Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00493530/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim i Prokuratur Rejonowych okręgu piotrkowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569622
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 13/15
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 647 65 66
1.5.8.) Numer faksu: 44 647 44 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.poptr@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-piotrkow-trybunalski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32e65a5f-7ae5-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim i Prokuratur Rejonowych okręgu piotrkowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32e65a5f-7ae5-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089807/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługprzewozu i przechowywania zwłok na potrzeby prokuratur okregu piotrkowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3028-7.261.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 580681,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim.Zasięg działania Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim obejmuje miasto Piotrków Trybunalski oraz gminy: Czarnocin, Gorzkowice, Grabica, Łęki Szlacheckie, Moszczenica, Ręczno, Rozprza, Sulejów, Tuszyn, Wola Krzysztoporska, Wolbórz.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 251000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie.Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie obejmuje miasto Bełchatów oraz gminy: Bełchatów, Drużbice, Kleszczów, Kluki, Rusiec, Szczerców, Zelów.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Opocznie.Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Opocznie obejmuje gminy: Aleksandrów, Białaczów, Drzewica, Mniszków, Opoczno, Paradyż, Poświętne, Sławno, Żarnów.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 94000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Radomsku.Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Radomsku obejmuje miasto Radomsko oraz gminy: Dobryszyce, Gidle, Gomunice, Kamieńsk, Kobiele Wielkie, Kodrąb, Lgota Wielka, Ładzice, Masłowice, Przedbórz, Radomsko, Wielgomłyny, Żytno.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim.Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowiecki obejmuje miasto Tomaszów Mazowiecki oraz gminy: Będków, Budziszewice, Czerniewice, Inowłódz, Lubochnia, Rokiciny, Rzeczyca, Tomaszów Mazowiecki, Ujazd, Żelechlinek.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 113000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył nieprawidłowo ofertę /złożył sam podpis elektroniczny/ i Zamawiający nie mógł się z nią zapoznać.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82315,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82315,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82315,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM POGRZEBOWY „CARCADIA „ DARIUSZ KĄKALEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691582154
7.3.3) Ulica: Al. Włókniarzy
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82315,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66873,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66873,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66873,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI POGRZEBOWE I KAMIENIARSKIE KALIA Anna Koselska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681709794
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOM POGRZEBOWY "CARCADIA" DARIUSZ KĄKALEC
jakie przetargi wygrała firma
DOM POGRZEBOWY "CARCADIA" DARIUSZ KĄKALEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66873,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA POGRZEBOWA WALAS S.C. ŁUKASZ WALAS, DOROTA WALAS-BUGAJSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722393001
7.3.3) Ulica: UL. WYSZYŃSKIEGO 102
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI POGRZEBOWE I KAMIENIARSKIE KALIA ANNA KARBOWNIK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI POGRZEBOWE I KAMIENIARSKIE KALIA ANNA KARBOWNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom Pogrzebowy "HADES"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731725721
7.3.3) Ulica: ul. Cmentarna 27
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POGRZEBOWA WALAS S.C. ŁUKASZ WALAS, DOROTA WALAS-BUGAJSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POGRZEBOWA WALAS S.C. ŁUKASZ WALAS, DOROTA WALAS-BUGAJSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Studenta
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na terenie miasta Piotrków Trybunalski oraz poza teren miasta Piotrków Trybunalski
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
- Świadczenie usług ochroniarskich dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pogrzebowych obejmujących pochówek osób, w szczególności: bezdomnych, nieznanych, samotnych, dzieci martwo urodzonych i szczątków ludzkich - cz. II
- "Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy."
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Świadczenie usług związanych z transportem, przechowywaniem, przygotowaniem zwłok i odpadów klinicznych do wydania wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia Prosektorium
więcej: Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.