Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074932/01 - Wynik z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021116 z dnia 2021-03-22 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713769900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd173700-8b05-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000698/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 sukcesywna dostawa warzyw i owoców I część
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mcus.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w dokumentacji przetargowej - Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 03212100-1 Ziemniaki, 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste, 03221200-8 Warzywa owocowe, 03221300-9 Warzywa liściaste, 03221400-4 Warzywa kapustne, 03222110-7 Owoce tropikalne, 03222200-5 Owoce cytrusowe, 03222300-6 Owoce inne niż tropikalne, 15331110-1 Przetworzone warzywa korzeniowe, 153311204 Przetworzone warzywa bulwiaste, 03110000-5 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, 01121260-1 Pieczarki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2 do SWZ stanowi jej integralną część.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.8. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres terminu ważności określonego w Kalkulacji cenowej lub terminu ważności nie krótszym niż 5 dni (dla warzyw i owoców, dla których nie określono terminu ważności w Kalkulacji cenowej), licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Do oferty należy dołączyć: pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zam. przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w zakresie: 1)zmiany danych Wyk.(np. zmiana adresu,nazwy) zmiana wynikająca z przekształcenia podm. po stronie Wyk.;2)zmiany osoby reprezentującej po stronie Zam. lub Wyk.;3)zastąpienia Wyk.któremu Zam.udzielił zamówienia, nowym Wyk.w przypadkach innych niż wskazane w art. 455 ust. 1 Pzp;4)zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy; 5)obniżenia cen jednostkowych asortymentu wyszczególnionego w Kalkulacji cen.w przypadku spadku cen rynk., Zam.zastrzega prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 6)zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zam., wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 7)czas trwania umowy wygasa wraz z dniem wcześniejszego zrealizowania przedmiotu umowy na wartość określoną w niniejszej umowie, o której mowa w § 2 ust. 1; 8)wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (np. zaostrzenie przepisów związanych z wystąpieniem stanu epidemii na obszarze naszego kraju i na świcie, które będą miały bezpośredni wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia); 9)możliwości zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. (Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie); 10)powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy/-om w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy/-om na etapie złożenia oferty lub zmiany/rozszerzenia podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego lub w ofercie Wykonawcy i niniejszej Umowie; 11)jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każda kolejną zmiana nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków; 12)możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwyk. na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zam.: a)powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wyk.; b)zmiana podwyk. na etapie realizacji zamówienia; c)wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wyk.wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie; 13)Zam. zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów niż ilości określone w Kalkulacji cen. dla poszczególnych pozycji lub rezygnacji z niektórych pozycji, których łączna wartość nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru. Z tego względu Wyk. nie przysługują wobec Zam. roszczenia odszkodowawcze. Zam. zastrzega sobie prawo do przesunięć ilościowych między pozycjami, pod warunkiem, że przesunięcia te nie zwiększa wynagrodzenia Wyk.określonego w umowie; 14)zmiany zapisów umowy w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanymi nimi sytuacjami kryzysowymi. Strony zobowiązują się niezwłocznie wzajemnie informować o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. 3.Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie w 2025 roku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej w Karniowicach
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.