eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaZakup z montażem urządzenia hakowego oraz dwóch modułów hakowych: beczka na wodę pitną i beczka asenizacyjna dla Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup z montażem urządzenia hakowego oraz dwóch modułów hakowych: beczka na wodę pitną i beczka asenizacyjna dla Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930592064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgk.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgk.olesnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup z montażem urządzenia hakowego oraz dwóch modułów hakowych: beczka na wodę pitną i beczka asenizacyjna dla Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3b0894c-d7c4-4a21-8591-68e8fb7060ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083011

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zwanej dalej Platformą, pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/mgk_olesnica.
Dostęp do Platformy dla Wykonawców jest bezpłatny.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zamawiający będzie przekazywał informacje, odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert w formie elektronicznej na Platformie w sekcji „Komunikaty”.
Wykonawca będzie przekazywał wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje w formie elektronicznej na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TO-1ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa używanego pojazdu Renault Midliner nr VIN: VF640ACA000010440 rok produkcji: 2000 (wg dowodu rejestracyjnego) na pojazd z zabudową hakową i systemem polewania oraz zakup modułów hakowych z beczką asenizacyjną i beczką na wodę pitną na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków

34144450-7 - Polewaczki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ
3. (JEŚLI DOTYCZY) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
4. (JEŚLI DOTYCZY) pełnomocnictwa, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określającego zakres umocowania, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
5. (JEŚLI DOTYCZY) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
6. (JEŚLI DOTYCZY) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 4 500,00 zł.
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego. W tytule przelewu należy wpisać nr postępowania, tj. TO-1ZP/2025.
5. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty dokument w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w terminie maksymalnie 30 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego.
9. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postaci gwarancji lub poręczenia musi wyraźnie wskazywać, iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.
10. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnych aneksów pod rygorem ich nieważności.
4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp podlega unieważnieniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083011

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.