Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b28b0dee-2807-4ff7-a1b0-947b77d4897b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024281/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b28b0dee-2807-4ff7-a1b0-947b77d4897b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b28b0dee-2807-4ff7-a1b0-947b77d4897b
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia (ezamowienia.gov.pl). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email ratusz@ciechocinek.pl, srodowisko@ciechocinek.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DO SPECYFIKACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję osoby fizyczne, których dane są zbierane w trakcie niniejszego postępowania że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Ciechocinek, reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą w Ciechocinku przy ul. Kopernika 19
tel. 54 4161800, faks 54 2836423, e-mail ratusz@ciechocinek.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Ciechocinek jest Pani Katarzyna Doering tel. 54 4161800, e-mail iod@ciechocinek.pl, tel. 600 210 513
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie „Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym”. prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie Konserwacji, sprzątania i utrzymywania publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym.
CPV 77310000-6, 77313000-7, 90620000-9, 90630000-2, 90511300-5
5.1. Zakres prac do wykonania obejmuje następujące tereny:
1. Park Zdrojowy: - trawniki - 164000 m2
- alejki utwardzone - 7983 m2
- alejki i place ziemne - 5757,8 m2
2. Park Tężniowy: - trawniki - 177472 m2
- aleja utwardzona - 16057 m2
- alejki i place ziemne - 9795 m2
3. Park Sosnowy: - trawniki - 45000 m2
- alejki z kostki brukowej - 10673 m2
- alejki żwirowe - 6790 m2
- alejki z płytek - 1573 m2
4. Teren przy ul. Staszica: - trawniki - 16322 m2
- alejki ziemne - 4920 m2
- alejka stanowiąca przedłużenie ul. Staszica - 1986 m2
5. Zieleńce miejskie: - trawniki - 203172 m2
w tym do dwukrotnego skoszenia w ciągu roku
- 47112 m2
- alejki utwardzone - 1734 m2
- alejki ziemne - 1164 m2
6. Plac za teatrem i przy kinie:
- trawniki - 3438 m2
- alejki utwardzone - 2903 m2
7. Aleja pomiędzy pocztą a parkiem Zdrojowym:
- trawniki - 700 m2
- alejka utwardzona - 700 m2
8. Inne tereny zielone:
1) Stolarska - 1773 m2
2) Kopernika 7 - 351 m2
3) Zdrojowa 27a - 1304 m2
4) Zdrojowa 27 - 386 m2
5) Hermanowskiego / Broniewskiego - 3647 m2
6) Wojska Polskiego 11 - 964 m2
7) Mickiewicza 20a - 2909 m2
8) Wierzbowa 1 - 1958 m2
9) Zdrojowa 11 - 500 m2
10) Warzelniana - 3000 m2
5.2 Szczegółowy zakres czynności:
1) Odśnieżanie i zwalczanie oblodzenia alejek i placów o łącznej powierzchni - 15941 m2, w tym:
- o nawierzchni utwardzonej - 10362 m2
- o nawierzchni nieutwardzonej - 5579 m2
według lokalizacji przedstawionej na szkicu mapowym, stanowiącym załącznik „A” do specyfikacji.
Częstotliwość wykonywania tych prac - ciągłe w przypadku ich wystąpienia.
2) Cięcia formujące drzew krzewów oraz żywopłotów z uprzątnięciem części ściętych, (drzew szt.100, żywopłotów 1140 mb ), a także likwidacja samo-siewów usytuowanych: w alei głównej w Parku Zdrojowym oraz cięcie korygujące skupin krzewów w Parku Zdrojowym, skwer zielony przy ul. 3 Maja róg Armii Krajowej.
Częstotliwość wykonywania prac stosownie do wymogów związanych gatunkowością drzew, żywopłotów i krzewów na których należy przeprowadzić zabiegi pielęgnacyjne.
3) Karczowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia w tym: wiatrołomy, wywroty, drzewa obumarłe i inne naturalne ubytki, drzewa przeznaczone do usunięcia stosownie do otrzymanych decyzji oraz uprzątnięcie i składowanie pozyskanego drzewa będącego własnością Gminy Miejskiej Ciechocinek.
4) Dokonywanie nowych nasadzeń z materiału powierzonego, z uwzględnieniem podlewania nowo posadzonych drzew i krzewów wraz z poniesieniem kosztów zakupu palików, taśmy ogrodniczej do stabilizacji drzew, rur nawadniających do podlewania oraz zabezpieczenie drzew przed uszkodzeniami podczas koszenia.
5) Bieżące wyrównywanie alejek ziemnych i placów spowodowane ich uszkodzeniem mechanicznym i warunkami atmosferycznymi.
6) Grabienie i usuwanie liści - jesienią sukcesywnie w miarę ich opadania oraz wiosenne uprzątnięcie terenów zielonych określonych w punkcie 5.1 (z wyłączeniem terenu przy ul. Staszica) w terminie do 20 kwietnia każdego roku.
7) Bieżące rozrzucanie kretowisk w przypadku ich wystąpienia.
8) Bieżące odchwaszczanie alejek i placów z wyrównywaniem krawędzi poza terenem przy ul. Staszica.
9) Koszenie zbieranie oraz wywóz trawy. Częstotliwość wykonywania koszenia trawników dostosowana do wymogów utrzymywania ich w okresie wegetacji w stałej ,,strzyży” tj. do 10 cm wysokości runi trawnika, nie mniej niż 5 cm.
Powierzchnia do stałego koszenia trawników wynosi – 626896 m2, w tym
powierzchnia do dwukrotnego koszenia w skali roku – 47112 m2 teren przy parkingu ul.
Kolejowa, powierzchnia do trzykrotnego koszenia w skali roku – 3000 m2 teren przy ul.
Warzelnianej.
10) Zbieranie śmieci i papierów na całych obszarach zielonych na bieżąco.
11) Bieżące opróżnianie śmietniczek 190 szt. raz dziennie do godz. 10.00
12) Usuwanie odrostów drzew z oczyszczaniem mis przy drzewach (110 szt.) na bieżąco.
13) Coroczne malowanie i bieżąca naprawa ławek oraz śmietniczek parkowych (190 szt. śmietniczek, 317 szt. ławek – oraz 39 sztuk ławek znajdujących się w obszarze skweru Ekscentryków i kina ZDRÓJ oraz bieżące usuwanie odchodów ptasich z ławek.
14) Oczyszczanie stawu, sześciu zbiorników wodnych, dwóch kaskad wodnych i ich utrzymywanie – o pow. 2283m2.
15) Bieżące omiatanie alejek w parkach i na zieleńcach.
16) Zapewnienie karmy, karmienie ptactwa ozdobnego utrzymywanego na terenie parku Zdrojowego (4 łabędzie, 4 pawie, 6 bażantów ozdobnych) dwa razy dziennie do dnia 15 listopada.
17) Zabezpieczanie pomieszczeń na okresy zimowe i w okresie występowania meszek dla ptactwa ozdobnego. Wyłapanie i transport ptactwa ozdobnego do parku w okresie wiosennym i do gospodarstwa rolnego na okres zimowy.
18) Podlewanie trawników, krzewów i bylin. Koszty zużycia wody ponosi Gmina Miejska.
19) Sukcesywne podlewanie trawników i krzewów na terenie parterów Hellwiga.
20) Sukcesywne podlewanie i pielęgnacje krzewów i bylin w obszarze parku Zdrojowego, parku Tężniowego – teren po rewitalizacji wraz z krzewami przy ul. Tężniowej i ul. Pojednania, zieleńca za Teatrem Letnim i przy Kinie, na Skwerze Ekscentryków.
21) Obszar parku Tężniowego – teren po rewitalizacji - podlega tym samym zasadom wykonywania prac jak wykonywane są w parku Zdrojowym.
22) Konserwacja – ścieżek mineralnych znajdujących się w parku Zdrojowym zgodnie z instrukcją znajdującą się w dokumentacji tut. Urzędu /w załączeniu/.
23) Konserwacja tj. malowanie odnawianie umiejscawianie budek dla ptaków na stawie w parku Zdrojowym oraz przechowywanie ich przez okres zimowy.
24) Konserwacja, malowanie, montaż i demontaż figurek fontann Jaś i Małgosia, Żabka.
25) Utrzymywanie w stałej sprawności systemu nawadniania trawników, krzewów i bylin oraz opróżnianie rur systemu z wody na okres zimowy.
26) Codzienne sprzątanie placów zabaw dla dzieci przy ul. Kościuszki oraz w parku Tężniowym wraz z opróżnianiem śmietniczek oraz grabieniem i usuwaniem liści - jesienią sukcesywnie w miarę ich opadania oraz wiosenne uprzątnięcie terenu placów w terminie do 1 kwietnia każdego roku.
27) Codzienne opróżnianie 29 szt. stacji „Psi Pakiet” na terenie miasta oraz uzupełnianie w razie konieczności koszy w stacjach workami na psie odchody zakupionymi przez Gminę Miejską Ciechocinek.
Lokalizacja stacji: ul. Traugutta - 1 szt., ul. Traugutta (park) – 1 szt., ul. Norwida – 1 szt., ul. Słońska – 1 szt., ul. Konopnickiej – 1 szt., park Sosnowy – 3 szt., Al. 700-lecia – 2 szt., ul. Graniczna – 1 szt., ul. Mickiewicza/Widok – 1 szt., skwer przy ul. Zdrojowej – 1 szt., ul. Zdrojowa (apteka) – 1 szt., ul. Zdrojowa (bloki) – 1 szt., ul. Spółdzielcza – 1 szt., ul. Ogrodowa – 1 szt., ul. Osiedlowa – 1 szt., ul. Polna (bloki) – 1 szt., ul. Polna (kwiaciarnia) – 1 szt., ul. Strażacka – 1 szt., ul. Warneńczyka – 1 szt., ul. Chrobrego – 2 szt., park Tężniowy – 1 szt., ul. Słowackiego – 1 szt., ul. Stawowa 2 szt., ul. Armii Krajowej – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ekologia używanie przez cały okres realizacji zamówienia co najmniej 1 pojazdu o napędzie elektrycznym
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności:
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiada wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy – w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem, a także innych uprawnień, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał a w- przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje
przynajmniej 1 zadania o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto rocznie, w tym jedno zadanie na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków. Przez zadania o podobnym charakterze zamawiający rozumie świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku terenów zielonych i ciągów pieszych.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował dwoma osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami związanymi z pielęgnacją zieleni oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem i urządzeniami: kosiarki 9 szt. w tym: kosiarki rotacyjne, kosiarki bijakowe, kosiarki spalinowe samojezdne, 4 szt. wykaszarki żyłkowe, 5 sztuk piły spalinowe, 3 sztuki nożyce do żywopłotów, 3 sztuki odśnieżarko sypiarki, 2 szt. urządzeń do zbierania liści, 1 szt. odkurzacz do liści, 1 sztukę wysięgnik koszowy do 21m zasięgu oraz 4 sztuki pojazdów transportowych w tym przynajmniej jeden melex.
Wykonawca wykaże, że będzie zatrudniać przy realizacji zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy co najmniej 5 pracowników na umowę o pracę, w tym co najmniej
1 osobę niepełnosprawną;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż:
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł,
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 150.000,00 zł,
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przez każdego z wykonawców;
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 ustawy Pzp;
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca
spełnia wyżej wymienione warunki.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 Ustawy zobowiązany jest podać nazwę (firmę) Podwykonawcy, a także aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
UWAGA:
Wraz z ofertą wykonawca składa:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp, natomiast przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 21 niniejszej specyfikacji, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ust. 1 i 2
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia wraz z ofertą:1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp,
2. Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy Podwykonawcom,
3. Informacja o nazwie (firmie) Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
4. Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO,
5. Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie określonej w punkcie 28 specyfikacji.
6. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
5000,006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wprowadzenie zmian do umowy dopuszcza się w sytuacjach określonych w art. 455 ust.1 pkt 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:
- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
- uzasadnienie zmiany,
- obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.
4. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.
5. Waloryzacja jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
a) złożenie pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej w ciągu trwania umowy waloryzacji na swoją korzyść;
b) upływu sześciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy;
c) zmiany wskaźnika przekraczającej 20 punktów procentowych w stosunku do cen z miesiąca zawarcia umowy
6. Waloryzację przeprowadza się w następujący sposób:
a) stosuje się wskaźnik z najnowszego Biuletynu dostępnego na stronie internetowej GUS na dzień złożenia wniosku;
b) przy pierwszej waloryzacji – w odniesieniu do cen z miesiąca zawarcia umowy
c) przy kolejnej waloryzacji – w odniesieniu do cen z poprzedniej waloryzacji;
6. Każdorazowa waloryzacja polega na zmianie cen o nie więcej niż o ułamek wynoszący 0,5 w stosunku do wysokości wskaźnika zmiany cen, o którym mowa w ust.3.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza ofertowego dostępnego na platformie e-Zamówienia, zgodnie z instrukcją dostępną w Centrum Pomocy platformy e-zamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
- Dostawa pieczywa i ciast dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 zadaniach
- Dostawa komputerów typu ALL in One wraz z akcesoriami dla Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW 22 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO - REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CIECHOCINKU
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.