Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00021011/01 - Wynik z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim i Prokuratur Rejonowych okręgu piotrkowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569622
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 13/15
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 647 65 66
1.5.8.) Numer faksu: 44 647 44 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.poptr@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-piotrkow-trybunalski
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim i Prokuratur Rejonowych okręgu piotrkowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32e65a5f-7ae5-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089807/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługprzewozu i przechowywania zwłok na potrzeby prokuratur okregu piotrkowskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32e65a5f-7ae5-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały opisane w rozdziale I SWZ. System dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3) Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z późn. zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na Platformie w zakładce „Zgłoś problem”.
11) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: katarzyna.ogrodnik@prokuratura.gov.pl.
12) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zamieszczone w rozdziale I SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3028-7.261.10.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim.
Zasięg działania Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim obejmuje miasto Piotrków Trybunalski oraz gminy: Czarnocin, Gorzkowice, Grabica, Łęki Szlacheckie, Moszczenica, Ręczno, Rozprza, Sulejów, Tuszyn, Wola Krzysztoporska, Wolbórz.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem kryteriów opisanych w rozdziale VII SWZ. t.j. kryterium ceny i kryterium zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia na umowę o pracę dla każdej części oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot umowy na umowę o pracę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie.
Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie obejmuje miasto Bełchatów oraz gminy: Bełchatów, Drużbice, Kleszczów, Kluki, Rusiec, Szczerców, Zelów.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem kryteriów opisanych w rozdziale VII SWZ. t.j. kryterium ceny i kryterium zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia na umowę o pracę dla każdej części oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot umowy na umowę o pracę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Opocznie.
Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Opocznie obejmuje gminy: Aleksandrów, Białaczów, Drzewica, Mniszków, Opoczno, Paradyż, Poświętne, Sławno, Żarnów.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem kryteriów opisanych w rozdziale VII SWZ. t.j. kryterium ceny i kryterium zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia na umowę o pracę dla każdej części oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot umowy na umowę o pracę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Radomsku.
Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Radomsku obejmuje miasto Radomsko oraz gminy: Dobryszyce, Gidle, Gomunice, Kamieńsk, Kobiele Wielkie, Kodrąb, Lgota Wielka, Ładzice, Masłowice, Przedbórz, Radomsko, Wielgomłyny, Żytno.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem kryteriów opisanych w rozdziale VII SWZ. t.j. kryterium ceny i kryterium zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia na umowę o pracę dla każdej części oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot umowy na umowę o pracę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Świadczenie usług przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim.
Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowiecki obejmuje miasto Tomaszów Mazowiecki oraz gminy: Będków, Budziszewice, Czerniewice, Inowłódz, Lubochnia, Rokiciny, Rzeczyca, Tomaszów Mazowiecki, Ujazd, Żelechlinek.
Przedmiot zamówienia dla każdej części (zadania) jest taki sam i obejmuje świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca przechowania, bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ich przechowywanie na potrzeby określonej w ramach danego zadania jednostki prokuratury.
3. W zakresie przewozu zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przybycia, we wskazane przez prokuratora miejsce, pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, z tym, że przybycie na miejsce w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba danej jednostki prokuratury, która zleca wykonanie czynności powinno nastąpić nie później aniżeli w ciągu 30 minut od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta nie później aniżeli w ciągu 60 minut od chwili wezwania;
b) zapakowania zwłok do worka, a następnie załadunek do samochodu i przewóz do chłodni. Samochód do przewozu zwłok winien być przystosowany do przewozu zwłok ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych;
c) zabezpieczenia we własnym zakresie potrzebnego sprzętu, odzieży ochronnej, środków dezynfekcji i materiałów do przewozu zwłok (worki na zwłoki, nosze, rękawiczki) a także podjęcie innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Zamawiający będzie zwracał Wykonawcy koszty przewozu zwłok (możliwie najkrótszą drogą) według stawki za jeden kilometr rzeczywistego przebiegu pojazdu liczonego od siedziby wykonawcy do miejsca zdarzenia oraz od miejsca podjęcia zwłok do złożenia ich w pomieszczeniu do przechowywania zwłok.
Ryczałt obejmuje koszt materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania usługi i obejmuje koszt zakupu: worka, rękawic i środków dezynfekujących oraz wszystkie inne koszty potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek;
b) zapewnienia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt;
c) udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji;
d) wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę.
e) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem kryteriów opisanych w rozdziale VII SWZ. t.j. kryterium ceny i kryterium zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia na umowę o pracę dla każdej części oddzielnie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot umowy na umowę o pracę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że dysponuje pojazdami samochodowymi zarejestrowanymi jako karawany oraz pomieszczeniami do przechowywania zwłok, które spełniają wymogi sanitarno-epidemiologiczne i są wyposażone w odpowiedni sprzęt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
e) Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawcę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku podwykonawców oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców oraz podwykonawców (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu:
1) oświadczenie o dysponowaniu pojazdami do przewozu zwłok oraz pomieszczeniami do przechowywania zwłok (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą został opisany w rozdziale III. IV SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.Zamawiający dopuszcza, aby warunki udziału w postępowaniu opisane w rozdziale III pkt II.1. niniejszej SWZ spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy (łącznie).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, o których mowa w art. 455 Ustawy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- Aktualizacja baz BDOT500, GESUT, EGiB
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- Sprzedaż i dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz okuć budowlanych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.