eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinekKonserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b28b0dee-2807-4ff7-a1b0-947b77d4897b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b28b0dee-2807-4ff7-a1b0-947b77d4897b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024281/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie Konserwacji, sprzątania i utrzymywania publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym.
CPV 77310000-6, 77313000-7, 90620000-9, 90630000-2, 90511300-5


5.1. Zakres prac do wykonania obejmuje następujące tereny:
1. Park Zdrojowy: - trawniki - 164000 m2
- alejki utwardzone - 7983 m2
- alejki i place ziemne - 5757,8 m2

2. Park Tężniowy: - trawniki - 177472 m2
- aleja utwardzona - 16057 m2
- alejki i place ziemne - 9795 m2

3. Park Sosnowy: - trawniki - 45000 m2
- alejki z kostki brukowej - 10673 m2
- alejki żwirowe - 6790 m2
- alejki z płytek - 1573 m2

4. Teren przy ul. Staszica: - trawniki - 16322 m2
- alejki ziemne - 4920 m2
- alejka stanowiąca przedłużenie ul. Staszica - 1986 m2

5. Zieleńce miejskie: - trawniki - 203172 m2
w tym do dwukrotnego skoszenia w ciągu roku
- 47112 m2
- alejki utwardzone - 1734 m2
- alejki ziemne - 1164 m2
6. Plac za teatrem i przy kinie:
- trawniki - 3438 m2
- alejki utwardzone - 2903 m2
7. Aleja pomiędzy pocztą a parkiem Zdrojowym:
- trawniki - 700 m2
- alejka utwardzona - 700 m2
8. Inne tereny zielone:
1) Stolarska - 1773 m2
2) Kopernika 7 - 351 m2
3) Zdrojowa 27a - 1304 m2
4) Zdrojowa 27 - 386 m2
5) Hermanowskiego / Broniewskiego - 3647 m2
6) Wojska Polskiego 11 - 964 m2
7) Mickiewicza 20a - 2909 m2
8) Wierzbowa 1 - 1958 m2
9) Zdrojowa 11 - 500 m2
10) Warzelniana - 3000 m2

5.2 Szczegółowy zakres czynności:
1) Odśnieżanie i zwalczanie oblodzenia alejek i placów o łącznej powierzchni - 15941 m2, w tym:
- o nawierzchni utwardzonej - 10362 m2
- o nawierzchni nieutwardzonej - 5579 m2
według lokalizacji przedstawionej na szkicu mapowym, stanowiącym załącznik „A” do specyfikacji.
Częstotliwość wykonywania tych prac - ciągłe w przypadku ich wystąpienia.
2) Cięcia formujące drzew krzewów oraz żywopłotów z uprzątnięciem części ściętych, (drzew szt.100, żywopłotów 1140 mb ), a także likwidacja samo-siewów usytuowanych: w alei głównej w Parku Zdrojowym oraz cięcie korygujące skupin krzewów w Parku Zdrojowym, skwer zielony przy ul. 3 Maja róg Armii Krajowej.
Częstotliwość wykonywania prac stosownie do wymogów związanych gatunkowością drzew, żywopłotów i krzewów na których należy przeprowadzić zabiegi pielęgnacyjne.
3) Karczowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia w tym: wiatrołomy, wywroty, drzewa obumarłe i inne naturalne ubytki, drzewa przeznaczone do usunięcia stosownie do otrzymanych decyzji oraz uprzątnięcie i składowanie pozyskanego drzewa będącego własnością Gminy Miejskiej Ciechocinek.
4) Dokonywanie nowych nasadzeń z materiału powierzonego, z uwzględnieniem podlewania nowo posadzonych drzew i krzewów wraz z poniesieniem kosztów zakupu palików, taśmy ogrodniczej do stabilizacji drzew, rur nawadniających do podlewania oraz zabezpieczenie drzew przed uszkodzeniami podczas koszenia.
5) Bieżące wyrównywanie alejek ziemnych i placów spowodowane ich uszkodzeniem mechanicznym i warunkami atmosferycznymi.
6) Grabienie i usuwanie liści - jesienią sukcesywnie w miarę ich opadania oraz wiosenne uprzątnięcie terenów zielonych określonych w punkcie 5.1 (z wyłączeniem terenu przy ul. Staszica) w terminie do 20 kwietnia każdego roku.
7) Bieżące rozrzucanie kretowisk w przypadku ich wystąpienia.
8) Bieżące odchwaszczanie alejek i placów z wyrównywaniem krawędzi poza terenem przy ul. Staszica.
9) Koszenie zbieranie oraz wywóz trawy. Częstotliwość wykonywania koszenia trawników dostosowana do wymogów utrzymywania ich w okresie wegetacji w stałej ,,strzyży” tj. do 10 cm wysokości runi trawnika, nie mniej niż 5 cm.
Powierzchnia do stałego koszenia trawników wynosi – 626896 m2, w tym
powierzchnia do dwukrotnego koszenia w skali roku – 47112 m2 teren przy parkingu ul.
Kolejowa, powierzchnia do trzykrotnego koszenia w skali roku – 3000 m2 teren przy ul.
Warzelnianej.
10) Zbieranie śmieci i papierów na całych obszarach zielonych na bieżąco.
11) Bieżące opróżnianie śmietniczek 190 szt. raz dziennie do godz. 10.00
12) Usuwanie odrostów drzew z oczyszczaniem mis przy drzewach (110 szt.) na bieżąco.
13) Coroczne malowanie i bieżąca naprawa ławek oraz śmietniczek parkowych (190 szt. śmietniczek, 317 szt. ławek – oraz 39 sztuk ławek znajdujących się w obszarze skweru Ekscentryków i kina ZDRÓJ oraz bieżące usuwanie odchodów ptasich z ławek.
14) Oczyszczanie stawu, sześciu zbiorników wodnych, dwóch kaskad wodnych i ich utrzymywanie – o pow. 2283m2.
15) Bieżące omiatanie alejek w parkach i na zieleńcach.
16) Zapewnienie karmy, karmienie ptactwa ozdobnego utrzymywanego na terenie parku Zdrojowego (4 łabędzie, 4 pawie, 6 bażantów ozdobnych) dwa razy dziennie do dnia 15 listopada.
17) Zabezpieczanie pomieszczeń na okresy zimowe i w okresie występowania meszek dla ptactwa ozdobnego. Wyłapanie i transport ptactwa ozdobnego do parku w okresie wiosennym i do gospodarstwa rolnego na okres zimowy.
18) Podlewanie trawników, krzewów i bylin. Koszty zużycia wody ponosi Gmina Miejska.
19) Sukcesywne podlewanie trawników i krzewów na terenie parterów Hellwiga.
20) Sukcesywne podlewanie i pielęgnacje krzewów i bylin w obszarze parku Zdrojowego, parku Tężniowego – teren po rewitalizacji wraz z krzewami przy ul. Tężniowej i ul. Pojednania, zieleńca za Teatrem Letnim i przy Kinie, na Skwerze Ekscentryków.
21) Obszar parku Tężniowego – teren po rewitalizacji - podlega tym samym zasadom wykonywania prac jak wykonywane są w parku Zdrojowym.
22) Konserwacja – ścieżek mineralnych znajdujących się w parku Zdrojowym zgodnie z instrukcją znajdującą się w dokumentacji tut. Urzędu /w załączeniu/.
23) Konserwacja tj. malowanie odnawianie umiejscawianie budek dla ptaków na stawie w parku Zdrojowym oraz przechowywanie ich przez okres zimowy.
24) Konserwacja, malowanie, montaż i demontaż figurek fontann Jaś i Małgosia, Żabka.
25) Utrzymywanie w stałej sprawności systemu nawadniania trawników, krzewów i bylin oraz opróżnianie rur systemu z wody na okres zimowy.
26) Codzienne sprzątanie placów zabaw dla dzieci przy ul. Kościuszki oraz w parku Tężniowym wraz z opróżnianiem śmietniczek oraz grabieniem i usuwaniem liści - jesienią sukcesywnie w miarę ich opadania oraz wiosenne uprzątnięcie terenu placów w terminie do 1 kwietnia każdego roku.
27) Codzienne opróżnianie 29 szt. stacji „Psi Pakiet” na terenie miasta oraz uzupełnianie w razie konieczności koszy w stacjach workami na psie odchody zakupionymi przez Gminę Miejską Ciechocinek.
Lokalizacja stacji: ul. Traugutta - 1 szt., ul. Traugutta (park) – 1 szt., ul. Norwida – 1 szt., ul. Słońska – 1 szt., ul. Konopnickiej – 1 szt., park Sosnowy – 3 szt., Al. 700-lecia – 2 szt., ul. Graniczna – 1 szt., ul. Mickiewicza/Widok – 1 szt., skwer przy ul. Zdrojowej – 1 szt., ul. Zdrojowa (apteka) – 1 szt., ul. Zdrojowa (bloki) – 1 szt., ul. Spółdzielcza – 1 szt., ul. Ogrodowa – 1 szt., ul. Osiedlowa – 1 szt., ul. Polna (bloki) – 1 szt., ul. Polna (kwiaciarnia) – 1 szt., ul. Strażacka – 1 szt., ul. Warneńczyka – 1 szt., ul. Chrobrego – 2 szt., park Tężniowy – 1 szt., ul. Słowackiego – 1 szt., ul. Stawowa 2 szt., ul. Armii Krajowej – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 824900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 824900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ "EKOCIECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910015900

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-720

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 824900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.