Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00291976/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BOCHNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850012781
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolina 14 G
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 612 59 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@powiat.bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbochnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dpsbochnia.pl lub https://bip.malopolska.pl/dpswbochni1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja samorządowa.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej w Bochni
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ed42814-50f8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002749/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291976/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KS 271-1/4/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 334160,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r.Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pieczywo (Pakiet I Zamówienia) weka- pieczywo pszenne- krojona- łącznie 3000 kg; bułka tarta- łącznie 90 kg; chałka krojona- łącznie 250 kg; chleb: graham(pszenny) krojony - łącznie1000 kg; pszenno- żytni krojony- łącznie 4500 kg; słonecznikowy krojony-łącznie 500 kg, Wg grupy CPV 15800000-6 (art. spożywcze)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 40511,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ciasta (Pakiet II Zamówienia) drożdżówka z owocami- łącznie 1250 szt.; drożdżówka z serem- łącznie 1250 szt.; bułeczka maślana łącznie 800 szt.; ciasto jojo- łącznie 50 kg.; sernik krakowski- łącznie 40 kg.; szarlotka- łącznie 75 kg.; drożdżowe z owocami- łącznie 25 kg; ciasto drożdżowe bez cukru- łącznie 7,5 kg.; zawijaniec drożdżowy orzechowy łącznie-25 kg.; zawijaniec drożdżowy z makiem łącznie- 50 kg.; piernik- łącznie 100 kg.; babka piaskowa- łącznie 150 kg.; ciastka kruche z nadzieniem- łącznie 25 kg.; rurki z kremem- łącznie 5 kg, pączki- łącznie 157 szt. Wg grupy CPV 15800000-6 (art. spożywcze)4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 14772,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jajka (Pakiet III Zamówienia) jajka konsumpcyjne kurze kl.A"L". Wg grupy CPV 03142500-3 (jaja)- łącznie 11000 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 5170,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby (Pakiet IV Zamówienia) makrela wędzona- łącznie 120 kg.; śledź marynowany „rolmopsy”- łącznie 65 kg; dorsz czerniak - łącznie 300 kg. Wg grupy CPV 15200000-0 (przetwory rybne)4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 11870,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wędliny drobiowe (Pakiet V Zamówienia) szynkowa z indyka- łącznie 100 kg.; pasztet drobiowy pieczony- łącznie 200 kg.; polędwica z indyka w galarecie- łącznie 150 kg.; polędwica z piersi kurczaka- łącznie 100 kg.; kiełbasa podsuszana z indyka- łącznie 150 kg. Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 11595,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso drobiowe (Pakiet VI Zamówienia) kurczak tuszka- łącznie 325 kg.; udo z kurczaka- łącznie 650 kg.; filet z piersi kurczaka - łącznie 400 kg.; wątróbka z kurczaka- łącznie 65 kg.; żołądki z kurczaka - łącznie 50 kg.; porcja rosołowa- łącznie 550 kg.; udziec z indyka- łącznie 500 kg.; filet z piersi indyka - łącznie 160 kg. Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 27311,75 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso wołowo-wieprzowe i jego przetwory (Pakiet VII Zamówienia) mięso wołowe - gulasz- łącznie 200 kg.; mięso wieprzowe – schab- łącznie 125 kg.; łata wołowa łącznie 25 kg.; szynka wieprzowa łącznie- 150 kg.; łopatka wieprzowa - łącznie 250 kg.; mięso wołowe rosołowe z kością- łącznie 25 kg. kiełbasa wiejska, domowa- łącznie 75 kg.; toruńska - łącznie 90 kg.; śląska- łącznie 50 kg.; podwawelska- łącznie 100 kg.; biała parzona - łącznie 40 kg.; szynka konserwowa- łącznie 175 kg.; kiełbasa: szynkowa- łącznie 150 kg.; parówkowa - łącznie 200 kg.; kaszanka wieprzowa - łącznie 115 kg.; szynka gotowana- łącznie 125 kg.; parówki z szynki- łącznie 250 kg.; flaki parzone- łącznie 35 kg.; kiełbasa krakowska parzona- łącznie 150 kg.; podsuszana- łącznie 50 kg.; polędwica sopocka- łącznie 130 kg.; schab pieczony - łącznie 90 kg.; szynka cygańska - łącznie 130 kg.; kiełbasa żywiecka- łącznie 80 kg.; kiełbasa z liściem laurowym - łącznie 130 kg.; słonina- łącznie 2,5 kg.; smalec- łącznie 15 kg.; boczek wędzony- łącznie 7,5 kg.; szynka wiejska- łącznie 25 kg.Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 51064,81 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko i produkty mleczarskie (Pakiet VIII Zamówienia) mleko 2,0%- łącznie 10500 l; kefir- łącznie 650 szt op. 200g.; twaróg- łącznie 900 kg.; ser żółty łącznie- 155 kg.; ser topiony op.100g. - łącznie 135 kg .; ser twarogowy homogenizowany op.150g.- łącznie 1500 szt.; serek twarogowy homogenizowany z wsadem owocowym op. 150g.- łącznie 1500 szt.; , serek twarogowy ziarnisty ze śmietanką op. 150 g- łącznie 750 szt.; serek typu "Fromage" naturalny op. od 80 g do 100g. - łącznie 25 kg.; serek maślany op. 100 g.- łącznie 750 szt.; śmietana 18% tłuszczu op. 400 g- łącznie 450 kg.; śmietana 30 %- 2 kg.; jogurty op.150 g.- łącznie 5250 szt.; masło - łącznie 800 kg. Wg grupy CPV 15500000-3 (Produkty mleczarskie)4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 83033,75 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Art. spożywcze (Pakiet IX Zamówienia) różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, cukierki itp. Wg grupy CPV 15800000-6(art. spożywcze) Wg grupy CPV 15800000-4(produkty przemiału ziarna, skrobii produktów skrobiowych) Wg grupy CPV 15300000-1(owoce, warzywa i podobne produkty) Wg grupy CPV 15980000-1 (napoje bezalkoholowe) Wg grupy CPV 15100000-9(produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne) Wg grupy CPV 15400000-2(oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne) Wg grupy CPV 15200000-0(ryby przetworzone i konserwowe). Szczegółowy opis jest zawarty w SWZ- załącznik nr 1A Formularz asortymentowy- szczegółowa oferta cenowa- IX Pakiet Zamówienia: artykuły spożywcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 54684,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce mrożone (Pakiet X Zamówienia) mrożonki: mieszanka warzywna- łącznie 75 kg.; włoszczyzna- łącznie 750 kg.; mieszanka kompotowa, - łącznie 200 kg.; fasola szparagowa- łącznie 100 kg.; truskawka - łącznie 200 kg.; śliwka b/pestki- łącznie 40 kg.; kalafior różyczki 40/60 - łącznie 100 kg.; brokuł różyczki 40/60- łącznie 175 kg.; jagoda - łącznie 8 kg.; borówka amerykańska - łącznie 8 kg.; marchew kostka 10/10- łącznie 140 kg.; papryka kolorowa paski- łącznie 10 kg.; porzeczka czarna -łącznie 45 kg.'; porzeczka czerwona- łącznie 15 kg.; leczo - łącznie 12,5 kg.; pieczarki plastry- łącznie 75 kg.; szpinak rozdrobniony - łącznie 50 kg. Wg grupyCPV 15331170-9 (Warzywa mrożone)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 8778,38 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce świeże (Pakiet XI Zamówienia) banan- łącznie 1150 kg.; burak czerwony - łącznie 750 kg.; cebula biała- łącznie 350 kg.; cytryna - łącznie 150 kg.; czosnek- łącznie 100 pałek; fasola Jaś drobna sucha- łącznie 100 kg.; grapefruit czerwony- łącznie 450 kg.; groszek omielany- łącznie 30 kg. gruszki konferencja- łącznie 75 kg.; jabłka I gatunek- łącznie 4000 kg.; kapusta biała- łącznie 750 kg.; kapusta czerwona- łącznie 130 kg.; kapusta kiszona - łącznie 400 kg.; kapusta pekińska- łącznie 175 kg.; kiwi- łącznie 250 kg.; koper- łącznie 500 szt.; mandarynka - łącznie 325 kg.; marchew korzeń- łącznie 800 kg.; ogórek zielony szklarniowy- 150 kg.; ogórki kiszone- łącznie 300 kg.; papryka czerwona- łącznie 15 kg.; pieczarka - łącznie 40 kg.; pietruszka biała korzeń 325 kg.; pomarańcza -łącznie 800 kg.; pomidor - łącznie 800 kg.; por - łącznie 130 kg.; rzodkiewka - łącznie 150 pęczek; sałata masłowa- łącznie 1000 szt.; seler korzeń- łącznie 500 kg.; szczypior- łącznie 600 pęczek; ziemniaki- łącznie 8000 kg.; ziemniaki młode - łącznie 150 kg.; arbuz- łącznie 100 kg.; truskawka- łącznie 150 kg. Wg grupy CPV 15800000-6 (Różne produkty spożywcze).4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 58189,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40511,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81907,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40511,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Tomasz Nosek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831488639
7.3.4) Miejscowość: Grabie 225 32-002 Węgrzce Wielkie
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ NOSEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ NOSEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40511,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania dotyczy II Pakietu Zamówienia : ciasta.
Drugi Wykonawca , złożył ofertę niekompletną ( brak w formularzu asortymentowo- szczegółowym załącznik nr 1A do SWZ II Pakiet Zamówienia: ciasto- 4 pozycji Towarowych). Zgodnie z art. 255 ust 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie II Pakietu Zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu na II Pakiet Zamówienia: ciasto została złożona oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust.5 Pzp jaki niezgodna z warunkami zamówienia .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14772,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19394,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14772,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jajco Mariusz Turczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762322231
7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 6B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-727
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11870,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18301,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11870,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2 A
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11870,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11595,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17797,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11595,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451
7.3.3) Ulica: Axentowicza 20A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11595,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27311,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44711,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27311,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451
7.3.3) Ulica: Axentowicza 20 A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27311,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51064,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67101,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51064,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451
7.3.3) Ulica: Axentowicza 20 A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51064,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83033,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105973,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83033,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83033,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54684,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68853,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54684,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343107020
7.3.3) Ulica: Dojazdowa 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54684,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8778,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11564,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8778,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAWIT A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2 A
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8778,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58189,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60855,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58189,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agata Dumana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 868 164 33 86
7.3.3) Ulica: Kobyle 16
7.3.4) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-729
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58189,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy Bochnia
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Pod kryształem-estetyczna i funkcjonalna przestrzeń miejska przy dworcu PKP
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.