eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOrganizacja techniczna oraz obsługa nagrywania przed i w trakcie wydarzenia pn.: Kongresu Polityki Miejskiej w dniach 07-08 czerwca 2021 r. w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-03-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021851 z dnia 2021-03-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja techniczna oraz obsługa nagrywania przed i w trakcie wydarzenia pn.: Kongresu Polityki Miejskiej w dniach 07-08 czerwca 2021 r. w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356582934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-728

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dstudencki@irmir.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://irmir.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja techniczna oraz obsługa nagrywania przed i w trakcie wydarzenia pn.: Kongresu Polityki Miejskiej w dniach 07-08 czerwca 2021 r. w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3989176f-8bb1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1. Obserwatorium Polityki Miejskiej jako podstawa kształtowania zrównoważonej polityki miejskiej w Polsce w oparciu o wiedzę; 2. Urban Lab jako pilotażowe narzędzie poprawy jakości życia mieszkańców zgodnie z ideą smart city; 3. Nowy model urbanizacji w Polsce – praktyczne wdrożenie zasad odpowiedzialnej urbanizacji oraz miasta zwartego (NewUrbPact),

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://irmir.pl/bip/zamowienia-publicznie/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 14.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (TYLKO w zakresie wskazanym poniżej)Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: /IRMKrakow/skrytka_ESP14.4. Adres poczty elektronicznej, z którego może komunikować się Zamawiający: dstudencki@irmir.pl https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: 14.6.1. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do 14.6.2. „Formularza do komunikacji”.14.7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).14.8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.14.9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 14.10. Zamawiający przekazuje link do informacji o postępowaniu oraz ID postępowania w treści niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 26.1. Zamawiający informuje, że: 26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający. 26.2. Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych należy kierować na adres: sekretariat@irm.krakow.pl , tel:+48 12 634-29-53 wew.1626.2.1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.26.2.2. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji; 26.2.3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 26.2.4. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 26.2.5. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 26.2.6. posiada Pani/Pan:• prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 26.2.7. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;26.2.8. nie przysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych;• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym. 26.3. Ponadto Zamawiający informuje, iż: • w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;• wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/PZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Celem zamówienia jest realizacja usługi nagrywania i transmisji online wydarzenia, usługi tłumaczeń symultanicznych z języka polskiego na język angielski (i na odwrót) oraz usługi tłumaczeń na język migowy w trakcie w trwania Kongresu Polityki Miejskiej w dniach 07-08 czerwca 2021 r., w Katowicach (siedziba Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach), jak również organizacja techniczna oraz obsługa nagrywania przed i w trakcie wydarzenia.3.3. Kongres Polityki Miejskiej będzie miał formę dwudniowego wydarzenia on-line z udziałem większości lub części panelistów na żywo. Wydarzenie będzie mieć formę równoległych sesji w formie streamingu oraz równoległych zamkniętych oraz otwartych warsztatów. Zamawiający zakłada realizację w tym samym czasie co najmniej 5, a nie więcej niż 6 sesji w streamingu (maksymalna liczba uczestników streamingu w jednej sesji: 500) oraz równolegle (realizowanych w tym samym czasie) do 4, maksymalnie w ciągu dnia do 15, warsztatów (otwartych i zamkniętych razem) – w formule zbliżonej do konferencji on-line za pośrednictwem np. platformy zoom – do około 30 osób w przypadku warsztatu zamkniętego, a w przypadku warsztatów otwartych do ok. 200 osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Ocenie podlegają nieodrzucone oferty.a) Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia – 85 % znaczenia (Wc) Sposób dokonania oceny wg wzoru:WC = (Cn : Cb) x 85 pktWC – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena brutto najniższaCb – cena brutto badanej ofertyb) Kryterium jakościowe - 5% znaczenia (Wj) Punkty w ramach kryterium jakościowego będą przyznawane każdemu z wykonawcy, który w formularzu ofertowym zadeklaruje dodatkowe funkcjonalności dostępne na platformie streamingowej tj.:1) możliwość logowania się do platformy przez konta społecznościowe (Facebook, Google, Linkedin) – 2% (2 pkt);2) możliwość oddania tylko 1 głosu przez każdego uczestnika w ramach danej sesji – 2% (2 pkt);3) dodanie opcji wyświetlenia w transmisji live liczby uczestników odsłuchujących poszczególny kanał – 1% (1 pkt).c) Skrócony termin realizacji zamówienia – 10% znaczenia (Wt)Zamawiając w SWZ wskazał, że wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia platformy streamingowej zamawiającemu w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w zakresie umożliwiającym zamieszczenie na niej podstawowych informacji o planowanym wydarzeniu, które będą publicznie dostępne tj. opis, logotypy, ramowy program wydarzenia oraz umożliwiającym przeprowadzenie procesu rejestracji na wydarzenie przez uczestników.Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane każdemu z wykonawców, który zadeklaruje krótszy niż wskazany maksymalny termin udostępnienia zamawiającemu tej platformy na następujących zasadach:• deklaracja udostępnienia zamawiającemu platformy streamingowej we wskazanym zakresie w terminie 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 2 pkt• deklaracja udostępnienia zamawiającemu platformy streamingowej we wskazanym zakresie w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 4 pkt• deklaracja udostępnienia zamawiającemu platformy streamingowej we wskazanym zakresie w terminie 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 6 pkt• deklaracja udostępnienia zamawiającemu platformy streamingowej we wskazanym zakresie w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 8 pkt• deklaracja udostępnienia zamawiającemu platformy streamingowej we wskazanym zakresie w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 10 pktUWAGA: brak wskazania skróconego terminu udostępnienia platformy w formularzu ofertowym będzie traktowany jako deklaracja udostępniania platformy w maksymalnym dopuszczalnym w OPZ czasie. d) Ocena łączna:W=Wc+Wk+Wt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Kryterium jakościowe - dodatkowe funkcjonalności

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin realizacji zamówienia – 10% znaczenia (Wt)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca który:11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tzn.:11.1.4.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w sposób należyty wykonał:a) co najmniej 3 usługi polegające na organizacji wydarzenia o charakterze kongresu/szkolenia/konferencji/wykładu, z których każda:- miała wartość co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), - obejmowała co najmniej obsługę techniczną platformy do wydarzeń online oraz usługę streamingu, usługę operatorsko-montażową, działania przygotowawcze tj. co najmniej aranżację sceny oraz realizację materiałów audio-wideo. Przynajmniej jedna ze wskazanych w zdaniu poprzedzającym usługi musi dotyczyć organizacji wydarzenia w formule online lub hybrydowej z transmisją online dla minimum 1000 uczestników. b) Co najmniej jedną usługę polegającą na stremingu wideo wydarzenia o charakterze kongresu/szkolenia/konferencji/wykładu w ramach którego prowadzono streminng co najmniej 3 sesji/wydarzeń/dyskusji w tym samym czasie; c) Co najmniej 3 usługi polegające na przygotowaniu i kompleksowej technicznej obsłudze 3 wydarzeń o charakterze kongresu/szkolenia/konferencji/wykładu, które realizowane były na platformach z pełną customizacja pod klienta – mogą to być te same usługi co wykazywane w ramach lit. a lub 6) 11.1.4.2. dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia, co najmniej:11.1.4.2.1. jedną osobą mającą doświadczenie w pełnieniu roli operatora kamery, która w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę operatora kamery i uczestniczyła w rejestrowaniu materiałów, podczas realizacji minimum 3 wydarzeń o charakterze kongresu/szkolenia/konferencji/wykładu w formule stacjonarnej, wydarzeń online lub w formule hybrydowej;11.1.4.2.2. jedną osobą mającą doświadczenie w pełnieniu roli dźwiękowca, która w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę dźwiękowca podczas realizacji minimum 3 wydarzeń o charakterze kongresu/szkolenia/konferencji/wykładu w formule stacjonarnej, wydarzeń online lub w formule hybrydowej;11.1.4.2.3. jedną osobą mającą doświadczenie w pełnieniu roli oświetleniowca, która w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę oświetleniowca podczas realizacji minimum 3 wydarzeń o charakterze kongresu/szkolenia/konferencji/wykładu w formule stacjonarnej, wydarzeń online lub w formule hybrydowej;11.1.4.2.4. jedną osobą mającą doświadczenie w pełnieniu roli realizatora transmisji lub/i postprodukcji, która w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę realizatora transmisji internetowych i montażysty materiałów filmowych podczas realizacji minimum 3 wydarzeń o charakterze kongresu/szkolenia/konferencji/wykładu w formule stacjonarnej, wydarzeń online lub w formule hybrydowej;11.1.4.2.5. jedną osobą mającą doświadczenie w pełnieniu roli koordynatora-reżysera wydarzenia, która w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert koordynowała/reżyserowała minimum 3 wydarzenia o charakterze kongresu/szkolenia/konferencji/wykładu w formule stacjonarnej, wydarzeń online lub w formule hybrydowej, podczas których realizowane były materiały wideo.11.1.4.2.6. jedną osobę mającą doświadczenie w tworzeniu i realizacji szpigli nagraniowych, która w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wytworzyła i zrealizowała minimum 3 szpigle nagraniowe. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane jako potencjał wykonawcy w ramach weryfikacji powyższych warunków świadczyły później usługi objęte przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na warunkach określonych w umowie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.2.1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w 11.1.4.1. SWZ;12.2.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w 11.1.4.2. SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.500,00 zł (siedem tysięcy pięćset złotych 00/100)16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.16.3. Wadium wnosi się w następujących formach:16.3.1. pieniądzu,16.3.2. gwarancjach bankowych,16.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).16.4. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy:16.4.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;16.4.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;16.4.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;16.4.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;16.4.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,16.4.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,16.5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:BANK: Alior Bank S.ANUMER RACHNKU: 85 2490 0005 0000 4530 6524 5505powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.16.6. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego).16.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.16.8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków. 16.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.16.10. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 11.3 SWZ, podmiot ten także nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.11.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa.11.2.2. Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.11.2.3. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 18.5. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu w sposób wskazany wskazanej w pkt 14.11 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

a) Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia – 85 % znaczenia (Wc) b) Kryterium jakościowe - 5% znaczenia (Wj) c) Skrócony termin realizacji zamówienia – 10% znaczenia (Wt)
2021-03-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.