Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305826/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku - Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 417 22 50
1.5.8.) Numer faksu: 77 417 21 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://miniportal.uzp.gov.pl oraz http://sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna więziennictwa - Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku - Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d8af6f-5827-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.21.2021.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 46027,2 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19444,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ryż długoziarnisty w ilości 1 620 kg, makaron nie gotowany w ilości 2 520 kg, mąka pszenna typ 500 w ilości 1 350 kg, mąka ziemniaczana w ilości 150 kg, kasza jęczmienna średnia w ilości 1 380 kg, kasza mannaw ilości 180kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211300-6 - Ryż
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612100-2 - Mąka pszenna
15851000-8 - Produkty mączne
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 20416,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
groch łuskany w ilości 900 kg, fasola biała w ilości 1 500 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 03221220-4 - Groch
4.5.5.) Wartość części: 10738,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cukier biały kryształ w ilości 3 000 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15831000-2 - Cukier
4.5.5.) Wartość części: 9229,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dżem wieloowocowy w ilości 780 kg, marmolada wieloowocowa w ilości 780 kg, powidła śliwkowe w ilości 780 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15332290-3 - Dżemy
4.5.5.) Wartość części: 7944,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20629,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24929,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20629,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20629,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie nieważnione zostaje na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zamieścił ogłoszenie zawierające błędną datę terminu związania z ofertą w formularzu ofertowym, niezgodą z datą umieszczoną w SWZ. Zamawiający poprawił ten błąd usuwając załączniki z błędem i ponownie zamieścił załączniki z poprawną datą. W międzyczasie została złożona oferta na błędnym formularzu ofertowym, po czym ten sam oferent złożył ponownie ofertę juz na nowym, poprawionym formularzu, nie usuwajac poprzedniej oferty. W związku z tym w dniu otwarcia Zamawiający miał dwie oferty od tego samego Oferenta co jest niezgodne z ustawą. Ponieważ sytuacja ta powstała z błędu Zamawiającego postanowiono jak na wstępie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie nieważnione zostaje na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zamieścił ogłoszenie zawierające błędną datę terminu związania z ofertą w formularzu ofertowym, niezgodą z datą umieszczoną w SWZ. Zamawiający poprawił ten błąd usuwając załączniki z błędem i ponownie zamieścił załączniki z poprawną datą. W międzyczasie została złożona oferta na błędnym formularzu ofertowym, po czym ten sam oferent złożył ponownie ofertę juz na nowym, poprawionym formularzu, nie usuwajac poprzedniej oferty. W związku z tym w dniu otwarcia Zamawiający miał dwie oferty od tego samego Oferenta co jest niezgodne z ustawą. Ponieważ sytuacja ta powstała z błędu Zamawiającego postanowiono jak na wstępie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnione zostaje na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zamieścił ogłoszenie zawierające błędną datę terminu związania z ofertą w formularzu ofertowym, niezgodą z datą umieszczoną w SWZ. Zamawiający poprawił ten błąd usuwając załączniki z błędem i ponownie zamieścił załączniki z poprawną datą. W międzyczasie została złożona oferta na błędnym formularzu ofertowym, po czym ten sam oferent złożył ponownie ofertę juz na nowym, poprawionym formularzu, nie usuwajac poprzedniej oferty. W związku z tym w dniu otwarcia Zamawiający miał dwie oferty od tego samego Oferenta co jest niezgodne z ustawą. Ponieważ sytuacja ta powstała z błędu Zamawiającego postanowiono jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- "REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2025"
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- Budowa lodowiska w gminie Kluczbork
- Zajęcia reedukacyjne i wsparcie psychologiczne
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego Orlik wraz z uzupełnieniem infrastruktury o kolejne funkcjonalności
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 5 części
- Dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich, ryb wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy oraz artykułów spożywczych wykonywane do 30.11.2025 r.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Aresztu Śledczego w Słupsku"
- Dostawa artykułów sypkich, słoików, makaronów dla SPZOZ Sanok
więcej: Ryż »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.