbox “okrągły” z gridem, Softbox “prostokątny” z gridem, Softbox kulisty typu lampion, Soczewka fresnela z mocowaniem typu Bowens, Wrota do lamp z mocowaniem typu Bowens, Statyw z kółkami do lamp studyjnych, Statyw z kółkami i ramieniem typu BOOM do lamp studyjnych, Cyfrowy mikser dźwięku

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
REGON 240696346

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Krakowska 52 lokal 2

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:
Zabrze

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zabrze

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
41-808

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:
śląskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
Bemix Media Łukasz Bem

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
BEMIX MEDIA ŁUKASZ BEM

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:
Data do

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2023-11-30

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-11-30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:
2023-11-22

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-11-22

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
141572,98

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
141573,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Całkowita wartość wynagrodzenia za przedmiot

dla Zadania nr 1
netto: 115 099,98 zł
podatek VAT (23%): 26 473,00 zł
brutto: 141 572,98 zł
(słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy pięćset siedemdziesiąt dwa złote 98/100)

Po zmianie:
Całkowita wartość wynagrodzenia za przedmiot

dla Zadania nr 1
netto: 115 099,98 zł
podatek VAT (23%): 26 473,00 zł
brutto: 141 572,98 zł
(słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy pięćset siedemdziesiąt dwa złote 98/100)
Zmiana ceny o 0,02PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
141572,98

Po zmianie:
0,02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.