Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263121/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00269860/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00272528/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę przenoszenia, załadunku, rozładunku sprzętu kwaterunkowego oraz wyposażenia biurowego, a także jego wnoszenia i ustawiania we wskazanych pomieszczeniach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc8b380d-4142-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługę przenoszenia, załadunku, rozładunku sprzętu kwaterunkowego oraz wyposażenia biurowego, a także jego wnoszenia i ustawiania we wskazanych pomieszczeniach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc8b380d-4142-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024524/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa wynajmu pracowników do załadunku i rozładunku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263121/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/ZP/U/INFR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Główny przedmiot zamówienia:
CPV – 63110000–3 ((usługi wynajmu pracowników do załadunku
i rozładunku)
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przenoszenia, załadunku, rozładunku sprzętu kwaterunkowego oraz wyposażenia biurowego, a także jego wnoszenia i ustawiania we wskazanych pomieszczeniach w latach 2022 – 2023.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na przenoszeniu, załadunku, rozładunku sprzętu (w tym szaf stalowych na akta), mebli, sprzętu wielkogabarytowego oraz wyposażenia biurowego, informatycznego w postaci sprzętu o małych gabarytach, oraz materiałów
z demontażu, a także jego wnoszenia i ustawiania we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
4. Zakres przedmiotowy i ilościowy zamówienia oraz szczegółowy wykaz miejsc załadunku i rozładunku określa treść załącznika nr 1 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości przewidywanych godzin do wykonania przedmiotu zamówienia, są ilościami szacunkowymi, zależnymi od bieżących potrzeb składanych Zamawiającemu. Wykonanie usługi będzie następowało stopniowo
w ramach planu finansowego przeznaczonego na realizację umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Praxima Krakpol Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356301355
7.3.3) Ulica: Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usuwanie odpadów komunalnych znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych, na terenach stanowiących własność Gminy Bydgoszcz
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Klinicznego Okulistyki na okres 24 miesięcy
- Naprawa systemu do neuronawigacji poprzez wymianę mobilnej kamery Curve
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
- (17-25) Dostawa odzieży medycznej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.