eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa układu kriogenicznego oraz analizatora



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa układu kriogenicznego oraz analizatora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa układu kriogenicznego oraz analizatora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01808b9d-89ed-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.92.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296590,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia, układ kriogeniczny (1 szt.), spełniającego wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej „urządzeniem” lub „sprzętem”. Oferowane urządzenie winno być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. rok produkcji nie starszy niż 2022) oraz posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym certyfikat CE. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzenia wraz z transportem, dostarczeniem, wniesieniem oraz rozładunkiem do pomieszczeń Zamawiającego, a także montaż i uruchomienie sprzętu wraz ze sprawdzeniem działania urządzeń oraz przeszkolenie min. 3 osób podczas montażu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 17 dni od daty zawarcia umowy.
5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych, Instytut Fizyki, ul. 75. Pułku Piechoty 1A, 40-500 Chorzów.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane urządzenia wynosi: 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 154320,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia: analizator (1 szt.), spełniającego wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej „urządzeniem” lub „sprzętem”. Oferowane urządzenie winno być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. rok produkcji nie starszy niż 2022) oraz posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym certyfikat CE. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzenia wraz z transportem, dostarczeniem, wniesieniem oraz rozładunkiem do pomieszczeń Zamawiającego, a także montaż i uruchomienie sprzętu wraz ze sprawdzeniem działania urządzeń oraz przeszkolenie min. 3 osób podczas montażu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 17 dni od daty zawarcia umowy.
5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych, Instytut Fizyki, ul. 75. Pułku Piechoty 1A, 40-500 Chorzów.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane urządzenia wynosi: 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 142270,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części „A” (układ kriogeniczny) podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.
zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
W postępowaniu w części „A” (układ kriogeniczny) została złożona 1 oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258509,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258509,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części „B” (analizator) podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Termin składania ofert w postępowaniu upłynął w dniu 06.12.2023 r. o godz. 11:00. Do upływu tego terminu nie została złożona żadna oferta w zakresie części „B” prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.