Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00512419/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa dwóch używanych pojazdów do wywozu odpadów komunalnych przystosowanych do odbioru odpadów biodegradowalnych” - nr ref. ZP/DO/2022/13.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122830260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrężna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14/ 6219373
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.tarnow,.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa dwóch używanych pojazdów do wywozu odpadów komunalnych przystosowanych do odbioru odpadów biodegradowalnych” - nr ref. ZP/DO/2022/13.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69ab4f52-81e2-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DO/2022/13
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU DO WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH PRZYSTOSOWANEGO DO ODBIORU ODPADÓW BIODEGRADOWALNYCH – 1 SZT.Przedmiotem tej części zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (loco Tarnów) używanego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych przystosowanego do odbioru odpadów biodegradowalnych.
Szczegółowe zapisy dotyczące wymagań technicznych pojazdu w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU DO WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH PRZYSTOSOWANEGO DO ODBIORU ODPADÓW BIODEGRADOWALNYCH – 1 SZT.Przedmiotem tej części zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (loco Tarnów) używanego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych przystosowanego do odbioru odpadów biodegradowalnych.
Szczegółowe zapisy dotyczące wymagań technicznych pojazdu w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spec-Truck s.c. Maciej Stachowiak, Maciej Tomaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632079407
7.3.3) Ulica: Nowa 24
7.3.4) Miejscowość: Lubasz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPEC-TRUCK MACIEJ STACHOWIAK, MACIEJ TOMASZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
SPEC-TRUCK MACIEJ STACHOWIAK, MACIEJ TOMASZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 369000
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,Spec-Truck II” Maciej Tomaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631758402
7.3.3) Ulica: ul. Wroniecka 168
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPEC-TRUCK II MACIEJ TOMASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SPEC-TRUCK II MACIEJ TOMASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- Remont lokalu użytkowego - pustostanu znajdującego się w Tarnowie zarządzany przez MZB
- Przebudowa istniejącego lądowiska śmigłowców ratunkowych Szpital Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: jednorazowych wkładów oraz złącza do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Vistron CT, akcesoriów: do strzykawki automatycznej OPTISTAR ELITE, do bezwkładowego iniektora CT ...
- Sukcesywna dostawa płynów wieloelektrolitowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego specjalistycznego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych - śmieciarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Dobrym Mieście z opcją wykupu
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu do zbiórki i transportu odpadów.
- "Dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2025"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego do zbiórki i transportu odpadów stałych śmieciarki jednokomorowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie
- Dostawa jednej sztuki kompletnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego jednokomorowego do odbioru odpadów komunalnych (podwozie i zabudowa) ...
- Dostawa jednej sztuki kompletnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego dwukomorowego do odbioru odpadów komunalnych (podwozie i zabudowa) ...
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.