Og³oszenie z dnia 2025-01-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00058410/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Brzostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851937744
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Konopnickiej 82
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.11.5.) Kod pocztowy: 38-200
1.11.6.) Województwo: podkarpackie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.11.9.) Numer telefonu: 134437021
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://wisloka.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Brzostek
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d66a539e-a82d-405e-9844-8624fc0e388e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00021128
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 „Program poprawy czysto¶ci zlewni rzeki Wis³oki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Sko³yszyn” nr FEPK.02.06-IZ.00-0062/23 wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 „ENERGIA I ¦RODOWISKO” - Zrównowa¿ona gospodarka wodno – ¶ciekowa w zakresie zaopatrzenia w wodê
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d66a539e-a82d-405e-9844-8624fc0e388e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem pkt 6 oraz rozdz. IX pkt 13 SWZ, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, tj.:
a) poczty elektronicznej – adres e-mail: zamowienia@wisloka.pl,
b) portalu e-Zamówienia – https://ezamowienia.gov.pl/pl/,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania jest Gmina Brzostek reprezentowane przez: Wójta Gminy Brzostek 39-230 Brzostek, ul. Rynek 1, tel. 14 680 30 26,
• inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych, adres korespondencyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, dorêczenie osobiste/kurierskie: ul. Towarowa 29, 38-200 Jas³o, adres email: iod@wisloka.pl,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i przebudowa istniej±cej stacji uzdatniania wody w Brzostku wraz z niezbêdnymi obiektami i urz±dzeniami infrastruktury technicznej na dzia³kach ewid. nr: 695/2, 695/5, 695/13, 696/2 w obrêbie ewid. Brzostek.
W ramach zadania zostan± zrealizowane:
- nowy budynek technologiczny jednokondygnacyjny murowany o pow. u¿ytkowej 165,7 m2 (w tym pom. hali filtrów: 133,7 m2) w technologii tradycyjnej z dachem spadzistym,
- komora reakcji o poj. ok. 200 m3 z pompowni± po¶redni± – obiekt nadziemny czê¶ciowo zag³êbiony, zaprojektowany jako prostopad³o¶cienny dwukomorowy zbiornik ¿elbetowy monolityczny z dobudowan± pompowni± po¶redni±,
- dwa ¿elbetowe monolityczne walcowe pionowe zbiorniki na wodê uzdatnion± o poj. ok. 200 m3 ka¿dy wraz z wyposa¿eniem,
- infrastruktura techniczna: ruroci±gi miêdzyobiektowe o ¶rednicy 100 – 225 mm, spust wody z
projektowanego zbiornika do istniej±cej kanalizacji, studzienki, o¶wietlenie oraz inne niezbêdne urz±dzenia,
- zagospodarowanie terenu inwestycji (urz±dzenia komunikacji pieszo-jezdnej, zieleñ, ogrodzenie),
- instalacja PV typu off-grid o mocy 48,0 kWp z magazynem energii zlokalizowana na gruncie w s±siedztwie stacji na nale¿±cej do Gminy dzia³ce nr 1489 w obrêbie ewid. Brzostek; energia elektryczna produkowana przez instalacjê bêdzie wykorzystywana lokalnie na potrzeby procesów technologicznych realizowanych w SUW.
Docelowa wydajno¶æ SUW wyniesie 1 000m3 na dobê.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie objêtym ochron± konserwatorsk± na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa podkarpackiego nr rej. A-150 z dnia 11.03.1978 r. („Brzostek – miasteczko w ob. granicach administracyjnych”). W zwi±zku z powy¿szym uzyskano w³a¶ciwe pozwolenie konserwatorskie znak Rz-IRN.5152.91.2022.SM z dnia 11.03.2022 r.
Na podstawie opracowanej dokumentacji Wnioskodawca uzyska³ dla ca³ego zakresu rzeczowego zadania ostateczn± decyzjê o pozwoleniu na budowê nr 539/2022, znak AB.6740.15.42.2022 z dnia 19.08.2022 r., wydan± przez Starostê Dêbickiego.
Sposób realizacji i g³ówne parametry zadania opisano szczegó³owo w dokumentacji technicznej:
a) w zakresie robót budowlanych wymagaj±cych pozwolenia na budowê – w projekcie architektoniczno-budowlanym (PAB) oraz projekcie zagospodarowania terenu (PZT):
- przedmiot zamierzenia: PAB, s. 6; PZT, s. 5,
- obecne i projektowane zagospodarowanie terenu inwestycji: PZT, s. 5-7,
- charakterystyczne parametry obiektu budowlanego (kubatura, zestawienie powierzchni, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ, ¶rednica, liczba kondygnacji): PAB, s. 9,
- technologia wykonania, instalacje: PAB, s. 6-7.
b) w zakresie instalacji PV dla SUW – w projekcie instalacji: lokalizacja instalacji moc instalacji, liczba i powierzchnia modu³ów, szacowany roczny uzysk energii: s. 3.
W odniesieniu do instalacji PV, bior±c pod uwagê jej projektowan± moc, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c ustawy Prawo budowlane, jej realizacja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowê ani zg³oszenia robót budowlanych, natomiast wymagane jest uzgodnienie projektu instalacji z rzeczoznawc± ds. zabezpieczeñ ppo¿. pod wzglêdem zgodno¶ci z wymaganiami ochrony ppo¿. oraz zawiadomienie PSP o zakoñczeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przyst±pienia do jego u¿ytkowania.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa bêd±ca za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis sposobu spe³nienia warunku:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 mln PLN (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu spe³nienia warunku:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o warto¶ci min. 4 000 000,00 z³ brutto oraz o wydajno¶ci min. 800 m3/dobê.
b) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
1) co najmniej jedn± osob± - kierownik budowy odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy przy budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o warto¶ci min. 4 000 000,00 z³ brutto oraz o wydajno¶ci min. 800 m3/dobê;
2) co najmniej jedn± osob± - kierownik robót budowlanych odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika robót budowlanych/kierownika budowy,
3) co najmniej jedn± osob± – kierownik robót sanitarnych odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika robót sanitarnych/kierownika budowy,
4) co najmniej jedn± osob± – kierownik robót elektroenergetycznych odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika robót elektroenergetycznych/kierownika budowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 7);
f) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, a tak¿e w zakresie art. 7 ustawy ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp (za³±cznik nr 10),
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê wadium w wysoko¶ci:50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium mo¿e zostaæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: 77 1600 1071 8980 0000 0164 0164 jako tytu³ przelewu wskazuj±c: „Wadium zabezpieczaj±ce ofertê, sprawa nr ZG.BO.271.1.2025”.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Formularza oferty udostêpnionego na platformie e-Zamówienia na stronie prowadzonego postêpowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Zakup sprzêtu ratowniczego dla OSP Warzyce w ramach projektu "Doposa¿enie jed. OSP KSRG z gm. Jas³o w sprzêt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych"
- Odbiór odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ja¶le w 2025 r.
- Ubezpieczenie Powiatu Jasielskiego
- ,Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Us³ugi Spo³eczne w Mie¶cie Ja¶le" objêtych wsparciem us³ug asystenckich
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Us³ugi Spo³eczne w Mie¶cie Ja¶le" objêtych wsparciem us³ug asystenckich
- Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Brzostek
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposa¿enie pracowni diagnostycznych wspó³pracuj±cych z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w S³ubicach Sp. z o. o.
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Cz³uchowie przy ul. Szkolnej
- Budowa windy przy budynku Urzêdu Gminy w Sobolewie
- Demonta¿ uszkodzonej stolarki okiennej i drzwiowej oraz monta¿ nowej drewnianej stolarki w Bastionie ¶w. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie - I etap
- Remont Oddzia³u Opieki Ca³odobowej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Ameryce w budynku nr 26a
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.