Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00646657/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oleśnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadstawie 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413774036
1.5.8.) Numer faksu: 413774036
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaolesnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaolesnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0bcec96-ac42-4068-9510-9235654e6adb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068645/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BKŚ.I.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249768,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy Oleśnica od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z domków letniskowych, z cmentarza, z koszy ulicznych umieszczonych w pasach drogowych, z koszy zlokalizowanych przy przystankach autobusowych na terenie gminy Oleśnica, z punktów zbiorki przeterminowanych leków (Ośrodek Zdrowia oraz Apteka przy ul. Rynek 14), z punktu zbiórki zużytych baterii (budynek Urzędu Miasta i Gminy Oleśnica) oraz ich transport (z wyjątkiem przeterminowanych leków) do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., Rzędów 40, 28-142 Tuczępy.
Przeterminowane leki Wykonawca odbiera, transportuje i przekazuje do utylizacji we własnym zakresie w ramach niniejszego zadania. Wykonawca, z którym będzie podpisana umowa na realizację zamówienia, będzie zobowiązany do podpisania umowy na utylizację ww. odpadów z wybraną przez siebie firmą, posiadającą niezbędne zezwolenia w tym zakresie. Ww. wymagania nie dotyczą pozostałych frakcji odpadów odbieranych i transportowanych w ramach niniejszego zamówienia.
W związku z trwającą inwestycją, polegającą na budowie nowego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, Zamawiający informuje, iż w trakcie trwania przedmiotowego zamówienia odpady z PSZOK-u nie będą odbierane.
Usługa odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Oleśnica obejmuje:
1) odbiór następujących frakcji odpadów bezpośrednio od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych i z domków letniskowych:
a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
b) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych,
c) papieru i tektury,
d) szkła,
e) bioodpadów,
f) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,
g) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
h) zużytych baterii i akumulatorów,
i) chemikaliów,
j) zużytych opon,
k) odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
l) odzieży i tekstyliów,
2) odbiór przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punktach zbiórki, zlokalizowanych w Samodzielnym Gminnym Ośrodku Zdrowia w Oleśnicy oraz w Aptece przy ul. Rynek,
3) odbiór zużytych baterii z pojemnika zlokalizowanego w budynku Urzędu Miasta i Gminy Oleśnica,
4) odbiór odpadów komunalnych z cmentarza parafialnego,
5) odbiór odpadów z koszy ulicznych oraz z koszy przy przystankach autobusowych,
6) odbiór popiołu z gospodarstw domowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ.
Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przeznaczonych do odbioru w ramach niniejszego zamówienia (tj. w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.) wynosi 830 Mg:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 470 Mg
2) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: (papier, szkło, zmieszane odpady opakowaniowe) – 165 Mg
3) odpady ulegające biodegradacji – 35 Mg
4) odpady wielkogabarytowe – 85 Mg
5) „elektrośmieci” – 5 Mg
6) zużyte opony – 15 Mg
7) odpady niebezpieczne – 5 Mg
8) odpady z cmentarza – 50 Mg
9) przeterminowane leki oraz odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji – 0,1 Mg.
Wykonawca w ramach realizacji zamówienia może zaoferować dostarczenie pojemników na odpady zmieszane dla każdej nieruchomości zamieszkałej poprzez złożenie odpowiedniej deklaracji w formularzu oferty. Poprzez dostarczenie pojemników na odpady zmieszane dla każdej nieruchomości rozumie się dostarczenie pojemników dwukołowych z pokrywą o pojemności 120 l dla każdej nieruchomości zamieszkałej.
Termin dostarczenia pojemników:
1) w terminie do 5 dni od dnia zawarcia umowy – dla nieruchomości zamieszkałych na dzień 31.12.2024 r.,
2) 14 dni od uzyskania informacji od Zamawiającego – dla nowych nieruchomości zamieszkałych.
Uwaga: Dostarczenie pojemników na odpady zmieszane stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt. 21 SWZ.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253681,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej I Mieszkaniowej w Staszowie Sp. Gminy z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866 000 14 12
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-08 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przebudowa drogi - ul. Pułaskiego w Oleśnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi w ul. Wielkopolnej w Oleśnicy
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Wzmocnienie konstrukcji dachu skrzydła zachodniego budynku głównego wraz z ociepleniem i wymianą sufitu podwieszanego
- Przebudowa sięgaczy ul. Stolarskiej w Oleśnicy
- Zakup z montażem urządzenia hakowego oraz dwóch modułów hakowych: beczka na wodę pitną i beczka asenizacyjna dla Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy
- Zagospodarowanie terenu podwórza przy ul. Stolarskiej 1-2a w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa odpadów komunalnych z Bazy Spółki do Instalacji przetwarzania odpadów Celowego Związku Gmin R XXI w Słajsinie
- Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów z urządzeń sozotechnicznych (z podziałem na 4 części)
- Usuwanie odpadów komunalnych znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych, na terenach stanowiących własność Gminy Bydgoszcz
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.