Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KLUCZBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 20B
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 70 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcprkluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprkluczbork.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Rodzinie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f8d09ac-5842-42ca-ad38-944c9c29e485
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011890/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi biur podróży - wycieczki, wyjazdy intergracyjne, warsztatowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - etap II” realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 2027, Priorytet 6 Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim, działanie 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f8d09ac-5842-42ca-ad38-944c9c29e4853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.2 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania i adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f8d09ac-5842-42ca-ad38-944c9c29e485
1.3 Ofertę składa się przez Platformę e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
7.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub przez maila zamowienia@pcprkluczbork.pl.
7.3 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
7.4 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.5 Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7.6 Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty wskazany jest w pkt 9 SWZ.
9.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – w każdej części.
9.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
9.4. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9.5. Formularz oferty wraz z załącznikami i dokumentami sporządzanymi przez Wykonawcę powinien być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy; w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo;
9.6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9.7. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi
w dokumentach zamówienia.
9.8. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
9.9. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania (własny formularz Zamawiającego).
9.10. Wykonawca pobiera formularz ofertowy wraz z oświadczeniami na swój komputer. Wypełnia pliki w wersji Word, zapisuje wypełnione na swoim dysku jako pliki pdf
a następnie podpisuje pliki pdf (każdy osobno) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Podano w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Podano w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.BRiD.3/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Organizacja 10-dniowych, wyjazdowych warsztatów wzmacniających kompetencje społeczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
min. 20 a max. 31 liczba uczestników4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Przy ocenie ofert, w każdej części, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena – waga max. 60/100 punktów
2. Ilość atrakcji i wycieczek możliwych do realizacji podczas wyjazdu - waga max 40/100 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość atrakcji i wycieczek możliwych do realizacji podczas wyjazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Wzmocnienie kompetencji społecznych wychowanków pieczy zastępczej podczas warsztatów wyjazdowych i stacjonarnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.2.6.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
min. 10 max 18 osób4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Przy ocenie ofert, w każdej części, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena – waga max. 60/100 punktów
2. Ilość atrakcji i wycieczek możliwych do realizacji podczas wyjazdu - waga max 40/100 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość atrakcji i wycieczek możliwych do realizacji podczas wyjazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców1. w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP,
2. na podstawie art. art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507).
3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy PZP.
5.2 Określenie warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów w tym posiadają:
W części nr 1 i nr 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, posiadający uprawnienia do świadczenia przez przedsiębiorców usług turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 3 marca 2022r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. 2023 poz. 2211 ze zm.).
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane..
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności zawodowej:
W części nr 1:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, posiadający doświadczenie w należytym wykonaniu (organizacji i przeprowadzeniu), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), min. 1 usługi rozumianej jako wypoczynek dzieci i młodzieży dla łącznej grupy min. 20 uczestników w jednym czasie (na jednym turnusie) o wartości tej usługi na min. 70 000,00 zł brutto.
W sytuacji składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, a także w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego, warunek musi być spełniony przez jeden podmiot, chyba, że uczestnicy konsorcjum wspólnie realizowali wykazane doświadczenie.
W części nr 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, posiadający doświadczenie w należytym wykonaniu (organizacji i przeprowadzeniu), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), min. 1 usługi rozumianej jako wypoczynek dzieci i młodzieży dla łącznej grupy min. 18 uczestników w jednym czasie (na jednym turnusie) o wartości tej usługi na min. 70 000,00 zł brutto.
W sytuacji składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, a także w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego, warunek musi być spełniony przez jeden podmiot, chyba, że uczestnicy konsorcjum wspólnie realizowali wykazane doświadczenie.
W sytuacji gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części musi wykazać się innym doświadczeniem w każdej części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.5 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj.:
Część nr 1
1) wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. 2023 poz. 2211 ze zm.).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w ofercie.
6.5.1 wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór w załączniku nr 6 do SWZ);
Część nr 2
1) wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. 2023 poz. 2211 ze zm.).
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w ofercie.
3) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór w załączniku nr 3 do SWZ)
4) wykaz osób – nie jest wymagany, ponieważ wykaz osób stanowi jedno z kryterium oceny ofert i zawarty jest w treści oferty.
6.6 W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
6.7 Podmioty zagraniczne: składają oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6.1 do 6.5.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
6.4 Przedmiotowe środki dowodowe:Część nr 1
w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zawartym w zał. 1A do SWZ, zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą programu wyjazdu lub inne podobne materiały przedstawiające w jednoznaczny sposób:
1. opisany standard ośrodka/obiektu (hotelu 3* lub pensjonacie lub domu wczasowym lub ośrodku kolonijnym wraz z jadalnią w standardzie hotelu 3*) z podaniem nazwy miejscowości, adresu wraz ze zdjęciami poglądowymi:
1) z zewnątrz ośrodka,
2) w pokojach pokoje 2, 3, 4 osobowe wraz z łazienką – zdjęcia min. 3 pokoi i toalet w pokojach,
3) stołówki/restauracji,
4) wspólnej części tego ośrodka/obiektu do przeprowadzania zajęć.
2. prezentacja programu zajęć uwzględniającego min. 1 formę wsparcia terapeutycznego na dzień w wymiarze od 60 min. do 90 min. i wykazu materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć: przykładowe formy wsparcia terapeutycznego -TUS (trening umiejętności społecznych), trening zastępowania agresji, trening rozpoznawania i kontroli emocji, trening umiejętności współpracy i komunikacji, trening asertywności, relaksacja
3. prezentacja atrakcji stanowiących kryterium oceny ofert.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia i odrzuci ofertę, ponieważ Program wyjazdu stanowi kryterium oceny ofert.
Część nr 2
w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zawartym
w zał. 1A do SWZ, zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą programu wyjazdu i warsztatów lub inne podobne materiały przedstawiające
w jednoznaczny sposób:
1. opisany standard ośrodka/obiektu (hotelu 3* lub pensjonacie lub domu wczasowym lub ośrodku kolonijnym wraz z jadalnią w standardzie hotelu 3*)
z podaniem nazwy miejscowości, adresu wraz ze zdjęciami poglądowymi:
5) z zewnątrz ośrodka,
6) w pokojach pokoje 2,3,4 osobowe wraz z łazienką – zdjęcia min. 3 pokoi
i toalet w pokojach,
7) stołówki/restauracji,
8) wspólnej części tego ośrodka/obiektu do przeprowadzania zajęć.
2. prezentacja warsztatów: program warsztatów wyjazdowych i stacjonarnych z wykazem materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć
3. prezentacja atrakcji stanowiących kryterium oceny ofert.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia i odrzuci ofertę, ponieważ Program wyjazdu stanowi kryterium oceny ofert.
Uwaga! Brak załączenia programu lub załączenie programu nie zawierający wszystkich elementów będzie podstawą do odrzucenia oferty.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu: na podstawie art. art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024, poz. 507). Oświadczenie zawarte jest w zał. nr 2 do SWZ (na podstawie art. 125 Pzp).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 Pzp.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczenia ilości znaków w ogłoszeniu zmiany umowy zawarte zostały w załączniku nr 3 do SWZ tj.: w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w §13 Zmiany umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIARealizacja w części nr 1: w przedziale 27.06.2025 – 15.07.2025r. (10 dni, 9 noclegów)
Realizacja w części nr 6: 28.06-15.07.2025 r., 10 dni, 9 noclegów (wyjazdowe) i do 15.12.2025r. stacjonarne.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- "REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2025"
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- Budowa lodowiska w gminie Kluczbork
- Zajęcia reedukacyjne i wsparcie psychologiczne
- Budowa mieszkań chronionych przy ul. Jagiellońskiej w Kluczborku
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego Orlik wraz z uzupełnieniem infrastruktury o kolejne funkcjonalności
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa w ramach Konkursu 2025
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Choroby wewnętrzne i pielęgniarstwo internistyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- "Usługa kompleksowej org. i przeprowadzenia dwudniowego seminarium połączonego z wizytą studyjną nt. deinstytucjonalizacji i rozwoju usług społ. w pieczy zastępczej oraz rozwoju więzi rodzinnych".
- Organizacja wycieczki pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.